Showing posts with label Give me. Show all posts
Showing posts with label Give me. Show all posts
13 April, 2011
On second thought...
Okay, scratch that last post. Jeg har besluttet mig for, at eftersom jeg allerede har én dyrevelfærdstatovering, må min anden vente. Jeg går nu og overvejer at få skrevet "Music makes the world go around" rundt om min venstre underarm. Jeg er dog lidt i tvivl om skrifttyperne. Alt jeg ved er, at det skal være en sammenhængende skrift. But which one to choose?
Tattoo idea(s)
Efter at have brugt det meste af dagen på jobsøgning og andet voksent og kedeligt, er jeg gået over til tatovering idéer. Jeg har efterhånden bestemt mig for, at jeg først og fremmest må plante et pengetræ, og derefter gå igang med at få alle mine tatoveringer. Først og fremmest ville jeg gerne have lavet en mindetatovering af mine dejlige, afdøde hund, Lucky. Men da portrætter har det med at være ret pricey, overvejer jeg at få lavet en anden én først. Derfor gik jeg igang med at brainstorme, og lede mine forskellige idéer og skitser igennem. Så fandt jeg frem til en ældre idé, om at få skrevet "Bad people wear fur" på min venstre underarm. Efter at have leget med godt 10 forskellige skrifttyper, er jeg blevet ret sikker på, at Cracked er den mest passende skrittype. Jeg er dog stadig i vurderingsfasen, og kunne derfor godt bruge nogle konstruktive meninger! Let me know what you think. (:
05 February, 2011
Tomorrow's gonna be...
.. Interesting! Jeg skal til info-dag på Roskildes Tekniske Skole, og se nærmere på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Deres næste hold starter i slutningen af Marts, og jeg regner stærkt med at joine! Indtil da søger jeg vikariat-jobs - like a boss/maniac - men har indtil videre kun fået afslag. Whatevz, man, jeg overlever da bare på ingenting, indtil da, så. Jeg har dog stadig en smule optimisme i mig, og håber på at finde noget arbejde, så jeg kan tjene en smule pocket money for mig og girlfriend's tur til Paris. Det kunne være ret fedt, rent faktisk at kunne købe noget derovre. Fingers crossed!
Bagefter info-dagen skal jeg til Haslev, til 18-års fødselsdag. Girlfriend's bedste veninde Monika skal fejres, og jeg synes stadig, det er ret sødt at jeg er blevet inviteret. ^^ Efter fødselsdagen håber jeg meget på, at tage på CC, hvis altså min sugarmama tager afsted og betaler for mig. Ellers må jeg undvære, once again, som det fornuftige, fattige pigebarn jeg er.
Jeg blogger sjældent, for tiden. Det er skam ikke fordi, jeg ikke har tiden, tværtimod. Jeg bruger bare min tid på Tumblr, istedet, og neglecter derfor min blog en smule, ubevidst. But I'm sure no one's dying to hear about my life, anyway. (;
Til gengæld kan jeg snart ikke vente meget længere på VETO's nye album. Det gør mig trist, at best friend ikke har råd til, at tage med mig til deres koncert i Vega. Gawd, I wish she would come. Hvis jeg var rig, havde jeg købt hende en billet! Suk. Hvorfor har jeg ingen rige venner, som har lyst til at sponsorere en ginger i nød?
Bagefter info-dagen skal jeg til Haslev, til 18-års fødselsdag. Girlfriend's bedste veninde Monika skal fejres, og jeg synes stadig, det er ret sødt at jeg er blevet inviteret. ^^ Efter fødselsdagen håber jeg meget på, at tage på CC, hvis altså min sugarmama tager afsted og betaler for mig. Ellers må jeg undvære, once again, som det fornuftige, fattige pigebarn jeg er.
Jeg blogger sjældent, for tiden. Det er skam ikke fordi, jeg ikke har tiden, tværtimod. Jeg bruger bare min tid på Tumblr, istedet, og neglecter derfor min blog en smule, ubevidst. But I'm sure no one's dying to hear about my life, anyway. (;
Til gengæld kan jeg snart ikke vente meget længere på VETO's nye album. Det gør mig trist, at best friend ikke har råd til, at tage med mig til deres koncert i Vega. Gawd, I wish she would come. Hvis jeg var rig, havde jeg købt hende en billet! Suk. Hvorfor har jeg ingen rige venner, som har lyst til at sponsorere en ginger i nød?
You can't afford it
You can't afford to get anything done
- Nope, I sure can't!
18 January, 2011
On a good day
I dag har været en god dag. I går var dog bedre, men det er ikke chokerende, da jeg brugte aftenen (og natten. ^^,) i Haslev, med min pige. Vi fik kigget en masse i bøger om Paris, og forberedt os en smule på turen - vi fik da i hvert fald skrevet en liste over de vigtigste ting, vi skal se/opleve. Nu er jeg endnu mere spændt på vores weekend-tur, Marts, you can't come soon enough for me/us! Retro boghandler, Eiffeltårnet, Starbucks, voldtægt af vores spejlreflekser - yes please!
Jeg har endelig modtaget mine JBL højtalere, som jeg har måtte undvære siden engang i November, fordi de besluttede sig for, at brænde sammen. God, I've missed them. Jeg udnytter især muligheden for, endelig at kunne høre electro og drum'n'bass i god kvalitet. Men mest af alt, hører jeg Veto's nye single, på repeat. Can't wait for the new album! Uh Huh Her's "nye" sang lyder dog slet heller ikke dårlig! Så meget god musik, so little time.
Jeg savner forår og sommer. Mest fordi, jeg aldrig føler mig motiveret til at tage billeder om vinteren. Lyset er altid bedre om sommeren. Jeg vil love mig selv, at tage mange flere billeder af Frostie, this summer. Og andre ting, selvfølgelig, but she's my muse. ♥

Hello there, beautiful one.
Jeg har endelig modtaget mine JBL højtalere, som jeg har måtte undvære siden engang i November, fordi de besluttede sig for, at brænde sammen. God, I've missed them. Jeg udnytter især muligheden for, endelig at kunne høre electro og drum'n'bass i god kvalitet. Men mest af alt, hører jeg Veto's nye single, på repeat. Can't wait for the new album! Uh Huh Her's "nye" sang lyder dog slet heller ikke dårlig! Så meget god musik, so little time.
Jeg savner forår og sommer. Mest fordi, jeg aldrig føler mig motiveret til at tage billeder om vinteren. Lyset er altid bedre om sommeren. Jeg vil love mig selv, at tage mange flere billeder af Frostie, this summer. Og andre ting, selvfølgelig, but she's my muse. ♥
Hello there, beautiful one.
Labels:
Future plans,
Give me,
Kærlighed,
Music,
Pictures
06 January, 2011
This shattered symphony
I don't think I've ever wanted to get better, more than I do right now. Jeg føler ikke, det nye år bragte andet end skuffelse og problemer, my way. Jeg kan ikke lide den person, jeg føler, jeg er blevet til, og jeg hader, at det skal gå ud over de mennesker, jeg holder allermest af. Én ting er at såre og skuffe mig selv, en anden ting er at skuffe dem. Jeg håber bare, jeg snart finder en løsning på mine problemer, og får noget klarsyn. 'Cause I really do want to get better, not just for me, but for my familiy, friends and girlfriend, too. De fortjener ikke, at skulle bekymre sig om mig. Hvis det stod til mig, klarede jeg helst alt det her selv, uden at de overhovedet fik noget af vide, men det kan jeg desværre ikke. Sådan fungerer selvstændighed alligevel ikke. Indtil videre, må jeg tvinge mig selv til at tro på, at jeg nok skal blive glad igen, en dag, og finde min positive side frem igen. Jeg glæder mig til den dag.
Indtil da, vil jeg finde glæde i de små ting, så meget jeg kan. Best friend og jeg droppede skolen - igen i dag - for at snakke om vores opgivende følelser overfor HF, shoppe og spise Sunset. I love you, boo, and whenever you think you're not helping, think again. Your company is all I ask for. The rest is up to me.
Nu håber jeg, at jeg snart kan se girlfriend igen, på trods af afleveringer og andre forhindringer. I miss her.
Indtil da, vil jeg finde glæde i de små ting, så meget jeg kan. Best friend og jeg droppede skolen - igen i dag - for at snakke om vores opgivende følelser overfor HF, shoppe og spise Sunset. I love you, boo, and whenever you think you're not helping, think again. Your company is all I ask for. The rest is up to me.
Nu håber jeg, at jeg snart kan se girlfriend igen, på trods af afleveringer og andre forhindringer. I miss her.
23 December, 2010
Today's challenge;
- Get out of bed
- Pak julegaver ind
- Get in the mood for Christmas!
Lige pt. er det hele sat på pause, da der er smølferne i TV'et! Nostalgi, ftw. ♥
11 December, 2010
Such a girlie
Jeg blogger generelt ikke meget om tøj. Well, det synes jég i hvert fald ikke, at jeg gør. Men nu er jeg blevet forelsket i så mange nye kjoler, at jeg snart dør af sorg over pengemangel. Det er alt sammen Camillas skyld, fordi hun bloggede tre kjoler fra Boohoo.com. Derefter tjekkede jeg siden ud, og faldt for et hav af deres kjoler. Jeg mangler jo et nytårsoutfit, så mon ikke jeg ender med at købe en af dem, i snareste fremtid. Can't decide, though!
They're all so pretty. *sad face*
Til gengæld har jeg tilladt mig selv, at købe et par tshirts online, fordi jeg alligevel var på udkig efter en gave til a certain someone. Og så var de også billige! Jeg havde efterhånden brug for, at drukne min vinterdepression i en smule nyt tøj. Nu håber jeg bare, de når at ankomme inden juleaften. Fingers crossed!
Heldigvis hjalp en smule familiehygge, med best friend og søde Camilla på mit humør. Vi havde planlagt at drikke, men Trine skal desværre til førstehjælpskursus i morgen, så det droppede vi, og så istedet for TV og fodrede vores geniale humor. I love those girls!
Heldigvis hjalp en smule familiehygge, med best friend og søde Camilla på mit humør. Vi havde planlagt at drikke, men Trine skal desværre til førstehjælpskursus i morgen, så det droppede vi, og så istedet for TV og fodrede vores geniale humor. I love those girls!
07 November, 2010
Monday, stay away!
I have that crappy feeling in my stomach that's telling me to slow my life down, and take some control. The thing is, I'm already doing okay with finding the balance between partying and going to school. The downside is that I'm smoking more and more, and my wallet is suffering from that. I haven't checked my bank account for about 1 or 2 months, and I'm not planning on doing that for a long time. My parents just had to spend 10.000DKK on getting our car fixed, so I'm looking forward to a cheap-ass, poor christmas. Yeah, that sounds extremely shallow and selfish, but I sort of don't care, 'cause I'm mostly thinking about the fact that I'm not gonna be able to buy my friends and family the gifts they deserve. And that makes me angry. I'm sick of money always controlling my life. And that reminds me of something I randomly wrote, a few weeks back;
"People might think that money rules the world, but they're wrong. Words do. Words can have a far greater effect on things than a piece of paper. We should start paying each other in kind, loving words, instead of meaningless pieces of paper, with random presidents and kings and queens on them. The world would be a much brighter place, if we did."
- If only that was completely true. Money >does< rule the world, and it makes me sad and aggressive. I've never been able to spend my money on random stuff that makes me happy, without paying the consequences. I know I sound like a selfish brat right now, but it's hard sometimes, to charish the things I have, when people around me are throwing their money around and not having to worry about not being able to survive the next month. All I really want is a cute little apartment in Copenhagen, for my friends and a sweet girl to enjoy. And that's not gonna become a reality the next couple of years.
Wow. That's enough whining from me, I guess.
I did, however, have a great weekend. Epic, really. Sweet people around me and happiness. Minimum responsibility, that's what I live for. I'd like a couple of thousand days more like this weekend. I'm not ready for another crappy monday, with school and responsibility. Come back, weekend. Come back parties, alcohol, kisses and laughter. I do love my life. I just have to remind myself of that, sometimes.




"People might think that money rules the world, but they're wrong. Words do. Words can have a far greater effect on things than a piece of paper. We should start paying each other in kind, loving words, instead of meaningless pieces of paper, with random presidents and kings and queens on them. The world would be a much brighter place, if we did."
- If only that was completely true. Money >does< rule the world, and it makes me sad and aggressive. I've never been able to spend my money on random stuff that makes me happy, without paying the consequences. I know I sound like a selfish brat right now, but it's hard sometimes, to charish the things I have, when people around me are throwing their money around and not having to worry about not being able to survive the next month. All I really want is a cute little apartment in Copenhagen, for my friends and a sweet girl to enjoy. And that's not gonna become a reality the next couple of years.
Wow. That's enough whining from me, I guess.
I did, however, have a great weekend. Epic, really. Sweet people around me and happiness. Minimum responsibility, that's what I live for. I'd like a couple of thousand days more like this weekend. I'm not ready for another crappy monday, with school and responsibility. Come back, weekend. Come back parties, alcohol, kisses and laughter. I do love my life. I just have to remind myself of that, sometimes.
11 October, 2010
Mouthwatering goodies!
Holy motherlover. I just fell in love with a million tees on Topshop's homepage. These are the ones I love the most. Now I just need about £38578. Anyone feel like donating? Mwaha.
09 September, 2010
Mission Impossible!
Right, so... Jeg er godt igang med, at finde resten af mit Kat Von D kostume, and it's going well, so far! Today, I bought a wig. £14/130DKK. Seems I have too much money. :'D Also, I bought a jacket, yesterday! Woo. Here they are;

Now I just have to decide wether I'm gonna wear a (fake!) leather skirt, jeggings or shorts. So many choices to make!


Now I just have to decide wether I'm gonna wear a (fake!) leather skirt, jeggings or shorts. So many choices to make!
08 September, 2010
Halloween, here we come!
Nu er der ret lang tid til halloween, men jeg er allerede gået igang med, at finde mit outfit. Camilla holder fødselsdagsfest, hvor vi skal klæde os ud som en kendt hollywood star. Derfor klæder jeg mig ud som Kat Von D! Det bliver interessant, eftersom jeg overhovedet ikke har hendes krop, awesomeness eller flotte udseende. Så hvis nogen sælger 40 liter hotness, er jeg interesseret! Jeg har dog købt dette korset i dag;

Nederdelen følger med, men det sidder ikke sammen med korsettet. I must say, I never thought I'd see the day that I'd buy a corset! I'm gonna feel so weird, wearing it. :'D
Udover det, skal jeg have fundet en underdel, og finde ud af, hvordan jeg skal efterligne hendes tatoveringer. Enten bliver det med noget hennafarve, eller med en god sprittusch. I believe it's gonna be awesome. : D
Til jer som ikke kender Kat Von D, first of all; shame on you!
Hun er kendt fra LA Ink, hvor hun viser sit store talent. Here she is!

My biggest dream is, to get a tattoo by Kat. That'd be awesome.
Udover det, skal jeg have fundet en underdel, og finde ud af, hvordan jeg skal efterligne hendes tatoveringer. Enten bliver det med noget hennafarve, eller med en god sprittusch. I believe it's gonna be awesome. : D
Til jer som ikke kender Kat Von D, first of all; shame on you!
Hun er kendt fra LA Ink, hvor hun viser sit store talent. Here she is!
My biggest dream is, to get a tattoo by Kat. That'd be awesome.
25 August, 2010
Sh00z!
I never received my military boots from GothicPlus.com, so I decided to give up and find a new pair. These were the ones I ended up with, I found them on eBay, and they were also cheaper! Now I just hope they'll send them soon, 'cause I've been waiting for a pair of military boots for about 3 months now, and my expectations are huge. They better be as pretty irl, as they are on the picture!

See you soon, boots. ♥
11 June, 2010
Technology saved my life!
Jeg sad lige og hørte Phoenix - Lisztomania, og så gik det op for mig, hvor lykkelig jeg er over mine højtalere, min MacBook Pro, og min eksterne harddisk. Alt jeg lige har nævnt, er de dyrebareste ting i mit liv! Udover spejlrefleks, venner, kæreste og familie, of course. Jeg er og bliver en material girl. :'D
Min baby, MacBook Pro, 13" ♥

Mine JBL Creature II højtalere! ♥

Ekstern harddisk, Seagate, på 1TB! ♥

Canon EOS 450D! ♥

Skullcandy Hesh! ♥

Mine JBL Creature II højtalere! ♥
Ekstern harddisk, Seagate, på 1TB! ♥
Canon EOS 450D! ♥
Skullcandy Hesh! ♥
Livet har nu behandlet mit ret okay, alligevel.
Så mangler jeg bare en iPhone 4, guitar-skills, en rejse til London og et par militær-støvler. x)
Så mangler jeg bare en iPhone 4, guitar-skills, en rejse til London og et par militær-støvler. x)
14 May, 2010
To buy or not to buy?
Jeg har længe ledt efter et par militærstøvler, som ikke var alt for høje, og aller vigtigst, ikke var af ægte læder. And I finally found them! Problemet er bare, at de koster omkring 500,- og skal sendes fra Korea. Jeg kan ikke bestemme mig for, om de er pengene værd, og om jeg burde købe dem! :$


Skal, skal ikke?
Skal, skal ikke?
21 April, 2010
Eyegasm!
Give me give me give me give me give me give me give me give me!
*d r o o l*
Subscribe to:
Posts (Atom)