Pages

Showing posts with label Pictures. Show all posts
Showing posts with label Pictures. Show all posts

13 April, 2011

On second thought...

Okay, scratch that last post. Jeg har besluttet mig for, at eftersom jeg allerede har én dyrevelfærdstatovering, må min anden vente. Jeg går nu og overvejer at få skrevet "Music makes the world go around" rundt om min venstre underarm. Jeg er dog lidt i tvivl om skrifttyperne. Alt jeg ved er, at det skal være en sammenhængende skrift. But which one to choose?

Tattoo idea(s)

Efter at have brugt det meste af dagen på jobsøgning og andet voksent og kedeligt, er jeg gået over til tatovering idéer. Jeg har efterhånden bestemt mig for, at jeg først og fremmest må plante et pengetræ, og derefter gå igang med at få alle mine tatoveringer. Først og fremmest ville jeg gerne have lavet en mindetatovering af mine dejlige, afdøde hund, Lucky. Men da portrætter har det med at være ret pricey, overvejer jeg at få lavet en anden én først. Derfor gik jeg igang med at brainstorme, og lede mine forskellige idéer og skitser igennem. Så fandt jeg frem til en ældre idé, om at få skrevet "Bad people wear fur" på min venstre underarm. Efter at have leget med godt 10 forskellige skrifttyper, er jeg blevet ret sikker på, at Cracked er den mest passende skrittype. Jeg er dog stadig i vurderingsfasen, og kunne derfor godt bruge nogle konstruktive meninger! Let me know what you think. (:

16 March, 2011

After the storm

Jo længere man venter med at skrive blog, jo sværere bliver det at finde ud af, hvad dælen man egentlig skal skrive. Derfor undskylder jeg på forhånd, hvis dette indlæg mangler sammenhæng, og istedet består af en masse random tanker og fortællinger om mit liv, pt.

I dag er jeg glad. Det var jeg også i går. Jeg er ret sikker på, at solen har en stor del i min glæde, da jeg altid har svært ved, at være trist og depressiv, når solen skinner. Dog glæder jeg mig stadig meget til, at den også begynder at varme! *brr*

I morgen skal jeg se best friend. Vi har ikke nogle deciderede planer for, hvad vi skal få dagen til at gå med, udover en lille (læs; tvungen) trip til vores gamle skole, Frederiksberg HF, for at aflevere vores skolebøger. Jeg krydser tæer og fingre for, at vi ikke støder ind i nogen vi kender. Derudover håber jeg lidt på, at vi kan finde et hyggeligt sted, og tage nogle billeder, som vi gjorde i sommers, da vi tog i skoven. I miss that!

Jeg skal se girlfriend enten torsdag aften eller fredag. Det glæder jeg mig til. Det er slet ikke for at være cheesy og needy, det føles bare altid som om, vi ikke har set hinanden i årtier, hvis vi har haft større eller mindre skænderier/misforståelser. Når vi så indser, at der ikke er noget at være sure/kede af, og igen kan fortsætte med at være glade og forelskede, savner jeg hende endnu mere, fordi jeg har brug for, at vise hende hvor meget hun betyder for mig, lige meget hvilke op og nedture jeg går igennem. She's always there for me on the other side, and I adore her for that.

D. 28. begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole, på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Selvfølgelig glæder jeg mig, det er klart - især efter at have hørt så meget positivt om skolen - men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke også var enormt nervøs. Én ting var at starte på HF, der havde jeg best friend, hvilket selvfølgelig hjalp en hel del på alle de nye, skræmmende ting, man skal vænne sig til. Nu skal jeg gøre det hele alene. Alle de nye omgivelser og nye, fremmede mennesker, jeg skal møde. Men selvom jeg mest af alt har lyst til, at droppe det hele, og finde et til usselt arbejde i Bilka, Føtex eller Netto, tvinger jeg mig selv til at gøre det. For inderst inde ved jeg godt, at det nok skal gå godt. Og noget skal gå grueligt galt, hvis jeg ikke ender med at få en masse positive oplevelser ud af det. Så, jeg velkommer dig, nye skole, og jeg glæder mig til at møde jer, fremtidige klassekammerater! See you soon.

On a side note, vil jeg lige sende en - eller tusind - varme tanker til Camilla, den fantastiske pige. Hun går igennem en hård tid lige nu, som hun slet ikke fortjener. Jeg respekterer hendes styrke, også selvom hun måske ikke altid føler, hun har den. I know you'll get through this, honey. Du har folk omkring dig, som hellere end gerne vil hjælpe dig, på enhver tænkelig måde. Og jeg er hélt klart en af dem. Hang in there.

Til sidst vil jeg lige slutte af med, at vise et nyere og bedre billede, af min nu helede tatovering. 
Ain't it gorgeous? : D Dyrevelfærd, ftw.

02 March, 2011

"Hi, I'm Laura, and I'm a lamp addict."

Jeg må nok tage at indse, at jeg har et seriøst problem. I dag købte jeg en lyskæde til mit vindue. Nu har jeg efterhånden fået en mindre lys-addiction, eftersom jeg i forvejen har stearinlys stående overalt på mit værelse, samt mine nye fantastiske lysstofrør på væggene. Well, I've chosen to embrace it! Nu kan jeg både holde vilde rave-parties, hyggelige vin-og-sofistikerede-snakke-gatherings og romantiske aftenener. Slå dén! - Og samtidig giver alle mine lamper forskelligt lys at tage billeder i! Min indre amatør af en fotograf er mere end tilfreds.

Pssst.. Klik billederne store, if you'd like!

25 February, 2011

Inked, once again!

I dag fik jeg min anden tatovering. Best friend tog med mig, som hun gjorde da jeg fik min første tatovering.



I'm complete and utterly in love with it!


Nu vil jeg gøre mig klar til, at tage hjem til best friend.
Vi skal holde topersoners tøsedruk! Should be fun. It always is. : D

29 January, 2011

This...

...Is what happens, when I spend my friday at home, without alcohol and girlfriend/friends.
Jeg er efterhånden ved at falde ned igen, efter at have været høj på kaffe hele dagen,
men istedet gik jeg til mere hardcore midler, som sukker og sodavand. Hov.

Jeg har brugt det meste af aftenen/natten på, at kigge på gamle billeder, og hørt gammel (læs; emo <3) musik, fra min eksterne harddisk. Who ever thought that could be so much fun? Taking Back Sunday overload, ftw!


(Til gengæld fandt jeg dog lige et helt nyt stadie af kærlighed for TBS, da jeg fandt denne video.
Reacts of scenes from Fight Club, that's just too awesome for words!)
Ja, de har censureret ordet "gun"... YouTube is ridiculous.



Yep.. Sådan plejede jeg at se ud, i mine unge dage. Oh, the nostalgia!


Jeg håber og beder til, at det her bliver det mest random, og ligegyldige indlæg, jeg nogensinde skriver.
Jeg undskylder for min hyperaktive spam, and to all a goodnight!

24 January, 2011

Good girls go bad vs. new hair

Jeg har haft en fantastisk weekend, i selskab af de dejligste piger. De er alt jeg har brug for til, at holde mit hoved oppe. Torsdag tog jeg hjem til Janne, og blev der til lørdag, hvorefter vi tog hjem til mig, og derefter videre til Sabine, for at varme op til vores CC-tur. Endnu engang skuffede stemningen på CC ikke, og jeg kan for engangs skyld huske hele aftenen. Win! Janne misbrugte sit flotte, nye kamera, og dét kom der selvfølgelig en masse flotte (læs; fulde!) billeder ud af. Brilliant!









----------------------------------------------------------------------


Jeg bestemte mig for at prøve noget nyt, og afblegede derfor det nederste af mit hår. Jeg havde regnet med at det blev blond, men det var selvfølgelig ønsketænkning. Istedet endte det med at blive en mindre rødlig nuance, and I think I like the result. Det ligner lidt, at det røde fader ud. Sorry for killing you with chemicals, sweet hair!

18 January, 2011

On a good day

I dag har været en god dag. I går var dog bedre, men det er ikke chokerende, da jeg brugte aftenen (og natten. ^^,) i Haslev, med min pige. Vi fik kigget en masse i bøger om Paris, og forberedt os en smule på turen - vi fik da i hvert fald skrevet en liste over de vigtigste ting, vi skal se/opleve. Nu er jeg endnu mere spændt på vores weekend-tur, Marts, you can't come soon enough for me/us! Retro boghandler, Eiffeltårnet, Starbucks, voldtægt af vores spejlreflekser - yes please!

Jeg har endelig modtaget mine JBL højtalere, som jeg har måtte undvære siden engang i November, fordi de besluttede sig for, at brænde sammen. God, I've missed them. Jeg udnytter især muligheden for, endelig at kunne høre electro og drum'n'bass i god kvalitet. Men mest af alt, hører jeg Veto's nye single, på repeat. Can't wait for the new album! Uh Huh Her's "nye" sang lyder dog slet heller ikke dårlig! Så meget god musik, so little time.


Jeg savner forår og sommer. Mest fordi, jeg aldrig føler mig motiveret til at tage billeder om vinteren. Lyset er altid bedre om sommeren. Jeg vil love mig selv, at tage mange flere billeder af Frostie, this summer. Og andre ting, selvfølgelig, but she's my muse. ♥


Hello there, beautiful one.

30 December, 2010

Dress disaster


Disse to kjoler købte jeg på boohoo.com engang inden julaften. Jeg havde store planer om, at have én af dem på til nytår, men eftersom jeg stadig ikke har modtaget dem, må jeg nok hellere forberede mig på, at jeg bliver nødt til at finde en back-up kjole, i tilfælde af, jeg ikke når at modtage dem i morgen. Det ødelægger lidt min plan om, at være one big ball of glitter, men til gengæld har jeg stadigvæk masser af glimmer, i form af pudder og hårspray. Det krydser jeg fingre for, er nok, og at jeg finder et godt alternativ til en nytårskjole, i morgen. Man kunne jo også bare købe en sort sæk, og bade den i glitter. That would probably suit me better, haha.

Oh well, det får ikke lov til at ødelægge min spænding til nytår. Jeg skal fejre aftenen på CC, og jeg glæder mig til, at hoppe ind i det nye år med mine yndlingspiger ved min side. Should be awesome! Jeg har i hvert fald planer om, at få årets bedste - og sidste! - brandert. Wish me luck!

11 December, 2010

Such a girlie

Jeg blogger generelt ikke meget om tøj. Well, det synes jég i hvert fald ikke, at jeg gør. Men nu er jeg blevet forelsket i så mange nye kjoler, at jeg snart dør af sorg over pengemangel. Det er alt sammen Camillas skyld, fordi hun bloggede tre kjoler fra Boohoo.com. Derefter tjekkede jeg siden ud, og faldt for et hav af deres kjoler. Jeg mangler jo et nytårsoutfit, så mon ikke jeg ender med at købe en af dem, i snareste fremtid. Can't decide, though!

 
They're all so pretty. *sad face* 

Til gengæld har jeg tilladt mig selv, at købe et par tshirts online, fordi jeg alligevel var på udkig efter en gave til a certain someone. Og så var de også billige! Jeg havde efterhånden brug for, at drukne min vinterdepression i en smule nyt tøj. Nu håber jeg bare, de når at ankomme inden juleaften. Fingers crossed!

Heldigvis hjalp en smule familiehygge, med best friend og søde Camilla på mit humør. Vi havde planlagt at drikke, men Trine skal desværre til førstehjælpskursus i morgen, så det droppede vi, og så istedet for TV og fodrede vores geniale humor. I love those girls! 

30 November, 2010

A series of amazing events

I dette øjeblik, kan jeg simpelthen ikke finde en sang, som beskriver mit nuværende humør. Jeg er fyldt med blandede følelser, og det gør mig både underligt tilpas, samtidig med hyperaktiv. I feel like pouring my heart out. Istedet, vil jeg dele tre billeder af min Kat Von D udklædning, som jeg havde på i lørdags, til Camillas Hollywoodfest. Jeg er ikke helt tilfreds med det færdige resultat, men det var desværre alt, jeg havde råd og tid til.


Resten af weekenden har jeg brugt på, at benægte at det snart er jul, hvilket i sidste ende fejlede, da jeg blev en smule fanget af julestemningen. Søndag trodsede jeg kulden og sneen for, at tage til Haslev, hen til Janne. Jeg havde egentlig planlagt, at jeg skulle hjem om aftenen, så jeg havde en jordisk chance for, at komme i skole om mandagen. Det valgte sneen at sætte en stopper for, så jeg besluttede mig for, at overnatte. Faktisk klager jeg slet ikke, det var et meget bedre alternativ. Da det så blev mandag, og vi havde brugt det meste af natten på, at drikke os lidt i hegnet og holde gyserfilmsmarathon, var der "desværre" heller ingen mulighed for, at Janne kunne komme i skole, så vi bagte vanillekranse, imens Janne ivrigt prøvede at fodre mit ikke-eksisterende julehumør. Jeg må dog indrømme, at der efter 12 timer med nissehue på, og en del julemusik, var en form for julehumør på vej. Hvem ved, måske sprudler det i vilden sky, i morgen, d. 1. december! Vi var også en tur i skoven, hvilket var hårdere end jeg havde troet, med så store bunker sne på vejene. Alt i alt, en succesfuld, forlænget weekend, som jeg har nydt enormt meget. Mit humør kom i hvert fald højt op, hvilket jeg kan takke Janne for, og hendes positive effekt på mig. Jeg er glad for, at jeg nu kan kalde hende min kæreste. Samtidig føles det stadig helt urealistisk, at bruge det ord. Kæreste. It feels good, og rigtigt. ^^,

Nu er de blandede følelser, der tidligere fyldte mig, efterhånden blevet erstattet af glæde og julestemning. Afleveringer og forhøjet fravær kan ikke få mit humør ned, og det nyder jeg. Jeg ser frem til en god weekend, i selskab af min kæreste - *smiles* - og en masse andre søde piger. More happiness, coming my way!

Jeg har forresten taget den store beslutning, at gå tilbage til dansk blogging. Der er alligevel ingen udenlandske folk, der får noget interessant ud af min blog, så jeg kan ikke længere se grunden til at blogge på engelsk. Jeg klarer mig alligevel bedre med danlish, på den måde får jeg både fodret mit modersprog og min kærlighed til engelsk.

26 November, 2010

Blogpost of awesome!

I'm officially loving this friday! Well, thursday, really. Janne came over to my place, she bought us Sunset, we went home to me, watched a movie, and had a good time. And just when I though the day couldn't get any better, she gave me the present she's been talking about for a few days, since I couldn't wait any longer. To my surprise, it was a ticket to the Pendulum concert in December! Best present, ever. ^^, I didn't get to see Pendulum at this years Roskilde Festival, which I've been quite down about, ever since. Well, all is well, now! Can't say how ecstatic I am, to finally get to see them, and even better, I get to go with her. December 21st is going to be a great day!


24 November, 2010

Miss Von D, under construction!

Right, so.. Time has gone by extremely fast, and already, the Hollywood party is getting close. It's already this Saturday, and I'm stressing out about my costume. I bought a corset, but I discovered what a stupid idea that was, after trying it on a few times, and realizing I could hardly breathe, let alone drink in it. And I'm planning on getting a bit shitfaced, so I've had to find another outfit. So far I've been through my whole closet, turned it upside down, and this is what I came up with;

The quality is a bit crappy, but all in all, it's a see-through top, and a vest to cover up most of my body,
so I won't look like a complete... Well, self-confident Kat. It's not as see-through as it is on the picture!

It doesn't look much like Kat yet, I know that. But keep in mind, the make up and tattoos are missing. They're pretty much the two most important things. Camilla is doing my makeup, 'cause of her awesome skills, which I lack. For the tattoos, I'm a bit screwed. I'm planning on making them - as in, drawing them - onto a pair of see-through leggings, but it'll take me ages, and of course they won't look all that great. But that's probably all I have time and money for.
We'll see how it works out!

17 November, 2010

The cold mornings are getting to me

I've been all over the place, the last few days, and I can't quite figure out why. It seems like my head is one big mess, these days, and it's making my whole body ache. I'm extremely tired all the time, which makes it hard to focus on anything at all.

I keep thinking back at my last relationship, right at the start, to figure out if all of these feelings of confusion and a sick need to let my guards up are normal. They probably are, considering how I always end up in my own little bubble. But I can't quite figure out if it's just the cold weather, long school-days and dark mornings that are just giving me a hard time, or if it's something different. I can't be sure. Maybe it's the fact that I've been listening to The Fray and Mae nonstop, the past few nights. Most of all, I should probably visit my therapist, but I've decided to wait until the start of next year, seeing as how I'm broke, and my parents are too. I'd feel too mean taking any more of their money. So, for now, I'll have to figure out my problems for myself, and try to work on them the best I can. Even though I've never done that, and always end up running from them instead. The problem is, that's not a possibility right now. I have to face them. And that scares the hell out of me. I don't feel like facing anything, and I don't feel like taking my life seriously right now. All I need is zero responsibility for myself, my life and my actions. And at the same time, what I mostly long for are boundaries, and strict plans about how the hell I'm gonna control my life and myself.

I took a few pictures last night, just fooling around with some whiskey and a pen. My self esteem has taking a toll for the worse, so I'm in no condition to judge them. All I see are imperfections, and my inner perfectionist is going crazy. And yes, I know they're "risky" or what you'd call them, but that was what I was in the mood for.

13 November, 2010

My bloody Friday

Can't remember when I've last spent a saturday at home. It's probably not a bad thing to detoxicate my body, every once in a while.

My bigsis is the luckiest girl right now, she's at the Paramore concert in London, at the O2 Arena. Should've gone with her, but I couldn't possibly afford it, sadly. Wish I was standing right next to her right now, listening to Hayley's awesome voice and beautiful face!

I went to my school's Halloween party last night, dressed as a vampire. It was awesome! Seriously scared about how much I love my fangs. I'll probably end up wearing them to school, like one of those vampire-freaks who are so obsessed that they dress like a vampire. Wait, I already am! Haha.
After the Halloween party, me and best friend joined Janne and Sabine at this gaybar called Vela, for some beer. I was already pretty drunk, so I made the wise choice not to drink too much, and I actually remember the whole evening, which is new! Ha. Janne slept at my place, which sort of saved me from doing something stupid, seeing as how I ended up extremely moody, at the end of the night. Don't know why, really. I guess my head's sort of a mess, at the time. And my money problems are getting the best of me. Wish they wouldn't.


Me and best friend, all vamped up!

Already getting my Mike Posner groove on, warming up for the concert me and Katrine are going to in March. Looking forward to seeing him! I rarely like his kind of music, but he's actually quite awesome. His new album hasn't disappointed me, luckily!

10 November, 2010

Fangtastic!

Me and best friend decided we couldn't spend another Halloween party just dressing as zombies. So we went to a costume store today, after school and bought fangs and more theater blood! I'm loving the fangs, they're sort of awesome. Maybe I should consider getting them made permanently? Haha!


Now, all I need to find is a slutty outfit for my vampire. Something dark and scary! Shouldn't be too difficult, considering I rarely wear anything colourful. x) Anyway, I know it's not Halloween anymore, but my school is having a Halloween party this Friday. We're kinda slow, I guess.

07 November, 2010

Monday, stay away!

I have that crappy feeling in my stomach that's telling me to slow my life down, and take some control. The thing is, I'm already doing okay with finding the balance between partying and going to school. The downside is that I'm smoking more and more, and my wallet is suffering from that. I haven't checked my bank account for about 1 or 2 months, and I'm not planning on doing that for a long time. My parents just had to spend 10.000DKK on getting our car fixed, so I'm looking forward to a cheap-ass, poor christmas. Yeah, that sounds extremely shallow and selfish, but I sort of don't care, 'cause I'm mostly thinking about the fact that I'm not gonna be able to buy my friends and family the gifts they deserve. And that makes me angry. I'm sick of money always controlling my life. And that reminds me of something I randomly wrote, a few weeks back;

"People might think that money rules the world, but they're wrong. Words do. Words can have a far greater effect on things than a piece of paper. We should start paying each other in kind, loving words, instead of meaningless pieces of paper, with random presidents and kings and queens on them. The world would be a much brighter place, if we did."

- If only that was completely true. Money >does< rule the world, and it makes me sad and aggressive. I've never been able to spend my money on random stuff that makes me happy, without paying the consequences. I know I sound like a selfish brat right now, but it's hard sometimes, to charish the things I have, when people around me are throwing their money around and not having to worry about not being able to survive the next month. All I really want is a cute little apartment in Copenhagen, for my friends and a sweet girl to enjoy. And that's not gonna become a reality the next couple of years.

Wow. That's enough whining from me, I guess.

I did, however, have a great weekend. Epic, really. Sweet people around me and happiness. Minimum responsibility, that's what I live for. I'd like a couple of thousand days more like this weekend. I'm not ready for another crappy monday, with school and responsibility. Come back, weekend. Come back parties, alcohol, kisses and laughter. I do love my life. I just have to remind myself of that, sometimes.

06 November, 2010

No memory, whatsoever!

Drunk times, last night. Actually, so drunk, I can't even remember 90% of the night. I'm thinking that's a good thing, 'cause best friend told me I puked outside of Masken, where we got free beer and an awesome hat! Too many shots, in too little time. But I'm not complaining! My hangover isn't that bad, and I'm gonna drown it in more alcohol, later. We're drinking Mojito's, at our CC warm up! Awesomeness.

I must've done something right, 'cause I woke op with a card in my bag, that gives me free access to Be Proud, tonight. Sadly, it only lasts for tonight, and I'm going to CC with a bunch of sweet girls. I'd choose that over Proud, any day!

31 October, 2010

A weekend to remember

This weekend's been s o awesome. I went to a huge house in Sorø with my classmates, from friday to saturday, where we got extremely drunk, played playstation and listened to great music. The next day, me and best friend started drinking at about 1PM and I didn't stop until 6AM, the next day. Janne picked us up and we drove to my place, where Tobias joined us for some cherrywine/cola, before we went over to Sabine, to dress up like a group of zombies, for the Halloween party at CC. We looked awesome, btw! Pictures are comin' right up. Since I was already drunk - and had been the whole day - it didn't take me long to get so shitfaced I can't remember half of the night. That's probably not all bad, considering my camera died and the bar ran out of whiskey. Not good! Well, all in all, I wish I could turn back time and expereince this weekend all over again. Janne and Toby slept at my place, and we woke up looking like we really were dead, but started curing the nausea with a horror movie and a lot of soda. This sunday had all the potential in the world, to be a great day, but when Janne and Toby went home, all the potential disappeared. Now I'm just sitting here, reminiscing all by myself, with the company of my restlessness. I wish I could go to Haslev and start a hangover-marathon with Janne, like we did a few weekends ago. She's quite addicting, really. "I'm smitten, I'm bitten, I'm hooked, I'm cooked, I'm stuck like glue! You make me, make me hungry for you."

Well, we took about 100 photos on the trip, but they aren't all that funny or interesting, so I thought 4 would be enough. Drunk people tend to take crappy pictures. :'D

And now, for some CC pictures! Creepy looking zombies coming up;

27 October, 2010

Visions of pills that put you in a loving trance

I've spent most of my night editing pictures and listening to Mae. My inner perfectionist got the best of me, seeing how I spent this much time editing, and now I feel like I haven't spent the night doing anything at all. And that's sort of left me with this empty feeling, somewhere in my stomach. Perhaps it'll go away once I've posted these photos and started getting mentally ready for school, tomorrow. I'd much rather be in Haslev to cheer her up. Oh well, hopefully I'll get the chance soon. ^^, So, as I just said, I thought I'd share a few of the photos I took today, when I fooled around with the whiskey Janne bought me, and my mother's pills, that I just think are too cute. They're nothing special, but here they are;


★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

The thing is, that to most people this probably seems like I'm - well, we're - just in a hurry to move on and get over the ghosts of our past, but I truly don't think that's what we're doing. I don't need a rebound, and I wasn't looking for anything when she walked into my life. It's like they say, you shouldn't throw away the possibility of happiness. And I'm sure as hell not gonna do that, just because it somehow seems like I'm just moving onto the next girl. That's not what i'm doing. I can still work on myself, work on being strong and independent, while I have this sweet girl to feed me happiness. So why shouldn't I? The truth is, we're probably more alike than we've yet to know. And that doesn't have to be a bad thing. I don't think it will be.