Pages

30 November, 2010

A series of amazing events

I dette øjeblik, kan jeg simpelthen ikke finde en sang, som beskriver mit nuværende humør. Jeg er fyldt med blandede følelser, og det gør mig både underligt tilpas, samtidig med hyperaktiv. I feel like pouring my heart out. Istedet, vil jeg dele tre billeder af min Kat Von D udklædning, som jeg havde på i lørdags, til Camillas Hollywoodfest. Jeg er ikke helt tilfreds med det færdige resultat, men det var desværre alt, jeg havde råd og tid til.


Resten af weekenden har jeg brugt på, at benægte at det snart er jul, hvilket i sidste ende fejlede, da jeg blev en smule fanget af julestemningen. Søndag trodsede jeg kulden og sneen for, at tage til Haslev, hen til Janne. Jeg havde egentlig planlagt, at jeg skulle hjem om aftenen, så jeg havde en jordisk chance for, at komme i skole om mandagen. Det valgte sneen at sætte en stopper for, så jeg besluttede mig for, at overnatte. Faktisk klager jeg slet ikke, det var et meget bedre alternativ. Da det så blev mandag, og vi havde brugt det meste af natten på, at drikke os lidt i hegnet og holde gyserfilmsmarathon, var der "desværre" heller ingen mulighed for, at Janne kunne komme i skole, så vi bagte vanillekranse, imens Janne ivrigt prøvede at fodre mit ikke-eksisterende julehumør. Jeg må dog indrømme, at der efter 12 timer med nissehue på, og en del julemusik, var en form for julehumør på vej. Hvem ved, måske sprudler det i vilden sky, i morgen, d. 1. december! Vi var også en tur i skoven, hvilket var hårdere end jeg havde troet, med så store bunker sne på vejene. Alt i alt, en succesfuld, forlænget weekend, som jeg har nydt enormt meget. Mit humør kom i hvert fald højt op, hvilket jeg kan takke Janne for, og hendes positive effekt på mig. Jeg er glad for, at jeg nu kan kalde hende min kæreste. Samtidig føles det stadig helt urealistisk, at bruge det ord. Kæreste. It feels good, og rigtigt. ^^,

Nu er de blandede følelser, der tidligere fyldte mig, efterhånden blevet erstattet af glæde og julestemning. Afleveringer og forhøjet fravær kan ikke få mit humør ned, og det nyder jeg. Jeg ser frem til en god weekend, i selskab af min kæreste - *smiles* - og en masse andre søde piger. More happiness, coming my way!

Jeg har forresten taget den store beslutning, at gå tilbage til dansk blogging. Der er alligevel ingen udenlandske folk, der får noget interessant ud af min blog, så jeg kan ikke længere se grunden til at blogge på engelsk. Jeg klarer mig alligevel bedre med danlish, på den måde får jeg både fodret mit modersprog og min kærlighed til engelsk.

1 comment:

Cristina said...

Når du blogger på danlish, får jeg lyst til at se The Julekalender!

Men du nævnte slet ikke at din bigsis kommer hjem i morgen :(