Pages

02 December, 2010

Merry Christmas/P!nk-mas, everyone!

Det er lige gået op for mig, at sidste års jul er utrolig tåget for mig. Jeg husker den ikke rigtig. Det er muligvis fordi, jeg flyttede til Kolding i julen, og aldrig rigtig fik arbejdet min julestemning op, pga. mangel på pynt, had på julemusik og lange aftenvagter i Bilka Kolding. Yeah, that's probably it.

Derfor er jeg heller ikke helt overrasket over min manglende julegejst. Måske har jeg bare glemt hvordan, måske er julen bare ikke det samme, jo ældre jeg bliver. Jeg har ikke den fjerneste følelse af julestemning, i dag. Det var åbenbart ikke noget, der kom for at blive, den lille smule jeg havde i Haslev. Måske det ændrer sig, når min søster kommer hjem fra London, der kommer julepynt op i vores hus, og min farmor får købt mig en skrabekalender. Måske ikke.

Hvis ikke, holder jeg mig til mig og best friends plan om, at holde P!nk-mas istedet. That would be legendary. Så ville jeg have en god undskyldning for, at høre P!nk 24/7, for tiden.

Til gengæld ved jeg, at mig og min søsters julevideo hjalp mig meget, sidste år. Så derfor, vil jeg dele den med alle jer ikke-eksisterende followers! Enjoy some christmas spirit, i form af to afro-gospel søstre. Jeg vil håbe på, at der ikke bliver lagt mærke til min klamhed, men istedet vores to nuttede hunde, Lucky og Frostie. : D

2 comments:

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHHA ELSKER DEN VIDEO, FUCK!
Post flere!!!

Anonym. said...

Ej hvor er den mega sød!!!