Showing posts with label Concerts. Show all posts
Showing posts with label Concerts. Show all posts
26 November, 2010
Blogpost of awesome!
I'm officially loving this friday! Well, thursday, really. Janne came over to my place, she bought us Sunset, we went home to me, watched a movie, and had a good time. And just when I though the day couldn't get any better, she gave me the present she's been talking about for a few days, since I couldn't wait any longer. To my surprise, it was a ticket to the Pendulum concert in December! Best present, ever. ^^, I didn't get to see Pendulum at this years Roskilde Festival, which I've been quite down about, ever since. Well, all is well, now! Can't say how ecstatic I am, to finally get to see them, and even better, I get to go with her. December 21st is going to be a great day!

09 July, 2010
Roskilde 2010 - what a blast!
Druk, solskoldning, musik, kolde nætter, varme morgener,
kærlighed, glæde, koncerter, dyre drinks og god mad.
Så har jeg endelig fundet overskuddet til, at skrive en ordentlig roman om dette års Roskilde Festival.
Lørdag morgen (d. 26. juni) tog mig og girlfriend afsted til Rødovre, hvorfra best friends far ville køre mig, girlfriend, best friend og Camilla helt til Roskilde Festival. Luksus, indeed! Vi ankom ved festivallen omkring kl. 9, og prøvede ihærdigt at finde Adam og hans to venner, Daniel og Dennis. Det var svært i starten, men vi fandt dem heldigvis efter et stykke tid, og fik en super plads i venteområdet, hvor vi derefter skulle få tiden til at gå. Heldigvis var dem henne ved vest-indgangen hurtigere til at vælte hegnet, i år, så Sabine sendte mig en sms om, at hegnet var væltet, og et par sekunder efter, fik alle i øst lov til at kravle over hegnet, og løbe som gale, for at finde en god camp-plads. Desværre var vi ikke helt så heldige som vi havde håbet, vi fik ingen plads i L, men til gengæld var der godt med plads i H, tæt ved tårnet, og det var egentlig en helt okay plads.
Warm-up dagene gik ret hurtigt, på trods af den dræbende varme. Vi var ikke meget værd før efter kl 16., men sådan måtte dét jo være. Til gengæld fik vi bygget en solid flagstang til vores smukke flag, med min flotte unicorn på. (Ja, vi hed forresten Camp Unicorn, hvis jeg ikke nævnte det i tidligere indlæg) Aftenerne stod på druk og bonding, og heldigvis var Dennis og Daniel enormt søde, så vi fik en hyggelig camp. Juliane, Kim og min navnesøster Laura var også søde mennesker, da de joinede senere hen.
Så snart musikken begyndte, og festivalpladsen åbnede, gik dagene enormt hurtigt. Mig, girlfriend, Sabine og sødebløde stod faktisk i køen i år, klar på at løbe hen til Arena, hvor Paramore spillede, torsdag kl. 18. Desværre mistede sødebløde fodfæstet, så mig og girlfriend endte med at måtte løbe fra dem, for at få en god plads. Det var dog det hele værd, vi stod på anden række, og jeg troede aldrig, at jeg i mit liv ville opleve Paramore (aka. Hayley), så tæt på. Koncerten var enormt god, ligeså var stemningen. Der var selvfølgelig også en masse andre gode koncerter, men hvis jeg skulle beskrive dem allesammen ligeså godt, så ville det fylde flere sider. Dog vil jeg nævne, at Florence + The Machine og The Temper Trap overraskede mig positivt. To fantastiske koncerter! Florence er en fantastisk performer, og det var de Australske T.T.T. i hvert fald også. Så var der selvfølgelig også Muse, Nephew, Jack Johnson, Vampire Weekend, etc., som også fyrede den af. Ligesom sidste år, gik jeg desværre glip af et par af mine yndlingsbands, pga. mangel på overskud. Bl.a. Pendulum og Prodigy ville jeg enormt gerne have set, men det blev jeg desværre forhindret i, af forskellige årsager. Oh well, all is still well!
Alt i alt, en god Roskilde, med en masse gode minder, og kun et par få dårlige. I år fik vi set meget mere musik end sidste år, så dét var et fremskridt. Det var også enormt sjovt at have Sabine og Camilla med i år, vi havde en kneppe-good time.









Cheers, Roskilde, vi ses igen til næste år!
kærlighed, glæde, koncerter, dyre drinks og god mad.
Så har jeg endelig fundet overskuddet til, at skrive en ordentlig roman om dette års Roskilde Festival.
Lørdag morgen (d. 26. juni) tog mig og girlfriend afsted til Rødovre, hvorfra best friends far ville køre mig, girlfriend, best friend og Camilla helt til Roskilde Festival. Luksus, indeed! Vi ankom ved festivallen omkring kl. 9, og prøvede ihærdigt at finde Adam og hans to venner, Daniel og Dennis. Det var svært i starten, men vi fandt dem heldigvis efter et stykke tid, og fik en super plads i venteområdet, hvor vi derefter skulle få tiden til at gå. Heldigvis var dem henne ved vest-indgangen hurtigere til at vælte hegnet, i år, så Sabine sendte mig en sms om, at hegnet var væltet, og et par sekunder efter, fik alle i øst lov til at kravle over hegnet, og løbe som gale, for at finde en god camp-plads. Desværre var vi ikke helt så heldige som vi havde håbet, vi fik ingen plads i L, men til gengæld var der godt med plads i H, tæt ved tårnet, og det var egentlig en helt okay plads.
Warm-up dagene gik ret hurtigt, på trods af den dræbende varme. Vi var ikke meget værd før efter kl 16., men sådan måtte dét jo være. Til gengæld fik vi bygget en solid flagstang til vores smukke flag, med min flotte unicorn på. (Ja, vi hed forresten Camp Unicorn, hvis jeg ikke nævnte det i tidligere indlæg) Aftenerne stod på druk og bonding, og heldigvis var Dennis og Daniel enormt søde, så vi fik en hyggelig camp. Juliane, Kim og min navnesøster Laura var også søde mennesker, da de joinede senere hen.
Så snart musikken begyndte, og festivalpladsen åbnede, gik dagene enormt hurtigt. Mig, girlfriend, Sabine og sødebløde stod faktisk i køen i år, klar på at løbe hen til Arena, hvor Paramore spillede, torsdag kl. 18. Desværre mistede sødebløde fodfæstet, så mig og girlfriend endte med at måtte løbe fra dem, for at få en god plads. Det var dog det hele værd, vi stod på anden række, og jeg troede aldrig, at jeg i mit liv ville opleve Paramore (aka. Hayley), så tæt på. Koncerten var enormt god, ligeså var stemningen. Der var selvfølgelig også en masse andre gode koncerter, men hvis jeg skulle beskrive dem allesammen ligeså godt, så ville det fylde flere sider. Dog vil jeg nævne, at Florence + The Machine og The Temper Trap overraskede mig positivt. To fantastiske koncerter! Florence er en fantastisk performer, og det var de Australske T.T.T. i hvert fald også. Så var der selvfølgelig også Muse, Nephew, Jack Johnson, Vampire Weekend, etc., som også fyrede den af. Ligesom sidste år, gik jeg desværre glip af et par af mine yndlingsbands, pga. mangel på overskud. Bl.a. Pendulum og Prodigy ville jeg enormt gerne have set, men det blev jeg desværre forhindret i, af forskellige årsager. Oh well, all is still well!
Alt i alt, en god Roskilde, med en masse gode minder, og kun et par få dårlige. I år fik vi set meget mere musik end sidste år, så dét var et fremskridt. Det var også enormt sjovt at have Sabine og Camilla med i år, vi havde en kneppe-good time.
Cheers, Roskilde, vi ses igen til næste år!
25 June, 2010
Roskilde 2010, here we come!
Nu tænkte jeg, at jeg lige ville skrive et afskeds-indlæg, inden jeg daffer afsted til Roskilde festival, tidligt lørdag morgen.
I dag var jeg inde og få mit armbånd i Tivoli, med de to Trine'er. Der var en helvedes masse mennesker,
men vi fik heldigvis vores armbånd, efter godt halvanden times venten! Phew.
Jeg skal ligge i Camp Unicorn, med girlfriend, best friend, Adam, Camilla, Sabine, og 4 andre folk. Vi regner stærkt med at ligge et sted i Øst. It's gonna be awesome! Det er også længe siden, at jeg sidst så mig og best friends baby, vores flag, og jeg håber at det er blevet pænere, nu hvor trine hang det til at tørre. <3

I dag var jeg inde og få mit armbånd i Tivoli, med de to Trine'er. Der var en helvedes masse mennesker,
men vi fik heldigvis vores armbånd, efter godt halvanden times venten! Phew.
Jeg skal ligge i Camp Unicorn, med girlfriend, best friend, Adam, Camilla, Sabine, og 4 andre folk. Vi regner stærkt med at ligge et sted i Øst. It's gonna be awesome! Det er også længe siden, at jeg sidst så mig og best friends baby, vores flag, og jeg håber at det er blevet pænere, nu hvor trine hang det til at tørre. <3
9 dages druk, god stemning, live musik og en helvedes masse sjov, here we come!
Farvel så længe, blogspot. (:
Farvel så længe, blogspot. (:
19 June, 2010
Take me back to the good old days.
Jeg burde nok tage mig sammen, og skrive om alle de "spændende" ting jeg har lavet, de sidste par dage. Det kan jeg desværre ikke overskue. But one thing I will say; Band of Horses koncerten var fantastisk. Mig og best friend stod aller forrest, så vi havde en genial udsigt. De spillede alle de sange jeg håbede, at de ville spille, og jeg fik filmet et par af dem, og taget nogle få billeder. Desværre har best friend dem på sin MacBook, så jeg kan ikke engang lægge et par op, just yet. Forhåbentlig husker jeg det, når jeg engang får dem. ^^
Planerne om en vild weekend, med 3 dages druk gik lidt i vasken, sadly. Vi var for trætte efter BoH koncerten, torsdag, så der tog vi hjem og sov. Fredag tog vi da på Vela, men det blev desværre ikke særlig vildt, på trods af, at Lili joinede os i en halv times tid. Vi endte med at være hjemme ved en 3-tiden. I dag havde vi planer om 90'er fest på CC, men af en eller anden grund kunne jeg ikke overskue det. Jeg tror ikke at mit humør kunne klare flere "let downs". Generelt har de sidste par dage fået mig til at savne de gamle dage, hvor vi havde en vennekreds, vi drak med hver weekend. Selvom best friend's selskab er mere end nok, er det bare svært, at få en druktur på benene, når man kun er to mennesker. Jeg savner den sommer på Engen, Nyager skole, og andre diverse steder i Rødovre. Godt nok var det ikke "ægte" venner, men lige nu ville jeg gøre meget for, at få de tider igen. Selvfølgelig ved jeg godt, at jeg snart begynder på HF, og (forhåbentlig) får en ny, bedre vennekreds, til den tid. Men jeg er efterhånden en smule træt af, at vente på at få et liv.

At least we have each other, Trinemusen. ♥
Planerne om en vild weekend, med 3 dages druk gik lidt i vasken, sadly. Vi var for trætte efter BoH koncerten, torsdag, så der tog vi hjem og sov. Fredag tog vi da på Vela, men det blev desværre ikke særlig vildt, på trods af, at Lili joinede os i en halv times tid. Vi endte med at være hjemme ved en 3-tiden. I dag havde vi planer om 90'er fest på CC, men af en eller anden grund kunne jeg ikke overskue det. Jeg tror ikke at mit humør kunne klare flere "let downs". Generelt har de sidste par dage fået mig til at savne de gamle dage, hvor vi havde en vennekreds, vi drak med hver weekend. Selvom best friend's selskab er mere end nok, er det bare svært, at få en druktur på benene, når man kun er to mennesker. Jeg savner den sommer på Engen, Nyager skole, og andre diverse steder i Rødovre. Godt nok var det ikke "ægte" venner, men lige nu ville jeg gøre meget for, at få de tider igen. Selvfølgelig ved jeg godt, at jeg snart begynder på HF, og (forhåbentlig) får en ny, bedre vennekreds, til den tid. Men jeg er efterhånden en smule træt af, at vente på at få et liv.
At least we have each other, Trinemusen. ♥
Labels:
Concerts,
Depressing,
Friendship,
Memories,
Pictures
08 June, 2010
Roskilde Festival + Band of Horses = Glad Laura!
Nu er det endelig muligt for mig, at afsløre hvad min gave til best friend var. Det var en koncertbillet til Band of Horses-koncerten, d. 17. Juni! Hun blev enormt lykkelig, hvilket gjorde mig mindst ligeså lykkelig. Selvfølgelig har jeg også købt en billet til mig selv, så vi kan komme sammen derind. Så kan du endelig begynde at høre Band of Horses igen, uden at græde, Trine. (; Also, modtog jeg min Roskilde-billet i dag! Dagen kunne vidst ikke være meget bedre. Mig og Trine var også lige inde og se Prince of Persia, for Camillas biografbilletter, vi fik i fødselsdagsgave. Den var faktisk ekstremt god, og definitely worth the watch! Anbefaling, for sure. (:

Læg også lige mærke til min fantastiske Jack Daniel's plakat!

Læg også lige mærke til min fantastiske Jack Daniel's plakat!
27 May, 2010
Colour me excited!
I morgen skal jeg i Tivoli med best friend, søde Camilla, og A-duh-m. Vi skal prøve en masse forlystelser, og derefter skal vi se Alphabeat, til fredagsrock. Det bliver awesome! Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst var i Tivoli, og så ved man, at det er for længe siden.
På lørdag er det endelig blevet tid til, at holde mig og best friends fødselsdagsparty. Vi har sørget for fadølsanlæg, og udover det, kommer der til at være Cider, Mojito og Isbjørn. Aren't we the greatest?! Man kan da i hvert fald sige, at vi tænker på vores gæster. Jeg glæder mig super meget, der kommer de sødeste mennesker, og vi skal høre fed musik, og danse til langt ud på morgenen. ♥
I dag fik jeg pakket best friends gave ind. Jeg er så sød, at uploade et billede, så hun kan sidde og glo på den, helt indtil d. 7. juni, hvor hun endelig finder ud af hvad det er. : D Desværre kan jeg ikke afsløre hvad det er, endnu, da hun plejer at læse min blog, every once in a while. (;

Ser den ikke bare flot ud? Jeg er stolt!
På lørdag er det endelig blevet tid til, at holde mig og best friends fødselsdagsparty. Vi har sørget for fadølsanlæg, og udover det, kommer der til at være Cider, Mojito og Isbjørn. Aren't we the greatest?! Man kan da i hvert fald sige, at vi tænker på vores gæster. Jeg glæder mig super meget, der kommer de sødeste mennesker, og vi skal høre fed musik, og danse til langt ud på morgenen. ♥
I dag fik jeg pakket best friends gave ind. Jeg er så sød, at uploade et billede, så hun kan sidde og glo på den, helt indtil d. 7. juni, hvor hun endelig finder ud af hvad det er. : D Desværre kan jeg ikke afsløre hvad det er, endnu, da hun plejer at læse min blog, every once in a while. (;
Ser den ikke bare flot ud? Jeg er stolt!
24 May, 2010
The return of Laura!
Jeg har været på forlænget weekend hos Adam, i Århus. Vi var til SPOT festival, og det var awesome! Jeg fik set Ginger Ninja, Cody, Dansk Fløde, I Got You On Tape, The Blue Van, mm. Also, var Spleen United surprise Dj's til SPOT afterparty, i fredags. Det var fantastisk! Awesome rave, med hoppende mennesker overalt. Also, fik jeg set Alex i lørdags, which made my day.
I tirsdags tog jeg til Kolding, hen til girlfriend, for at tale om tingene. We worked it out, og det er jeg super glad for. I'm not ready to give up on us. Vi har forresten årsdag i morgen! :3 Yay.
Also, for at ære Band of Horses nye, fantastiske album;
I tirsdags tog jeg til Kolding, hen til girlfriend, for at tale om tingene. We worked it out, og det er jeg super glad for. I'm not ready to give up on us. Vi har forresten årsdag i morgen! :3 Yay.
Jeg har lige begyndt mit Ellie Goulding og Band of Horses flip. Eargasm, I tell you! Andreas sendte mig "Starry Eyed" remixed af en eller anden sej person, som går under navnet "Jakwob". Han har også lavet et awesome The Temper Trap remix! Check it out! : D
Also, for at ære Band of Horses nye, fantastiske album;
23 March, 2010
Erik, the charming ginger man!
Erik Hassle var amazing! Fantastiske, talentfulde svensker. Er fandme glad for at Lili tog med mig. Det var en oplevelse for livet. Den måde han bevægede sig på scenen var fedt at opleve. He rocked, completely. ^^ Bagefter koncerten, tog vi hen på et sharwarma-sted og købte falafel. Dvs. Lili købte en falafel til mig. Søde unge.
I morgen vil jeg prøve at tage mig sammen til, at få taget nogle billeder til Lookbook. Har allerede dem som Adam tog af mig i Århus, men jeg skal bruge nogle flere forskellige looks, til min ansøgning. Yupyup. Wish me luck!
Nu sidder jeg bare her og hører Gossip. Jeg har fået et meget forsinket flip med dem. Trine har før prøvet at spille noget for mig, men det fangede mig ikke, dengang. Deres nyeste album er genialt! Music for Men. Det kan helt klart anbefales, hvis folk ikke allerede ejer det. ^^
Og derfor vil jeg dele en af videoerne med jer.
Enjoy!
I morgen vil jeg prøve at tage mig sammen til, at få taget nogle billeder til Lookbook. Har allerede dem som Adam tog af mig i Århus, men jeg skal bruge nogle flere forskellige looks, til min ansøgning. Yupyup. Wish me luck!
Nu sidder jeg bare her og hører Gossip. Jeg har fået et meget forsinket flip med dem. Trine har før prøvet at spille noget for mig, men det fangede mig ikke, dengang. Deres nyeste album er genialt! Music for Men. Det kan helt klart anbefales, hvis folk ikke allerede ejer det. ^^
Og derfor vil jeg dele en af videoerne med jer.
Enjoy!
22 March, 2010
Erik Hassle koncert, and I'm going!
Nu ved jeg godt at jeg skrev i mit forrige indlæg, at jeg ikke kunne tage med til Erik Hassle koncerten, fordi jeg ikke havde nogen at tage med. Men det var inden Lili came along! Så nu skal jeg både se en af mine yndlingssangere live, og møde Lili for første gang. Massere af nye indtryk på en aften, indeed! Tonight's gonna be a good night!

If holding hands is too descret
Let's make out in the middle of the street
If this flowery just ain't enough for you
Help me God, tell me what to do
Isn't it obvious that I love you?
Let's make out in the middle of the street
If this flowery just ain't enough for you
Help me God, tell me what to do
Isn't it obvious that I love you?
17 March, 2010
Hvorfor, Roskilde?
Hvordan kan spillelisten blive mere og mere skuffende, for hvert år?
Og nu har de lige announcet Kasabian og Wild Beasts, som de engelske navne, de havde talt om i sidste uge. Skuffelse! Kasabian er simpelthen så overvurderede, at det slet ikke kan forklares med ord. I hate them. Jeg havde sådan håbet på Imogen Heap og The XX.
Tak for ingenting, Roskilde!
Og oven i det hele, har jeg ingen at tage med til Erik Hassle koncerten, på mandag. I wanted to go, so bad. ):
Og nu har de lige announcet Kasabian og Wild Beasts, som de engelske navne, de havde talt om i sidste uge. Skuffelse! Kasabian er simpelthen så overvurderede, at det slet ikke kan forklares med ord. I hate them. Jeg havde sådan håbet på Imogen Heap og The XX.
Tak for ingenting, Roskilde!
Og oven i det hele, har jeg ingen at tage med til Erik Hassle koncerten, på mandag. I wanted to go, so bad. ):
04 February, 2010
Darn it!
Det er tider som disse, man ville ønske at man havde en koncert-radar indbygget. Jeg kan slet ikke fatte, at jeg går glip af Imogen Heap, for anden gang! Uheldigheder overalt.
Som et plaster på såret, skal mig og best friend ind og se Wong Boys på lørdag, på det dejlige Loppen. Long time no see, old friend. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst var på Loppen. Noget siger mig, at det var dengang med Mette og best friend, hvor vi tog ind og så Iglu & Hartly. Good times, hvor mig og best friend blev ved med at gå ned for at ryge, fordi det var dengang vi lige var begyndt at ryge i smug, og skulle udnytte at vores forældre ikke kunne se os. Epic fail, indeed.
Min søster regner med at komme hjem engang i slutningen af februar, hvis hun kan få fri fra sit nye job. Can't wait! Og hun har lovet at købe Augusten Burroughs bøger til mig, som hun tager med hjem. Even greater.
That's it for tonight. Nu vil jeg begrave mig i en masse dyner, og læse mere om Augustens forstyrrende barndom. And to all a goodnight.
Som et plaster på såret, skal mig og best friend ind og se Wong Boys på lørdag, på det dejlige Loppen. Long time no see, old friend. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst var på Loppen. Noget siger mig, at det var dengang med Mette og best friend, hvor vi tog ind og så Iglu & Hartly. Good times, hvor mig og best friend blev ved med at gå ned for at ryge, fordi det var dengang vi lige var begyndt at ryge i smug, og skulle udnytte at vores forældre ikke kunne se os. Epic fail, indeed.
Min søster regner med at komme hjem engang i slutningen af februar, hvis hun kan få fri fra sit nye job. Can't wait! Og hun har lovet at købe Augusten Burroughs bøger til mig, som hun tager med hjem. Even greater.
That's it for tonight. Nu vil jeg begrave mig i en masse dyner, og læse mere om Augustens forstyrrende barndom. And to all a goodnight.
Subscribe to:
Posts (Atom)