Showing posts with label Tattoo. Show all posts
Showing posts with label Tattoo. Show all posts
13 April, 2011
On second thought...
Okay, scratch that last post. Jeg har besluttet mig for, at eftersom jeg allerede har én dyrevelfærdstatovering, må min anden vente. Jeg går nu og overvejer at få skrevet "Music makes the world go around" rundt om min venstre underarm. Jeg er dog lidt i tvivl om skrifttyperne. Alt jeg ved er, at det skal være en sammenhængende skrift. But which one to choose?
Tattoo idea(s)
Efter at have brugt det meste af dagen på jobsøgning og andet voksent og kedeligt, er jeg gået over til tatovering idéer. Jeg har efterhånden bestemt mig for, at jeg først og fremmest må plante et pengetræ, og derefter gå igang med at få alle mine tatoveringer. Først og fremmest ville jeg gerne have lavet en mindetatovering af mine dejlige, afdøde hund, Lucky. Men da portrætter har det med at være ret pricey, overvejer jeg at få lavet en anden én først. Derfor gik jeg igang med at brainstorme, og lede mine forskellige idéer og skitser igennem. Så fandt jeg frem til en ældre idé, om at få skrevet "Bad people wear fur" på min venstre underarm. Efter at have leget med godt 10 forskellige skrifttyper, er jeg blevet ret sikker på, at Cracked er den mest passende skrittype. Jeg er dog stadig i vurderingsfasen, og kunne derfor godt bruge nogle konstruktive meninger! Let me know what you think. (:
16 March, 2011
After the storm
Jo længere man venter med at skrive blog, jo sværere bliver det at finde ud af, hvad dælen man egentlig skal skrive. Derfor undskylder jeg på forhånd, hvis dette indlæg mangler sammenhæng, og istedet består af en masse random tanker og fortællinger om mit liv, pt.
I dag er jeg glad. Det var jeg også i går. Jeg er ret sikker på, at solen har en stor del i min glæde, da jeg altid har svært ved, at være trist og depressiv, når solen skinner. Dog glæder jeg mig stadig meget til, at den også begynder at varme! *brr*
I morgen skal jeg se best friend. Vi har ikke nogle deciderede planer for, hvad vi skal få dagen til at gå med, udover en lille (læs; tvungen) trip til vores gamle skole, Frederiksberg HF, for at aflevere vores skolebøger. Jeg krydser tæer og fingre for, at vi ikke støder ind i nogen vi kender. Derudover håber jeg lidt på, at vi kan finde et hyggeligt sted, og tage nogle billeder, som vi gjorde i sommers, da vi tog i skoven. I miss that!
Jeg skal se girlfriend enten torsdag aften eller fredag. Det glæder jeg mig til. Det er slet ikke for at være cheesy og needy, det føles bare altid som om, vi ikke har set hinanden i årtier, hvis vi har haft større eller mindre skænderier/misforståelser. Når vi så indser, at der ikke er noget at være sure/kede af, og igen kan fortsætte med at være glade og forelskede, savner jeg hende endnu mere, fordi jeg har brug for, at vise hende hvor meget hun betyder for mig, lige meget hvilke op og nedture jeg går igennem. She's always there for me on the other side, and I adore her for that.
D. 28. begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole, på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Selvfølgelig glæder jeg mig, det er klart - især efter at have hørt så meget positivt om skolen - men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke også var enormt nervøs. Én ting var at starte på HF, der havde jeg best friend, hvilket selvfølgelig hjalp en hel del på alle de nye, skræmmende ting, man skal vænne sig til. Nu skal jeg gøre det hele alene. Alle de nye omgivelser og nye, fremmede mennesker, jeg skal møde. Men selvom jeg mest af alt har lyst til, at droppe det hele, og finde et til usselt arbejde i Bilka, Føtex eller Netto, tvinger jeg mig selv til at gøre det. For inderst inde ved jeg godt, at det nok skal gå godt. Og noget skal gå grueligt galt, hvis jeg ikke ender med at få en masse positive oplevelser ud af det. Så, jeg velkommer dig, nye skole, og jeg glæder mig til at møde jer, fremtidige klassekammerater! See you soon.
On a side note, vil jeg lige sende en - eller tusind - varme tanker til Camilla, den fantastiske pige. Hun går igennem en hård tid lige nu, som hun slet ikke fortjener. Jeg respekterer hendes styrke, også selvom hun måske ikke altid føler, hun har den. I know you'll get through this, honey. Du har folk omkring dig, som hellere end gerne vil hjælpe dig, på enhver tænkelig måde. Og jeg er hélt klart en af dem. Hang in there. ♥
I dag er jeg glad. Det var jeg også i går. Jeg er ret sikker på, at solen har en stor del i min glæde, da jeg altid har svært ved, at være trist og depressiv, når solen skinner. Dog glæder jeg mig stadig meget til, at den også begynder at varme! *brr*
I morgen skal jeg se best friend. Vi har ikke nogle deciderede planer for, hvad vi skal få dagen til at gå med, udover en lille (læs; tvungen) trip til vores gamle skole, Frederiksberg HF, for at aflevere vores skolebøger. Jeg krydser tæer og fingre for, at vi ikke støder ind i nogen vi kender. Derudover håber jeg lidt på, at vi kan finde et hyggeligt sted, og tage nogle billeder, som vi gjorde i sommers, da vi tog i skoven. I miss that!
Jeg skal se girlfriend enten torsdag aften eller fredag. Det glæder jeg mig til. Det er slet ikke for at være cheesy og needy, det føles bare altid som om, vi ikke har set hinanden i årtier, hvis vi har haft større eller mindre skænderier/misforståelser. Når vi så indser, at der ikke er noget at være sure/kede af, og igen kan fortsætte med at være glade og forelskede, savner jeg hende endnu mere, fordi jeg har brug for, at vise hende hvor meget hun betyder for mig, lige meget hvilke op og nedture jeg går igennem. She's always there for me on the other side, and I adore her for that.
D. 28. begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole, på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Selvfølgelig glæder jeg mig, det er klart - især efter at have hørt så meget positivt om skolen - men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke også var enormt nervøs. Én ting var at starte på HF, der havde jeg best friend, hvilket selvfølgelig hjalp en hel del på alle de nye, skræmmende ting, man skal vænne sig til. Nu skal jeg gøre det hele alene. Alle de nye omgivelser og nye, fremmede mennesker, jeg skal møde. Men selvom jeg mest af alt har lyst til, at droppe det hele, og finde et til usselt arbejde i Bilka, Føtex eller Netto, tvinger jeg mig selv til at gøre det. For inderst inde ved jeg godt, at det nok skal gå godt. Og noget skal gå grueligt galt, hvis jeg ikke ender med at få en masse positive oplevelser ud af det. Så, jeg velkommer dig, nye skole, og jeg glæder mig til at møde jer, fremtidige klassekammerater! See you soon.
On a side note, vil jeg lige sende en - eller tusind - varme tanker til Camilla, den fantastiske pige. Hun går igennem en hård tid lige nu, som hun slet ikke fortjener. Jeg respekterer hendes styrke, også selvom hun måske ikke altid føler, hun har den. I know you'll get through this, honey. Du har folk omkring dig, som hellere end gerne vil hjælpe dig, på enhver tænkelig måde. Og jeg er hélt klart en af dem. Hang in there. ♥
Til sidst vil jeg lige slutte af med, at vise et nyere og bedre billede, af min nu helede tatovering.
Ain't it gorgeous? : D Dyrevelfærd, ftw.
Labels:
Friendship,
Future plans,
Kærlighed,
Pictures,
Tattoo
25 February, 2011
Inked, once again!
I dag fik jeg min anden tatovering. Best friend tog med mig, som hun gjorde da jeg fik min første tatovering.

I'm complete and utterly in love with it!
Nu vil jeg gøre mig klar til, at tage hjem til best friend.
Vi skal holde topersoners tøsedruk! Should be fun. It always is. : D
I'm complete and utterly in love with it!
Nu vil jeg gøre mig klar til, at tage hjem til best friend.
Vi skal holde topersoners tøsedruk! Should be fun. It always is. : D
03 June, 2010
So many choices to make!
My next tattoo... What should it be? I can't seem to decide.
Og så overvejer jeg også om jeg skal begynde at blogge på engelsk, istedet for dansk, for at vedligeholde mine engelsk-skills,
og fordi jeg føler mig mere tryg med engelsk. Men jeg ved, at der nok er et par folk der ville blive pissed over det.
So I don't know what to choose! $:
Anyway, angående min tatovering, overvejer jeg i øjeblikket at få en "animal rights" tatovering.
Muligvis en pote og en knytnæve, kinda like this one;

Éller en masse små poter på en række, rundt om min overarm. Noget ála det her;

Jeg kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg ved bare, at jeg vil have noget som viser min store kærlighed til dyr.
Så må jeg vente med at få noget musik-lignende! Heldigvis har jeg mange år endnu, til at få alle de tatoveringer jeg vil have. : D
Og så overvejer jeg også om jeg skal begynde at blogge på engelsk, istedet for dansk, for at vedligeholde mine engelsk-skills,
og fordi jeg føler mig mere tryg med engelsk. Men jeg ved, at der nok er et par folk der ville blive pissed over det.
So I don't know what to choose! $:
Anyway, angående min tatovering, overvejer jeg i øjeblikket at få en "animal rights" tatovering.
Muligvis en pote og en knytnæve, kinda like this one;
Éller en masse små poter på en række, rundt om min overarm. Noget ála det her;
Jeg kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg ved bare, at jeg vil have noget som viser min store kærlighed til dyr.
Så må jeg vente med at få noget musik-lignende! Heldigvis har jeg mange år endnu, til at få alle de tatoveringer jeg vil have. : D
11 May, 2010
My first ink!
I går fik jeg min første tatovering. Am I proud? F*ck yeah! Alle folk der påstår at det ikke gør ondt, at få en tatovering, er idioter.
Smerten er ikke til at forklare, det føles virkelig ikke som noget andet. But hey, it was worth it!
Mik's Tattoo kan forresten varmt anbefales, de yder god serivce, om optegning er gratis. ^^
Så er spørgsmålet bare, hvad min næste tatovering skal være. The obsession has begun! ♥
Subscribe to:
Posts (Atom)