Pages

Showing posts with label Jydeland. Show all posts
Showing posts with label Jydeland. Show all posts

10 February, 2011

Vinterferie? Don't mind if I do!

Normalt ville vinterferien miste lidt af sin glory, når man i realiteten allerede holder fri fra skole. Men jeg har masser af positive ting at se frem til i ferien, og derfor glæder jeg mig, som var det virkelig en ferie.

I morgen tager mig og girlfriend på roadtrip til det kolde Jydeland. Desværre joiner jeg hende ikke i Århus, men istedet skal jeg til Vejle, hvor jeg langt om længe kan se frem til min Whiskey-date med en savnet Karina. Julle joiner os, og jeg tror, det bliver en god aften. Derefter skal mig og Julle egentlig bare drikke og have det sjovt, hele weekenden, og søndag samler girlfriend os så op igen, så vi kan komme tilbage til djævleøen.

Udover det, er girlfriends forældre i Polen fra mandag til onsdag, så jeg er gået med til, at babysitte hende i tre dage. Can't complain! Jeg har aldrig fejret Valentine's Day, men da det er en vigtig dag for girlfriend, lader jeg hende om det romantiske, and all that. I'm nervous, yet excited, to see what she's got planned! Should be interesting. ^^,




She's got you high and you don't even know yet.

16 July, 2010

Hvidbjerg Strand Feriepark, here we come!

Mig og best friend har besluttet os for, at forkæle os selv med 5 dages camping. Vi tager afsted d. 26. til Hvidbjerg Strand Feriepark. Det ligger åbenbart tæt på Varde. Jeg havde ikke regnet med, at mine planer om storby-ferie til London, ville ændre sig til en campingferie ved Vesterhavet, men jeg glæder mig enormt meget! Vi skal gå ture, drikke os fulde på stranden, bade - på trods af vores krops-fobi, og generelt bare have det sjovt. Good times, here I come!

Forresten er der præcis en måned til, at vi begynder på Frederiksberg HF. Jeg glæder mig. : D

And the dreams continue..

I nat drømte jeg, at jeg var på Roskilde festival med girlfriend, selvom det samtidig var en skoleafslutning, da jeg åbenbart gik i folskeskole igen. Det hele gik helt fint, indtil vi satte os ned for at spise, ved en bod, og der så kom en mand hen og stod bagved mig. Han begyndte at masse sig ind til min ryg, og sige sjofle ting. Jeg prøvede at skubbe ham væk, og så gav girfriend ham en lussing. Vi skyndte os væk, men han havde et gevær, og pludselig begyndte alle at skyde efter os.

Det er alt jeg husker. Am I mental? :'D

24 May, 2010

The return of Laura!

Jeg har været på forlænget weekend hos Adam, i Århus. Vi var til SPOT festival, og det var awesome! Jeg fik set Ginger Ninja, Cody, Dansk Fløde, I Got You On Tape, The Blue Van, mm. Also, var Spleen United surprise Dj's til SPOT afterparty, i fredags. Det var fantastisk! Awesome rave, med hoppende mennesker overalt. Also, fik jeg set Alex i lørdags, which made my day.

I tirsdags tog jeg til Kolding, hen til girlfriend, for at tale om tingene. We worked it out, og det er jeg super glad for. I'm not ready to give up on us. Vi har forresten årsdag i morgen! :3 Yay.

Jeg har lige begyndt mit Ellie Goulding og Band of Horses flip. Eargasm, I tell you! Andreas sendte mig "Starry Eyed" remixed af en eller anden sej person, som går under navnet "Jakwob". Han har også lavet et awesome The Temper Trap remix! Check it out! : D


Also, for at ære Band of Horses nye, fantastiske album;

26 April, 2010

Good times i Kolding!

Jeg er i Kolding, once again. Kom herhen i fredags, og tager hjem på torsdag, sammen med girlfriend, da jeg har fødselsdag på fredag. Jeg glæder mig som en sindssyg til at blive 18, tiden kan slet ikke gå hurtigt nok!
I fredags lokkede vi Adam til Kolding, hvorefter vi tog ned på Knuds Garage og drak os godt fulde i øl, whiskey og cola, i selskab af Trines veninde Cecilie og hende søde islænder-kæreste. Good times! Vi var også et smut forbi Republikken, inden vi tog hjem til Cecilie og hørte noget musik, inden vi gik kolde. Adam tog toget hjem ved en 7-tiden, så vi fik i hvert fald udnyttet natten. : D
Lørdag var vi godt smadrede, og sov det meste af dagen væk. Vi havde sådan set planlagt at blive hjemme, men vi havde planer med Trines klassekammerat Kristján, og Salla, og jeg var ret eager for at møde dem. Så vi tog os sammen, drak nogle øl, og tog afsted. Heldigvis var de enormt søde, og jeg var slet ikke så bange for at tale engelsk til dem, som jeg havde troet. (De er ikke fra Danmark, så engelsk er det eneste sprog man kan tale til dem!) Alt i alt, endnu en succesfuld aften, med masser af øl og godt selskab. Yupyup!

Nu glæder jeg mig bare til at få gaver på fredag, og til at fyre den af i Fælledparken, på lørdag. Can't wait! Also, havde mig og girlfriend 11-måneders dag i går! Det fejrede vi med falafel og sprite. Tak, Just Eat!


Also, var jeg i Lyngby centeret med best friend, i sidste uge, hvor jeg fik købt en awesome t-shirt fra Topshop, og et par fantastiske sandaler, fra H&M. (Jeg har ledt længe efter et par gladiator-lignende sandaler som ikke er af læder. And I finally found them! Jeg tilføjede selv nitterne. :3)


10 April, 2010

Spring has arrived!

I dag skinner solen på en dejlig forårs agtig måde. Jeg har lyst til at gå ud og tage billeder i solen, men jeg har selvfølgelig ikke taget mit kamera med til Kolding. Life is unfair!

Mig og best friend var i RC, i torsdags, og trashe. Vi fik desværre ikke taget nogle billeder, det må vi gøre næste gang! Jeg fik til gengæld købt to fantastiske kjoler i Topshop, til min fødselsdag, og min venindes bryllup, senere på året. Woo! (Dem regner jeg med at tage nogle billeder af, når jeg er hjemme igen, i næste uge.) Senere på aftenen tog vi til bandaften på Nørre G. Det var underligt at være der igen, men også hyggeligt. Godt klaret, at jeg slet ikke fik talt med Mette, når det var hende jeg kom for at se. $: Typical me. Vi blev alligevel okay fulde, Trine gjorde i hvert fald, og det var underholdende. Ærgeligt at det sluttede så tidligt!

Nu må de sidste 20 dage af April godt gå hurtigt, så jeg kan blive 18, få min tatovering, og tage i byen hver weekend. Yes please!

Jeg har forresten fået en bruger på Lookbook, med lidt hjælp fra Adam. Yay! Alle er meget velkomne til at "hype" mine looks, hvis de kan lide dem!
http://lookbook.nu/laurathebeat <- check it out. ^^

Fortsat god lørdag, folkens!

18 February, 2010

Happiness, på trods af sneen.

Nævnte jeg ikke noget om nyt håb, i mit forrige indlæg? Well, det har jeg i hvert fald masser af, for tiden. Og glæde!

Jeg er i Kolding, hos girlfriend, hvor jeg har været i et godt stykke tid efterhånden. I tirsdags havde hun fødselsdag, så derfor var vi ude med en del af hendes familie og spise, i mandags. Det var hyggeligt. Heldigvis kan jeg også lide hendes familie. ^^ I tirsdags var vi så i biografen og se Avatar - at last! Jeg har ventet alt for længe på at se den, og det var det hele værd. Vi så den ikke i 3D, men hvis du spørger mig, var 3D slet ikke nødvendigt. Jeg blev i hvert fald stadig fascineret og glædeligt overrasket over hvor ægte alting så ud. Alt i alt, en episk film!

I morgen - fredag - tager jeg så til Århus, for at besøge A-duh-m. Det bliver fun, og vi skal have taget nogle billeder til LookBook. Nu må vi se hvordan jeg klarer mig på den anden side af kameraet. :$ Should be interesting.

Men hvad jeg glæder mig aller mest til, er d. 3. marts. For der skal jeg endelig til London, og besøge Cristina! Hun bliver min guide, og så skal vi på Oxford street, hvor jeg skal have købt alle mine Augsuten bøger, og sikkert også et par andre ting, som jeg ikke kan undvære. Det bliver helt underligt, kun at være Cristina og mig i London. Altså, underligt på den gode måde.

07 December, 2009

When..

You don't know what to write, it's usually best not to write anything.
Men jeg føler mig en anelse fortabt, and I need to keep myself busy.

I morgen begynder jeg at arbejde i Koldings Bilka, og jeg glæder mig virkelig ikke. Jeg er nervøs for, hvordan mine nye kollegaer er, og hvordan de tager imod mig. Generelt er tanken om en masse fremmede mennesker og et helt nyt sted meget skræmmende for mig. Det er sikkert bare irrationel frygt, for folk er sikkert søde og hjælpsomme. Men jeg kan stadig ikke give slip på følelsen.

I dag har jeg haft lyst til at høre en masse triste sange, og det har nok heller ikke hjulpet på mit humør. I never learn. Brand New's musik har en dårlig effekt på mig, but I just love it so much.

So keep the blood in your head
And keep your feet on the ground
If today's the day it gets tired
Today's the day we drop out
Gave up my body and bed
All for an empty hotel
Wasting words on lower cases and capitals.

05 December, 2009

Moving to Jydeland.

I dag flytter jeg til Kolding. Ikke permanent, though, bare i et par måneder, for at få en pause fra djævleøen, og fra min familie. Det skal slet ikke forståes som at jeg hader min familie, tværtimod. I just need to experience what it's like to live on my own, and/or live with my girlfriend. Det bliver interessant.

Det er dog efterhånden gået op for mig, at det bliver noget af en forandring, og det skræmmer mig en smule, samtidig med at jeg ikke kan vente. Der bliver jo mange ting jeg skal vænne mig til, som at lave mad selv (det gør jeg dog ofte, anyway), vaske tøj, betale husleje, for ikke at nævne manglen på TV! Oh well, no worries, jeg har trods alt en meget bedre underholdning, i form af min kæreste. ^^ Nu må vi se hvor let jeg får ved at tilpasse mig forandringerne. I think I'll do good.

I want self-esteem for christmas.

So, let's go put a fight, let's go make everything alright.
Go on and take a shot, go give it all you've got.