Pages

Showing posts with label Druk. Show all posts
Showing posts with label Druk. Show all posts

02 May, 2011

Birthday, 1. maj and work!

I lørdags fyldte jeg 19 år. Hvis folk spurgte mig hvor gammel jeg er, ville jeg nok stadig svare 18, af vane. Det føles underligt at være 19, selvom der ikke er den store forskel, bortset fra at være et år tættere på 20. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at opføre mig mere voksent end jeg allerede gør. Arbejde giver i hvert fald følelsen af ansvar et boost!

Hvis det skulle have nogen interesse, vil jeg lige nævne hvilke gaver jeg fik;
- To objektiver til mit spejlrefleks - Wide angle og fisheye (også makro, kombineret)
- Gavekort til H&M på 400,-
- DVD'er - Quentin Tarantino og Tim Burton film (thanks, best friend!)
- En nummerplade (Jeg har en fetisch, og eftersom best friend's far er mekaniker, skaffede hun mig én!)
- Sko og trøje fra Wasteland (thanks siz!)
- Koncertbillet til Yellowcard, d. 26. august (you rock my world, girlfriend!)
- Undertøj
- Elizabeth Arden parfume
- Biograf-billetter (go svigerforældre!)
- 600,-

Og et billede af dem, for at gøre det endnu mere interessant! (feel the sarcasm.)


Jeg fik også lige leget en smule med mit fisheye, for at afprøve det!
(Ja, mit værelse roder, and I'm proud of it! Haha.)

Allesammen fantastiske gaver, som jeg er enormt glad for. Jeg Glæder mig allerede til at tage dem alle i brug!

1. maj blev lidt ødelagt, grundet det dårlige vejr, men girlfriend og jeg nåede trods alt at være i Fælledparken i et par timer, inden regnen tog over. Jeg nåede at sige hej til Joy og Linette, hvorefter Julle joinede os senere, og tog med os på Masken, hvor vi fortsatte med at drikke os i hegnet. All in all, a great day!

I dag har jeg arbejdet i Frederiksberg centrets H&M fra 15 til 19:30. Jeg har sagt ja til endnu en vagt i morgen, fra 10 til 16. Jeg er ved at være en del træt i hovedet, med søvnunderskud og lange køer hele dagen, men jeg har brug for pengene, da jeg skal have sparet godt 6000,- op til min USA-tur til sommer, med girlfriend og hendes forældre. Jeg glæder mig som en sindssyg, så det er al stressen og arbejdet værd! Vi skal til Minnesota, og min pigede, feminine side kan slet ikke vente med at gå amok i Mall of America, og bruge en mindre formue. USA, here we come!

All in all, går det godt, for tiden. Jeg har stadig et par op og nedture, men jeg kan mærke, at de ikke er så heftige som de har været, og jeg har en smule mere overskud. Jeg ved dog ikke om det er mine piller der er skyld i det, eller om det er de fantastiske mennesker, jeg omringer mig af. Either way, I'm thankful!

26 March, 2011

Drinking, followed by rambling and - hopefully - numbness.

Det er fredag nat. I realiteten er det vel lørdag, nu hvor klokken er halv 2, men jeg ser det stadig som fredag. Jeg sidder alene på mit værelse, med høretelefoner og høj musik, imens jeg prøver at lukke resten af verden ude, med høj musik og billig vin.

I virkeligheden burde jeg nok ikke drikke. Men de sidste par dage har jeg kunne mærke følelser og sorg komme tilbage til overfladen, efter nogle "gode" dage med numbness og vrede. Så nu prøver jeg desperat at holde fast i min vrede, så jeg ikke ender i mit sorte hul, som jeg har så nemt ved at gøre, i disse situationer.

Det er svært at forklare præcis hvorfor jeg er ked af det. Hvorfor jeg ikke føler mig tilstrækkelig til at leve i den her verden. Mit ordforråd rækker ikke langt nok til, at kunne sætte præcise ord på det. Men min rådnende selvtillid og blomstrende selvhad har muligvis en del i det. Jeg føler mig aldrig god nok. Hverken for mig selv, eller nogen andre. Jeg kan ikke forklare hvor hårdt det égentlig er, konstant at spænde ben for sig selv. Jeg kan ikke fordrage tanken om, nogensinde at komplimentere mig selv. Når det en sjælden gang imellem sker, følges det af en stærk selvhad, der drukner de positive tanker, fordi jeg ikke kan tilgive mig selv for, at have været selvisk nok til at tænke én eneste god tanke om mig selv.

Lige nu er det måske mere eller mindre hvidvinen der taler, men det virker som om, den hjælper mig med at klargøre et par tanker, og skubbe resten væk, så jeg ikke kollapser.

Midt i alt andet der er sket for mig på det sidste - og for min familie - er det gået op for mig, at jeg ikke længere har overskud til at holde fast i de mennesker, der ikke rækker deres hånd tilbage. Især én person har skuffet mig så meget, at jeg ikke kan bære, længere at kalde hende min veninde. Vi havde så stærkt et venskab, førhen. For kun et år siden skrev vi stadig sammen mindst en gang om ugen, for at opdatere hinanden om vores liv, og fortælle hinanden hvor meget vi savnede de sommer aftener, med musik, fulde samtaler om virkelighedsflugt. Nu er jeg forladt med en tom følelse, af et døende - hvis ikke allerede dødt - venskab, fordi du af alle mennesker ikke rakte dig hånd ud, når jeg havde allermest brug for det. Jeg havde forventet mere af dig. Egentlig havde jeg også forventet mere af mig selv, for det ligner ikke mig, at have sådan brug for folk. Det troede jeg, jeg havde lært mig selv, aldrig at gøre. Looks like I failed. Men nu hvor det hele virker til at være slut, vil jeg ikke længere holde fast i dig. Du fortjener ikke mit allerede manglende overskud. Jeg har ikke energi nok til, at bruge den på dig, hvis du ikke engang kan skåne mig et par søde ord, når du tydeligvis godt ved hvad jeg går igennem. So... thanks for nothing. You've hurt me more than I could've ever imagined you'd be able to. Goodbye.

Til gengæld værdsætter jeg de venner, jeg véd er der for mig, endnu mere, nu. I betyder alt for mig, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for, at give jer mindst ligeså meget kærlighed tilbage. I love you guys. And the same thing goes for my family. And my girlfriend. I er grunden til, at jeg bliver ved med at kæmpe mig igennem alt det her.



You were not there when I needed to say
I hit the bottom so fast
That my head was spinning ‘round for days
Now I gotta go it alone
But I will never give up
No, I'll never give up.

25 February, 2011

Inked, once again!

I dag fik jeg min anden tatovering. Best friend tog med mig, som hun gjorde da jeg fik min første tatovering.



I'm complete and utterly in love with it!


Nu vil jeg gøre mig klar til, at tage hjem til best friend.
Vi skal holde topersoners tøsedruk! Should be fun. It always is. : D

10 February, 2011

Vinterferie? Don't mind if I do!

Normalt ville vinterferien miste lidt af sin glory, når man i realiteten allerede holder fri fra skole. Men jeg har masser af positive ting at se frem til i ferien, og derfor glæder jeg mig, som var det virkelig en ferie.

I morgen tager mig og girlfriend på roadtrip til det kolde Jydeland. Desværre joiner jeg hende ikke i Århus, men istedet skal jeg til Vejle, hvor jeg langt om længe kan se frem til min Whiskey-date med en savnet Karina. Julle joiner os, og jeg tror, det bliver en god aften. Derefter skal mig og Julle egentlig bare drikke og have det sjovt, hele weekenden, og søndag samler girlfriend os så op igen, så vi kan komme tilbage til djævleøen.

Udover det, er girlfriends forældre i Polen fra mandag til onsdag, så jeg er gået med til, at babysitte hende i tre dage. Can't complain! Jeg har aldrig fejret Valentine's Day, men da det er en vigtig dag for girlfriend, lader jeg hende om det romantiske, and all that. I'm nervous, yet excited, to see what she's got planned! Should be interesting. ^^,




She's got you high and you don't even know yet.

24 January, 2011

Good girls go bad vs. new hair

Jeg har haft en fantastisk weekend, i selskab af de dejligste piger. De er alt jeg har brug for til, at holde mit hoved oppe. Torsdag tog jeg hjem til Janne, og blev der til lørdag, hvorefter vi tog hjem til mig, og derefter videre til Sabine, for at varme op til vores CC-tur. Endnu engang skuffede stemningen på CC ikke, og jeg kan for engangs skyld huske hele aftenen. Win! Janne misbrugte sit flotte, nye kamera, og dét kom der selvfølgelig en masse flotte (læs; fulde!) billeder ud af. Brilliant!









----------------------------------------------------------------------


Jeg bestemte mig for at prøve noget nyt, og afblegede derfor det nederste af mit hår. Jeg havde regnet med at det blev blond, men det var selvfølgelig ønsketænkning. Istedet endte det med at blive en mindre rødlig nuance, and I think I like the result. Det ligner lidt, at det røde fader ud. Sorry for killing you with chemicals, sweet hair!

31 December, 2010

My New Year's eve...

... is gonna be one, giant glitterfuck!

Get ready for us, CC!



Godt nytår til alle, på forhånd!

30 December, 2010

Dress disaster


Disse to kjoler købte jeg på boohoo.com engang inden julaften. Jeg havde store planer om, at have én af dem på til nytår, men eftersom jeg stadig ikke har modtaget dem, må jeg nok hellere forberede mig på, at jeg bliver nødt til at finde en back-up kjole, i tilfælde af, jeg ikke når at modtage dem i morgen. Det ødelægger lidt min plan om, at være one big ball of glitter, men til gengæld har jeg stadigvæk masser af glimmer, i form af pudder og hårspray. Det krydser jeg fingre for, er nok, og at jeg finder et godt alternativ til en nytårskjole, i morgen. Man kunne jo også bare købe en sort sæk, og bade den i glitter. That would probably suit me better, haha.

Oh well, det får ikke lov til at ødelægge min spænding til nytår. Jeg skal fejre aftenen på CC, og jeg glæder mig til, at hoppe ind i det nye år med mine yndlingspiger ved min side. Should be awesome! Jeg har i hvert fald planer om, at få årets bedste - og sidste! - brandert. Wish me luck!

05 December, 2010

Ambivalence

Weekenden har været... indholdsrig.
Fredag var jeg i Haslev, fordi Janne havde inviteret mig med til en fællesfødselsdag for to af hendes veninder. Det der med, at blive introduceret for så mange fremmede mennesker, på en aften, uden rigtig at kende nogen, har aldrig været a specialty of mine. Men jeg kom godt igennem aftenen, og Janne var allerede æskestiv, tidligt på aftenen, hvilket forbedrede min evne til at drikke hurtigt. Nu håber jeg ikke, hendes veninder mener, jeg er en stille, genert type, som de fleste normalt gør, første gang de møder mig. Hyggeligt var det i hvert fald, and I'm glad I went. ^^, Jeg kunne dog godt have undværet den påtvungne lap dance, jeg lavede på en fremmed dreng. Ak ja, selskabslege er the shit.

Jeg husker ikke meget fra i går, hvilket nok er grunden til, jeg har lidt ambivalente følelser over aftenen/natten. Det fjerner ligesom en del af det sjove, når man ikke kan huske hvor fuld og dum man var. Måske var jeg alligevel fuldere end jeg havde regnet med. Jeg husker dog at skulle slæbe en hvis stiv Lis hjem, da hun ikke helt kunne gå af sig selv, i hvert fald ikke lige, eller den rigtige vej. That's what friends are for! Og så gav Miv chili cheese tops til mig og Janne. Dét er god stil. Sacha endte med at sove hos mig, sammen med Janne, og det var sådan set meget hyggeligt. Min mor har efterhånden vænnet sig til, at jeg har et par folk sovende, hver weekend. Welcome to the hotel Laura!

Jeg er stadig ikke i julehumør. Tværtimod, faktisk. Måske er det bare fordi, julemusik slet ikke er tiltalende, for tiden, at det er så svært for mig, at komme i den rigtige stemning. Jeg hører ikke andet end Pendulum og P!nk. Det tillader jeg mig til gengæld at blive ved med, da jeg skal varme op til Pendulum koncerten, d. 21. december. What an awesome way to start a vacation!

Nu tror jeg, jeg vil lade mit hoved få noget ro, og lukke alle de blandede følelser og tanker ude, for en stund, imens jeg forbereder mig mentalt og fysisk på en uge med kolde morgener, intet fravær og masser af ansvar. *sigh*

30 November, 2010

A series of amazing events

I dette øjeblik, kan jeg simpelthen ikke finde en sang, som beskriver mit nuværende humør. Jeg er fyldt med blandede følelser, og det gør mig både underligt tilpas, samtidig med hyperaktiv. I feel like pouring my heart out. Istedet, vil jeg dele tre billeder af min Kat Von D udklædning, som jeg havde på i lørdags, til Camillas Hollywoodfest. Jeg er ikke helt tilfreds med det færdige resultat, men det var desværre alt, jeg havde råd og tid til.


Resten af weekenden har jeg brugt på, at benægte at det snart er jul, hvilket i sidste ende fejlede, da jeg blev en smule fanget af julestemningen. Søndag trodsede jeg kulden og sneen for, at tage til Haslev, hen til Janne. Jeg havde egentlig planlagt, at jeg skulle hjem om aftenen, så jeg havde en jordisk chance for, at komme i skole om mandagen. Det valgte sneen at sætte en stopper for, så jeg besluttede mig for, at overnatte. Faktisk klager jeg slet ikke, det var et meget bedre alternativ. Da det så blev mandag, og vi havde brugt det meste af natten på, at drikke os lidt i hegnet og holde gyserfilmsmarathon, var der "desværre" heller ingen mulighed for, at Janne kunne komme i skole, så vi bagte vanillekranse, imens Janne ivrigt prøvede at fodre mit ikke-eksisterende julehumør. Jeg må dog indrømme, at der efter 12 timer med nissehue på, og en del julemusik, var en form for julehumør på vej. Hvem ved, måske sprudler det i vilden sky, i morgen, d. 1. december! Vi var også en tur i skoven, hvilket var hårdere end jeg havde troet, med så store bunker sne på vejene. Alt i alt, en succesfuld, forlænget weekend, som jeg har nydt enormt meget. Mit humør kom i hvert fald højt op, hvilket jeg kan takke Janne for, og hendes positive effekt på mig. Jeg er glad for, at jeg nu kan kalde hende min kæreste. Samtidig føles det stadig helt urealistisk, at bruge det ord. Kæreste. It feels good, og rigtigt. ^^,

Nu er de blandede følelser, der tidligere fyldte mig, efterhånden blevet erstattet af glæde og julestemning. Afleveringer og forhøjet fravær kan ikke få mit humør ned, og det nyder jeg. Jeg ser frem til en god weekend, i selskab af min kæreste - *smiles* - og en masse andre søde piger. More happiness, coming my way!

Jeg har forresten taget den store beslutning, at gå tilbage til dansk blogging. Der er alligevel ingen udenlandske folk, der får noget interessant ud af min blog, så jeg kan ikke længere se grunden til at blogge på engelsk. Jeg klarer mig alligevel bedre med danlish, på den måde får jeg både fodret mit modersprog og min kærlighed til engelsk.

19 November, 2010

Fighting the cold weather with songs

The weather is shitty today. Well, again today. I sure haven't missed the danish winter, not even the snow is real. The fact that I had to ride my bike through the snow and rain today didn't make it better. Can't say this tiny bit of snow made me miss christmas any more. I don't know what's gotten into me, but at the time, I'm not looking forward to christmas. I'm hoping it'll pass when me and best friend start wearing our christmas hats to school. I think it's all this school and money mess that's gotten in the way of my christmas spirit. If that ever passes, I'll be sure to let you know!

Either way, I'm looking forward to this weekend. I actually had plans about staying in tonight, having my own, private movie and series marathon. "Sadly" Janne got in the way of that when she convinced me to go with her and Sacha to a LGBT get-together. Not really complaining, I don't mind the great company. ^^, Tomorrow we're going to celebrate Lili's birthday, freezing our asses off in an amusement park. Hopefully we'll have too much fun to notice the cold! Afterwards, at about midnight, we're joining best friend, Sabine and one of my classmates at CC, once again.
Should be a great night! *fingers crossed*

Since the cold weather is already doing its best to ruin my mood, I'm fighting it by finding warmth in songs that remind me of summer and spring. *trance*

13 November, 2010

My bloody Friday

Can't remember when I've last spent a saturday at home. It's probably not a bad thing to detoxicate my body, every once in a while.

My bigsis is the luckiest girl right now, she's at the Paramore concert in London, at the O2 Arena. Should've gone with her, but I couldn't possibly afford it, sadly. Wish I was standing right next to her right now, listening to Hayley's awesome voice and beautiful face!

I went to my school's Halloween party last night, dressed as a vampire. It was awesome! Seriously scared about how much I love my fangs. I'll probably end up wearing them to school, like one of those vampire-freaks who are so obsessed that they dress like a vampire. Wait, I already am! Haha.
After the Halloween party, me and best friend joined Janne and Sabine at this gaybar called Vela, for some beer. I was already pretty drunk, so I made the wise choice not to drink too much, and I actually remember the whole evening, which is new! Ha. Janne slept at my place, which sort of saved me from doing something stupid, seeing as how I ended up extremely moody, at the end of the night. Don't know why, really. I guess my head's sort of a mess, at the time. And my money problems are getting the best of me. Wish they wouldn't.


Me and best friend, all vamped up!

Already getting my Mike Posner groove on, warming up for the concert me and Katrine are going to in March. Looking forward to seeing him! I rarely like his kind of music, but he's actually quite awesome. His new album hasn't disappointed me, luckily!

06 November, 2010

No memory, whatsoever!

Drunk times, last night. Actually, so drunk, I can't even remember 90% of the night. I'm thinking that's a good thing, 'cause best friend told me I puked outside of Masken, where we got free beer and an awesome hat! Too many shots, in too little time. But I'm not complaining! My hangover isn't that bad, and I'm gonna drown it in more alcohol, later. We're drinking Mojito's, at our CC warm up! Awesomeness.

I must've done something right, 'cause I woke op with a card in my bag, that gives me free access to Be Proud, tonight. Sadly, it only lasts for tonight, and I'm going to CC with a bunch of sweet girls. I'd choose that over Proud, any day!

05 November, 2010

J-dag!

This blogpost deserves to be in danish, considering I'm celebrating a danish tradition, tonight!


Endelig er J-dag ankommet! Mig og best friend regner med, at ramme Masken ved en 20-tiden, og vente på de andre skanks. Det gik lige op for mig, at jeg har tilbragt mine forrige to J-dage på fyn og i jylland. No more, I say! Kbh, for altid. Jeg glæder mig som en lille pige til, at se vognen og nissepigerne! Og jeg glæder mig rent faktisk også til, at finde ud af, om jeg kan lide juleøl i år. Jeg er efterhånden blevet ret glad for øl, så hvem ved? Måske de falder i min smag, i år.

Happy J-dag, everyone! Cheers.

31 October, 2010

A weekend to remember

This weekend's been s o awesome. I went to a huge house in Sorø with my classmates, from friday to saturday, where we got extremely drunk, played playstation and listened to great music. The next day, me and best friend started drinking at about 1PM and I didn't stop until 6AM, the next day. Janne picked us up and we drove to my place, where Tobias joined us for some cherrywine/cola, before we went over to Sabine, to dress up like a group of zombies, for the Halloween party at CC. We looked awesome, btw! Pictures are comin' right up. Since I was already drunk - and had been the whole day - it didn't take me long to get so shitfaced I can't remember half of the night. That's probably not all bad, considering my camera died and the bar ran out of whiskey. Not good! Well, all in all, I wish I could turn back time and expereince this weekend all over again. Janne and Toby slept at my place, and we woke up looking like we really were dead, but started curing the nausea with a horror movie and a lot of soda. This sunday had all the potential in the world, to be a great day, but when Janne and Toby went home, all the potential disappeared. Now I'm just sitting here, reminiscing all by myself, with the company of my restlessness. I wish I could go to Haslev and start a hangover-marathon with Janne, like we did a few weekends ago. She's quite addicting, really. "I'm smitten, I'm bitten, I'm hooked, I'm cooked, I'm stuck like glue! You make me, make me hungry for you."

Well, we took about 100 photos on the trip, but they aren't all that funny or interesting, so I thought 4 would be enough. Drunk people tend to take crappy pictures. :'D

And now, for some CC pictures! Creepy looking zombies coming up;

22 October, 2010

There's the strangest excitement today

Seems like I keep forgetting to blog. I guess I just feel like I'll repeat myself too much, seeing as nothing much has happened, other than a few drunk nights out, with great people, and the fact that I still miss Janne like hell. Luckily, she's on her way home now, and I'm hoping to see her this sunday. Fingers crossed! What would be even greater, was if she was able to come with us to CC, tomorrow. I shouldn't go, considering how broke I am, atm. but I miss CC a lot! Extreme addiction, ftw.

Also, I ordered this awesome t-shirt, a few days ago, to support FCKH8.
It's beautiful and I can't wait to wear it! Buy one, people.


Anyway, nothing new to tell, but I've started listening to a lot of my old music, and I didn't realize how much I've missed the magical feeling AvA's songs give me. They're quite wonderful!


Oh god, I feel like I'm in for it now
And how this kiss will be one, roughly vague.
I swear I'll melt if you touch me at all,
But then I'll ask you to do it again and again.

06 October, 2010

Responsibility, where art thou?

Right, so.. I've sort of forgotten to take responsibility for my life, the last few days. And even though it's been fun and I've enjoyed it, I should probably get some structure back in my life, before I end a complete, emotional wreck. Tomorrow's a good day to start, since we're starting on a school project, which is gonna be the most boring thing, ever.

Well, yesterday me and a few classmates decided that we should go to the local bar and get drunk, because we had 1,5 hours to kill, before our english class. After drinking about 3 pints each and making, like, the best english translation, our time was up. Unfortunately, the class got cancelled at the last minute, so we didn't even get to enjoy our drunkness in school. That might've been a good thing, haha. Instead, we decided to go home to one of the boys from my class and drink a few more beers, before we went to the demonstration in Copenhagen. (We were demonstrating against the government's plans about cutting students' money, which would make it impossible for anyone to survive without a full-time job while also going to school. And that's tough!) Well, there were a hell of a lot of people who showed up, so that was great! Hope it made a difference. Mostly we just hung out with Sabine, me and best friend, while drinking some more. After showing our support at the demo (even though we were shitfaced at the time!) we decided to go home to Sabine, to eat and have fun. But best friend was extremely tired, and I felt like being spontaneous, like always. So I decided to take the train to Haslev, to sleep at Janne's place. By that time, I'd been drunk for about 12 hours, so it's quite a miracle that I made it, and that I wasn't even sleepy or nauseous. Awesome! All in all, a fine day and night, filled with spontaneity, great people and beer. I should probably find an AA meeting in the nearest future. Joking, haha. And now, once again, I'll try to find my way back to reality. Wish me luck!

Also, there's this awesome band, Biffy Clyro, who are playing in Vega, Cph, oct. 15th. I'm kinda bummed about the fact that I have no idea who'll go with me. Don't really know that many people who like 'em. (shame on them!) Hoping it works out, I really want to see them again.

05 October, 2010

Back to reality? No thanks!

Time for a new post, after a long weekend of awesomeness. - I decided not to go on an awesome-rehab, life's too short! So, I spent my weekend getting way too drunk with some of my favourite people, and I loved every minute of it. Friday was spent drinking with a few classmates at my school, and afterwards I took the train to Haslev, to join Janne and Lili for some more (cheap!) drinking. Hadn't seen Lili in a few weeks, so it was great seeing her again, my sweet, asian friend. We slept at Janne's place, and woke up at about 11 AM, because Lili had to go to a birthday party, which we drove her to. The rest of the saturday afternoon was spent watching Janne make sushi for her friend, and getting mentally ready for a wild night at CC, later on. We drove to my place at about 8 PM, to warm up and make ourselves look a bit more sober. At about 9:30 PM we drove to Copenhagen, walked for about a year, to CC, where best friend and Camilla were waiting for us, at "our" table. After about 10 minutes, me and Janne had already taken 3 tequila shots and I drank 2 glasses of whiskey and coke. Great way to start the evening! Well, that wasn't enough, so we took about a dozen more tequila shots, the rest of the night and ended up quite - well, very - shitfaced. Everyone did! Sabine joined us around midnight, and we spent the rest of the night having one, big lesbian orgy. <- Almost a true story! Haha. I had a blast. Me and Janne decided that we weren't ready for school, today/monday, so we took a day off, at Janne's place, watching creepy movies, eating our own weight in junk food and having a lot of fun. I think I could get used to staying home from school, chilling with her! Insanity connection, ftw. Well, that's about what I spent my weekend and monday doing, not that I think anyone's really gonna read all of this! Haha.

Maybe a few pictures from this saturday would make this long, boring post a bit more entertaining. Enjoy!


Cheers, mates!

25 September, 2010

I live for the weekends ♥

Me and best friend went to a party last night at one of our classmate's house. The night was great, and I don't think I could wish for a better class, than the one we have. Everyone's just sweet and awesome, and most important of all, they love partying and drinking, just like we do! Woo. x)

Me and Nicklas bonded a lot over music, he likes Anberlin too, and I've been a fan of them for years. So we decided to sing a duet to A Day Late. It probably sounded amazing! Haha. Everyone got extremely drunk, and after the clock had passed midnight, we sang a birthday song for Ida, she turned 19 today. All in all, a successful night, in the company of sweet people. Hopefully tonight's gonna be at least as awesome, I'm going to CC with best friend and Sabine, first time since my accident, which happened at CC. Should be interesting! Cheers, peeps. 

12 September, 2010

Bloody saturday.

Lidt for vild bytur, i går. Jeg kan hermed konstatere, at jeg aldrig sætter en fod på CC's scene, ever again. Jeg faldt ned fra scenen og slog mit underliv, hvorefter best friend måtte ringe efter en ambulance, derefter skulle jeg fragtes ud fra CC, ind i ambulancen, med udrykning hen til Rigshospitalet, imens mig og Trine erklærede vores kærlighed til hinanden og tudede en masse. Tak for alting, best friend. Du reddede pretty much mit liv.



Jeg elsker, at alle tror jeg bare fik en lille skramme, når jeg i virkeligheden blev indlagt med drop and everything, og blødte for vildt. Lokalbedøvelse er forresten en bitch! Never again.

11 September, 2010

Weekends are what I live for

Me and best friend decided to join a few people from our class last night, for drinks. Well, we ended up drinking way too many shots, because they tasted so good. But at least we had an awesome night! My back is extremely sore, from sleeping in a one-person bed with best friend, though. Oh well, I guess I'll dance the pain away, tonight! I'm going to CC with my girls from Camp Unicorn, can't wait. ♥ We're addicted to Club Cristopher!

Roskilde Festival 2010. Such good times. : D


I'm starting therapy on tuesday, meeting my therapist for the first time. God, I hope she's the right therapist for me. I really need to spill my heart, and start working on getting better. I'm sick of being stuck in the past, with all the thoughts of how things could've turned out if she still wanted me. I'm sick of getting myself down, time after time. No more, I say!