Showing posts with label Friendship. Show all posts
Showing posts with label Friendship. Show all posts
02 June, 2011
Inaktivitet
Jeg blogger ikke meget for tiden. Det er mest fordi, jeg ikke vil kede jer med mine depressive tanker. Jeg vil så nødigt se min blog ende som endnu en depressiv teenagers blog. Det fortjener den ikke, og jeg er allerede godt igang. Derfor bliver det nok ikke til mange indlæg fra mig, fremover. Jeg bruger mere min Tumblr. Den virker bedre til mine mørkere tanker. Jeg undskylder min inaktivitet, men kan roligt love, at det er for jeres eget bedste, at jeg ikke blogger oftere. Jeg håber, I har det godt allesammen. Fremmede og bekendte, venner og familie. Nyd sommeren, find glæde i de små ting, og del jeres glæde med dem I elsker. You deserve it!
Labels:
Depressing,
Family,
Friendship,
Kærlighed,
Unexplainable
02 May, 2011
Birthday, 1. maj and work!
I lørdags fyldte jeg 19 år. Hvis folk spurgte mig hvor gammel jeg er, ville jeg nok stadig svare 18, af vane. Det føles underligt at være 19, selvom der ikke er den store forskel, bortset fra at være et år tættere på 20. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at opføre mig mere voksent end jeg allerede gør. Arbejde giver i hvert fald følelsen af ansvar et boost!
Hvis det skulle have nogen interesse, vil jeg lige nævne hvilke gaver jeg fik;
- To objektiver til mit spejlrefleks - Wide angle og fisheye (også makro, kombineret)
- Gavekort til H&M på 400,-
- DVD'er - Quentin Tarantino og Tim Burton film (thanks, best friend!)
- En nummerplade (Jeg har en fetisch, og eftersom best friend's far er mekaniker, skaffede hun mig én!)
- Sko og trøje fra Wasteland (thanks siz!)
- Koncertbillet til Yellowcard, d. 26. august (you rock my world, girlfriend!)
- Undertøj
- Elizabeth Arden parfume
- Biograf-billetter (go svigerforældre!)
- 600,-
1. maj blev lidt ødelagt, grundet det dårlige vejr, men girlfriend og jeg nåede trods alt at være i Fælledparken i et par timer, inden regnen tog over. Jeg nåede at sige hej til Joy og Linette, hvorefter Julle joinede os senere, og tog med os på Masken, hvor vi fortsatte med at drikke os i hegnet. All in all, a great day!
I dag har jeg arbejdet i Frederiksberg centrets H&M fra 15 til 19:30. Jeg har sagt ja til endnu en vagt i morgen, fra 10 til 16. Jeg er ved at være en del træt i hovedet, med søvnunderskud og lange køer hele dagen, men jeg har brug for pengene, da jeg skal have sparet godt 6000,- op til min USA-tur til sommer, med girlfriend og hendes forældre. Jeg glæder mig som en sindssyg, så det er al stressen og arbejdet værd! Vi skal til Minnesota, og min pigede, feminine side kan slet ikke vente med at gå amok i Mall of America, og bruge en mindre formue. USA, here we come!
All in all, går det godt, for tiden. Jeg har stadig et par op og nedture, men jeg kan mærke, at de ikke er så heftige som de har været, og jeg har en smule mere overskud. Jeg ved dog ikke om det er mine piller der er skyld i det, eller om det er de fantastiske mennesker, jeg omringer mig af. Either way, I'm thankful!
Hvis det skulle have nogen interesse, vil jeg lige nævne hvilke gaver jeg fik;
- To objektiver til mit spejlrefleks - Wide angle og fisheye (også makro, kombineret)
- Gavekort til H&M på 400,-
- DVD'er - Quentin Tarantino og Tim Burton film (thanks, best friend!)
- En nummerplade (Jeg har en fetisch, og eftersom best friend's far er mekaniker, skaffede hun mig én!)
- Sko og trøje fra Wasteland (thanks siz!)
- Koncertbillet til Yellowcard, d. 26. august (you rock my world, girlfriend!)
- Undertøj
- Elizabeth Arden parfume
- Biograf-billetter (go svigerforældre!)
- 600,-
Og et billede af dem, for at gøre det endnu mere interessant! (feel the sarcasm.)
Jeg fik også lige leget en smule med mit fisheye, for at afprøve det!
(Ja, mit værelse roder, and I'm proud of it! Haha.)
(Ja, mit værelse roder, and I'm proud of it! Haha.)
Allesammen fantastiske gaver, som jeg er enormt glad for. Jeg Glæder mig allerede til at tage dem alle i brug!
1. maj blev lidt ødelagt, grundet det dårlige vejr, men girlfriend og jeg nåede trods alt at være i Fælledparken i et par timer, inden regnen tog over. Jeg nåede at sige hej til Joy og Linette, hvorefter Julle joinede os senere, og tog med os på Masken, hvor vi fortsatte med at drikke os i hegnet. All in all, a great day!
I dag har jeg arbejdet i Frederiksberg centrets H&M fra 15 til 19:30. Jeg har sagt ja til endnu en vagt i morgen, fra 10 til 16. Jeg er ved at være en del træt i hovedet, med søvnunderskud og lange køer hele dagen, men jeg har brug for pengene, da jeg skal have sparet godt 6000,- op til min USA-tur til sommer, med girlfriend og hendes forældre. Jeg glæder mig som en sindssyg, så det er al stressen og arbejdet værd! Vi skal til Minnesota, og min pigede, feminine side kan slet ikke vente med at gå amok i Mall of America, og bruge en mindre formue. USA, here we come!
All in all, går det godt, for tiden. Jeg har stadig et par op og nedture, men jeg kan mærke, at de ikke er så heftige som de har været, og jeg har en smule mere overskud. Jeg ved dog ikke om det er mine piller der er skyld i det, eller om det er de fantastiske mennesker, jeg omringer mig af. Either way, I'm thankful!
Labels:
Clothes,
Druk,
Family,
Friendship,
Future plans,
Kærlighed,
Shopaholic
11 April, 2011
Fremtidsplaner;
- Drop ud af Roskilde Tekniske Skole
- Få job (evt. på Glostrup Hospital, rengøring eller kantine)
- Spar sammen til roadtrip med girlfriend + Lucky mindetatovering
- Start til guitarundervisning
- Start på HF-enkeltfag
- Stay happy.
I think I can manage that. Efter en lang snak med min mor, om alting, føler jeg mig enormt afklaret, og det er en fantastisk følelse. Life's finally beginning to make sense again. Moms, best friends and girlfriends are underrated. ♥
Crack the shutters open wide
I want to bathe you in the light of day
And just watch you as the rays
Tangle up around your face and body
I could sit for hours
Finding new ways to be awed each minute
'Cause the daylight seems to want you
Just as much as I want you.
I want to bathe you in the light of day
And just watch you as the rays
Tangle up around your face and body
I could sit for hours
Finding new ways to be awed each minute
'Cause the daylight seems to want you
Just as much as I want you.
Labels:
Family,
Friendship,
Future plans,
Kærlighed,
Lyrics
Happier
Mine mood swings hygger sig, for tiden, ved at vende op og ned på alting, igen og igen. Men lige nu er jeg glad, og det nyder jeg. Hvordan kan man være andet, når man blot har fire skoledage tilbage inden påskeferien, vejret er blevet varmt og solrigt, og kæreste og venner er fantastiske? Jeg klager ikke! ^^,
Jeg går og overvejer at droppe ud af dyrepasser(assistent)uddannelsen, for at finde et midlertidigt arbejde, og derefter begynde på nogle enkeltfag i August. Det er dels fordi, jeg er alt andet end et A-menneske, og derfor bliver i dårligt humør af at skulle op kl 6 hver morgen, for at nå i skole. Det er ikke noget, jeg kan se mig selv gøre i 2 år. Derfor lyder tanken om aftenskole meget bedre, da jeg derfor samtidig har mulighed for, at have et deltidsjob ved siden af, så jeg kan få min økonomi til at køre rundt. Lige nu er min SU på 1.200,- simpelthen ikke nok.
Jeg mangler bare lige at fortælle min mor om mine planer. Derfor skal jeg forberede mig mentalt på hendes skuffede udtryk og prædiken. Forhåbentlig ændrer hun holdning, når hun hører, at det rent faktisk er noget jeg har gennemtænkt, og ikke bare er fordi, jeg dropper ud af endnu en uddannelse for at dovne den af. Jeg vil virkelig gerne have en uddannelse, men det er efterhånden gået op for mig, at dyrepasser-uddannelsen ikke er for mig. Den eneste grund til, at jeg startede, var alligevel for at have et forspring, når jeg engang kan søge ind på uddannelsen som veterinærsygeplejerske. Det tror jeg sagtens jeg kan få, ved at tage enkeltfag i stedet, og få en (form for) studentereksamen. I'm gonna give it a try!
Men først skal jeg til psykiateren. Min forrige (og første) tid var for over en måned siden, så jeg føler mig ikke tryg ved situationen. Men sådan er det, når psykiatere er så eftertragtede, og derfor ikke har flere tider at dele ud af. Oh well, det bliver sikkert godt for mig, i længden. Wish me luck!
Jeg går og overvejer at droppe ud af dyrepasser(assistent)uddannelsen, for at finde et midlertidigt arbejde, og derefter begynde på nogle enkeltfag i August. Det er dels fordi, jeg er alt andet end et A-menneske, og derfor bliver i dårligt humør af at skulle op kl 6 hver morgen, for at nå i skole. Det er ikke noget, jeg kan se mig selv gøre i 2 år. Derfor lyder tanken om aftenskole meget bedre, da jeg derfor samtidig har mulighed for, at have et deltidsjob ved siden af, så jeg kan få min økonomi til at køre rundt. Lige nu er min SU på 1.200,- simpelthen ikke nok.
Jeg mangler bare lige at fortælle min mor om mine planer. Derfor skal jeg forberede mig mentalt på hendes skuffede udtryk og prædiken. Forhåbentlig ændrer hun holdning, når hun hører, at det rent faktisk er noget jeg har gennemtænkt, og ikke bare er fordi, jeg dropper ud af endnu en uddannelse for at dovne den af. Jeg vil virkelig gerne have en uddannelse, men det er efterhånden gået op for mig, at dyrepasser-uddannelsen ikke er for mig. Den eneste grund til, at jeg startede, var alligevel for at have et forspring, når jeg engang kan søge ind på uddannelsen som veterinærsygeplejerske. Det tror jeg sagtens jeg kan få, ved at tage enkeltfag i stedet, og få en (form for) studentereksamen. I'm gonna give it a try!
Men først skal jeg til psykiateren. Min forrige (og første) tid var for over en måned siden, så jeg føler mig ikke tryg ved situationen. Men sådan er det, når psykiatere er så eftertragtede, og derfor ikke har flere tider at dele ud af. Oh well, det bliver sikkert godt for mig, i længden. Wish me luck!
26 March, 2011
Drinking, followed by rambling and - hopefully - numbness.
Det er fredag nat. I realiteten er det vel lørdag, nu hvor klokken er halv 2, men jeg ser det stadig som fredag. Jeg sidder alene på mit værelse, med høretelefoner og høj musik, imens jeg prøver at lukke resten af verden ude, med høj musik og billig vin.
I virkeligheden burde jeg nok ikke drikke. Men de sidste par dage har jeg kunne mærke følelser og sorg komme tilbage til overfladen, efter nogle "gode" dage med numbness og vrede. Så nu prøver jeg desperat at holde fast i min vrede, så jeg ikke ender i mit sorte hul, som jeg har så nemt ved at gøre, i disse situationer.
Det er svært at forklare præcis hvorfor jeg er ked af det. Hvorfor jeg ikke føler mig tilstrækkelig til at leve i den her verden. Mit ordforråd rækker ikke langt nok til, at kunne sætte præcise ord på det. Men min rådnende selvtillid og blomstrende selvhad har muligvis en del i det. Jeg føler mig aldrig god nok. Hverken for mig selv, eller nogen andre. Jeg kan ikke forklare hvor hårdt det égentlig er, konstant at spænde ben for sig selv. Jeg kan ikke fordrage tanken om, nogensinde at komplimentere mig selv. Når det en sjælden gang imellem sker, følges det af en stærk selvhad, der drukner de positive tanker, fordi jeg ikke kan tilgive mig selv for, at have været selvisk nok til at tænke én eneste god tanke om mig selv.
Lige nu er det måske mere eller mindre hvidvinen der taler, men det virker som om, den hjælper mig med at klargøre et par tanker, og skubbe resten væk, så jeg ikke kollapser.
Midt i alt andet der er sket for mig på det sidste - og for min familie - er det gået op for mig, at jeg ikke længere har overskud til at holde fast i de mennesker, der ikke rækker deres hånd tilbage. Især én person har skuffet mig så meget, at jeg ikke kan bære, længere at kalde hende min veninde. Vi havde så stærkt et venskab, førhen. For kun et år siden skrev vi stadig sammen mindst en gang om ugen, for at opdatere hinanden om vores liv, og fortælle hinanden hvor meget vi savnede de sommer aftener, med musik, fulde samtaler om virkelighedsflugt. Nu er jeg forladt med en tom følelse, af et døende - hvis ikke allerede dødt - venskab, fordi du af alle mennesker ikke rakte dig hånd ud, når jeg havde allermest brug for det. Jeg havde forventet mere af dig. Egentlig havde jeg også forventet mere af mig selv, for det ligner ikke mig, at have sådan brug for folk. Det troede jeg, jeg havde lært mig selv, aldrig at gøre. Looks like I failed. Men nu hvor det hele virker til at være slut, vil jeg ikke længere holde fast i dig. Du fortjener ikke mit allerede manglende overskud. Jeg har ikke energi nok til, at bruge den på dig, hvis du ikke engang kan skåne mig et par søde ord, når du tydeligvis godt ved hvad jeg går igennem. So... thanks for nothing. You've hurt me more than I could've ever imagined you'd be able to. Goodbye.
Til gengæld værdsætter jeg de venner, jeg véd er der for mig, endnu mere, nu. I betyder alt for mig, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for, at give jer mindst ligeså meget kærlighed tilbage. I love you guys. And the same thing goes for my family. And my girlfriend. I er grunden til, at jeg bliver ved med at kæmpe mig igennem alt det her.
You were not there when I needed to say
I hit the bottom so fast
That my head was spinning ‘round for days
Now I gotta go it alone
But I will never give up
No, I'll never give up.
I virkeligheden burde jeg nok ikke drikke. Men de sidste par dage har jeg kunne mærke følelser og sorg komme tilbage til overfladen, efter nogle "gode" dage med numbness og vrede. Så nu prøver jeg desperat at holde fast i min vrede, så jeg ikke ender i mit sorte hul, som jeg har så nemt ved at gøre, i disse situationer.
Det er svært at forklare præcis hvorfor jeg er ked af det. Hvorfor jeg ikke føler mig tilstrækkelig til at leve i den her verden. Mit ordforråd rækker ikke langt nok til, at kunne sætte præcise ord på det. Men min rådnende selvtillid og blomstrende selvhad har muligvis en del i det. Jeg føler mig aldrig god nok. Hverken for mig selv, eller nogen andre. Jeg kan ikke forklare hvor hårdt det égentlig er, konstant at spænde ben for sig selv. Jeg kan ikke fordrage tanken om, nogensinde at komplimentere mig selv. Når det en sjælden gang imellem sker, følges det af en stærk selvhad, der drukner de positive tanker, fordi jeg ikke kan tilgive mig selv for, at have været selvisk nok til at tænke én eneste god tanke om mig selv.
Lige nu er det måske mere eller mindre hvidvinen der taler, men det virker som om, den hjælper mig med at klargøre et par tanker, og skubbe resten væk, så jeg ikke kollapser.
Midt i alt andet der er sket for mig på det sidste - og for min familie - er det gået op for mig, at jeg ikke længere har overskud til at holde fast i de mennesker, der ikke rækker deres hånd tilbage. Især én person har skuffet mig så meget, at jeg ikke kan bære, længere at kalde hende min veninde. Vi havde så stærkt et venskab, førhen. For kun et år siden skrev vi stadig sammen mindst en gang om ugen, for at opdatere hinanden om vores liv, og fortælle hinanden hvor meget vi savnede de sommer aftener, med musik, fulde samtaler om virkelighedsflugt. Nu er jeg forladt med en tom følelse, af et døende - hvis ikke allerede dødt - venskab, fordi du af alle mennesker ikke rakte dig hånd ud, når jeg havde allermest brug for det. Jeg havde forventet mere af dig. Egentlig havde jeg også forventet mere af mig selv, for det ligner ikke mig, at have sådan brug for folk. Det troede jeg, jeg havde lært mig selv, aldrig at gøre. Looks like I failed. Men nu hvor det hele virker til at være slut, vil jeg ikke længere holde fast i dig. Du fortjener ikke mit allerede manglende overskud. Jeg har ikke energi nok til, at bruge den på dig, hvis du ikke engang kan skåne mig et par søde ord, når du tydeligvis godt ved hvad jeg går igennem. So... thanks for nothing. You've hurt me more than I could've ever imagined you'd be able to. Goodbye.
Til gengæld værdsætter jeg de venner, jeg véd er der for mig, endnu mere, nu. I betyder alt for mig, og jeg vil gøre alt hvad jeg kan for, at give jer mindst ligeså meget kærlighed tilbage. I love you guys. And the same thing goes for my family. And my girlfriend. I er grunden til, at jeg bliver ved med at kæmpe mig igennem alt det her.
You were not there when I needed to say
I hit the bottom so fast
That my head was spinning ‘round for days
Now I gotta go it alone
But I will never give up
No, I'll never give up.
16 March, 2011
After the storm
Jo længere man venter med at skrive blog, jo sværere bliver det at finde ud af, hvad dælen man egentlig skal skrive. Derfor undskylder jeg på forhånd, hvis dette indlæg mangler sammenhæng, og istedet består af en masse random tanker og fortællinger om mit liv, pt.
I dag er jeg glad. Det var jeg også i går. Jeg er ret sikker på, at solen har en stor del i min glæde, da jeg altid har svært ved, at være trist og depressiv, når solen skinner. Dog glæder jeg mig stadig meget til, at den også begynder at varme! *brr*
I morgen skal jeg se best friend. Vi har ikke nogle deciderede planer for, hvad vi skal få dagen til at gå med, udover en lille (læs; tvungen) trip til vores gamle skole, Frederiksberg HF, for at aflevere vores skolebøger. Jeg krydser tæer og fingre for, at vi ikke støder ind i nogen vi kender. Derudover håber jeg lidt på, at vi kan finde et hyggeligt sted, og tage nogle billeder, som vi gjorde i sommers, da vi tog i skoven. I miss that!
Jeg skal se girlfriend enten torsdag aften eller fredag. Det glæder jeg mig til. Det er slet ikke for at være cheesy og needy, det føles bare altid som om, vi ikke har set hinanden i årtier, hvis vi har haft større eller mindre skænderier/misforståelser. Når vi så indser, at der ikke er noget at være sure/kede af, og igen kan fortsætte med at være glade og forelskede, savner jeg hende endnu mere, fordi jeg har brug for, at vise hende hvor meget hun betyder for mig, lige meget hvilke op og nedture jeg går igennem. She's always there for me on the other side, and I adore her for that.
D. 28. begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole, på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Selvfølgelig glæder jeg mig, det er klart - især efter at have hørt så meget positivt om skolen - men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke også var enormt nervøs. Én ting var at starte på HF, der havde jeg best friend, hvilket selvfølgelig hjalp en hel del på alle de nye, skræmmende ting, man skal vænne sig til. Nu skal jeg gøre det hele alene. Alle de nye omgivelser og nye, fremmede mennesker, jeg skal møde. Men selvom jeg mest af alt har lyst til, at droppe det hele, og finde et til usselt arbejde i Bilka, Føtex eller Netto, tvinger jeg mig selv til at gøre det. For inderst inde ved jeg godt, at det nok skal gå godt. Og noget skal gå grueligt galt, hvis jeg ikke ender med at få en masse positive oplevelser ud af det. Så, jeg velkommer dig, nye skole, og jeg glæder mig til at møde jer, fremtidige klassekammerater! See you soon.
On a side note, vil jeg lige sende en - eller tusind - varme tanker til Camilla, den fantastiske pige. Hun går igennem en hård tid lige nu, som hun slet ikke fortjener. Jeg respekterer hendes styrke, også selvom hun måske ikke altid føler, hun har den. I know you'll get through this, honey. Du har folk omkring dig, som hellere end gerne vil hjælpe dig, på enhver tænkelig måde. Og jeg er hélt klart en af dem. Hang in there. ♥
I dag er jeg glad. Det var jeg også i går. Jeg er ret sikker på, at solen har en stor del i min glæde, da jeg altid har svært ved, at være trist og depressiv, når solen skinner. Dog glæder jeg mig stadig meget til, at den også begynder at varme! *brr*
I morgen skal jeg se best friend. Vi har ikke nogle deciderede planer for, hvad vi skal få dagen til at gå med, udover en lille (læs; tvungen) trip til vores gamle skole, Frederiksberg HF, for at aflevere vores skolebøger. Jeg krydser tæer og fingre for, at vi ikke støder ind i nogen vi kender. Derudover håber jeg lidt på, at vi kan finde et hyggeligt sted, og tage nogle billeder, som vi gjorde i sommers, da vi tog i skoven. I miss that!
Jeg skal se girlfriend enten torsdag aften eller fredag. Det glæder jeg mig til. Det er slet ikke for at være cheesy og needy, det føles bare altid som om, vi ikke har set hinanden i årtier, hvis vi har haft større eller mindre skænderier/misforståelser. Når vi så indser, at der ikke er noget at være sure/kede af, og igen kan fortsætte med at være glade og forelskede, savner jeg hende endnu mere, fordi jeg har brug for, at vise hende hvor meget hun betyder for mig, lige meget hvilke op og nedture jeg går igennem. She's always there for me on the other side, and I adore her for that.
D. 28. begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole, på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Selvfølgelig glæder jeg mig, det er klart - især efter at have hørt så meget positivt om skolen - men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke også var enormt nervøs. Én ting var at starte på HF, der havde jeg best friend, hvilket selvfølgelig hjalp en hel del på alle de nye, skræmmende ting, man skal vænne sig til. Nu skal jeg gøre det hele alene. Alle de nye omgivelser og nye, fremmede mennesker, jeg skal møde. Men selvom jeg mest af alt har lyst til, at droppe det hele, og finde et til usselt arbejde i Bilka, Føtex eller Netto, tvinger jeg mig selv til at gøre det. For inderst inde ved jeg godt, at det nok skal gå godt. Og noget skal gå grueligt galt, hvis jeg ikke ender med at få en masse positive oplevelser ud af det. Så, jeg velkommer dig, nye skole, og jeg glæder mig til at møde jer, fremtidige klassekammerater! See you soon.
On a side note, vil jeg lige sende en - eller tusind - varme tanker til Camilla, den fantastiske pige. Hun går igennem en hård tid lige nu, som hun slet ikke fortjener. Jeg respekterer hendes styrke, også selvom hun måske ikke altid føler, hun har den. I know you'll get through this, honey. Du har folk omkring dig, som hellere end gerne vil hjælpe dig, på enhver tænkelig måde. Og jeg er hélt klart en af dem. Hang in there. ♥
Til sidst vil jeg lige slutte af med, at vise et nyere og bedre billede, af min nu helede tatovering.
Ain't it gorgeous? : D Dyrevelfærd, ftw.
Labels:
Friendship,
Future plans,
Kærlighed,
Pictures,
Tattoo
25 February, 2011
Inked, once again!
I dag fik jeg min anden tatovering. Best friend tog med mig, som hun gjorde da jeg fik min første tatovering.

I'm complete and utterly in love with it!
Nu vil jeg gøre mig klar til, at tage hjem til best friend.
Vi skal holde topersoners tøsedruk! Should be fun. It always is. : D
I'm complete and utterly in love with it!
Nu vil jeg gøre mig klar til, at tage hjem til best friend.
Vi skal holde topersoners tøsedruk! Should be fun. It always is. : D
21 February, 2011
Stubbornness 0 - friendship 1
Efter 4 timers søvn i nat, sprudler jeg ikke ligefrem med energi. Men jeg fik et nyt skud energi, efter mig og best friend fik talt (læs; skrevet) tingene igennem. No more drama, selvom vores stædighed var godt igang med at ødelægge alting! Phew. Luckily, er vi begge to også for stædige til, at opgive vores venskab, især pga. misforståelser. I've missed you, best friend. Nu glæder jeg mig bare til, vi tager os sammen og ser hinanden noget mere!
This one's for you, Trine:
10 February, 2011
Vinterferie? Don't mind if I do!
Normalt ville vinterferien miste lidt af sin glory, når man i realiteten allerede holder fri fra skole. Men jeg har masser af positive ting at se frem til i ferien, og derfor glæder jeg mig, som var det virkelig en ferie.
I morgen tager mig og girlfriend på roadtrip til det kolde Jydeland. Desværre joiner jeg hende ikke i Århus, men istedet skal jeg til Vejle, hvor jeg langt om længe kan se frem til min Whiskey-date med en savnet Karina. Julle joiner os, og jeg tror, det bliver en god aften. Derefter skal mig og Julle egentlig bare drikke og have det sjovt, hele weekenden, og søndag samler girlfriend os så op igen, så vi kan komme tilbage til djævleøen.
Udover det, er girlfriends forældre i Polen fra mandag til onsdag, så jeg er gået med til, at babysitte hende i tre dage. Can't complain! Jeg har aldrig fejret Valentine's Day, men da det er en vigtig dag for girlfriend, lader jeg hende om det romantiske, and all that. I'm nervous, yet excited, to see what she's got planned! Should be interesting. ^^,
She's got you high and you don't even know yet.
I morgen tager mig og girlfriend på roadtrip til det kolde Jydeland. Desværre joiner jeg hende ikke i Århus, men istedet skal jeg til Vejle, hvor jeg langt om længe kan se frem til min Whiskey-date med en savnet Karina. Julle joiner os, og jeg tror, det bliver en god aften. Derefter skal mig og Julle egentlig bare drikke og have det sjovt, hele weekenden, og søndag samler girlfriend os så op igen, så vi kan komme tilbage til djævleøen.
Udover det, er girlfriends forældre i Polen fra mandag til onsdag, så jeg er gået med til, at babysitte hende i tre dage. Can't complain! Jeg har aldrig fejret Valentine's Day, men da det er en vigtig dag for girlfriend, lader jeg hende om det romantiske, and all that. I'm nervous, yet excited, to see what she's got planned! Should be interesting. ^^,
She's got you high and you don't even know yet.
Labels:
Druk,
Friendship,
Future plans,
Jydeland,
Kærlighed,
Music
06 February, 2011
Devil on my shoulder
Mine tømmermænd er slet ikke blevet plejet i dag. Manglen på pizza (Domino's *sad face*!), smøger, chips, sodavand og kæreste, er næsten lidt for meget at overleve på én gang.
Det går langsomt op for mig, at jeg virkelig ikke har nogen kontrol over mit humør. And it scares me. I går/i nat var jeg på CC med det søde kærestepar, og Stine og hendes flørt. Jeg vil gerne kunne sige, at jeg er en af de mennesker, der bliver glad og varm inden i, af at se på andres kærlighed/forelskelse, men ærligt talt, gør det mig ofte utilpas og dårlig. Selvfølgelig kan jeg sagtens være glad på mine venners vegne, når de er glade og forelskede. Det er bare ikke på samme plan som de fleste. Jeg ved ikke hvorfor, præcis, men måske har det noget at gøre med, at jeg efterhånden går så sindssygt meget op i, ikke selv at blive kaldt kærestekedelig, at jeg dømmer alle andre, så snart de holder deres kæreste i hånden eller kysser hinanden. I have a problem, and it's called being a bitch. Ha. Folks sødme og kærlighed havde/har dog intet at gøre med mine moodswings. Dem er der aldrig nogen helt enkel forklaring på, så det er ikke helt til at sige, hvad der "triggered" dem, denne gang. Jeg har efterhånden vænnet mig til at skuffe mig selv, men når det så går udover min pige, kan jeg ikke længere bare ignorere det, og fortsætte i mine usunde fodspor. Nej. Jeg vil utroligt gerne være en sund og glad person igen - ikke at jeg helt husker hvornår jeg sidst var oprigtigt "sund". Det gik bare ikke op for mig, før i tiden. Nu er alt det her blevet én lang smøre, og jeg kan ikke helt finde op og ned i ordene. So I'll just leave this the way it is, and not change it or read it any more times.
For at opsummere, current mood;
negativt og pessimistisk, but with a touch of sunshine. My sunshine, you make me happy, when skies are gray.
Jeg tror måske, manglen på smøger har gjort mig en anelse mere pessimistisk end normalt.
Or maybe I'm always like this, but I just don't show it. Sorry, folks. ^^,
Det går langsomt op for mig, at jeg virkelig ikke har nogen kontrol over mit humør. And it scares me. I går/i nat var jeg på CC med det søde kærestepar, og Stine og hendes flørt. Jeg vil gerne kunne sige, at jeg er en af de mennesker, der bliver glad og varm inden i, af at se på andres kærlighed/forelskelse, men ærligt talt, gør det mig ofte utilpas og dårlig. Selvfølgelig kan jeg sagtens være glad på mine venners vegne, når de er glade og forelskede. Det er bare ikke på samme plan som de fleste. Jeg ved ikke hvorfor, præcis, men måske har det noget at gøre med, at jeg efterhånden går så sindssygt meget op i, ikke selv at blive kaldt kærestekedelig, at jeg dømmer alle andre, så snart de holder deres kæreste i hånden eller kysser hinanden. I have a problem, and it's called being a bitch. Ha. Folks sødme og kærlighed havde/har dog intet at gøre med mine moodswings. Dem er der aldrig nogen helt enkel forklaring på, så det er ikke helt til at sige, hvad der "triggered" dem, denne gang. Jeg har efterhånden vænnet mig til at skuffe mig selv, men når det så går udover min pige, kan jeg ikke længere bare ignorere det, og fortsætte i mine usunde fodspor. Nej. Jeg vil utroligt gerne være en sund og glad person igen - ikke at jeg helt husker hvornår jeg sidst var oprigtigt "sund". Det gik bare ikke op for mig, før i tiden. Nu er alt det her blevet én lang smøre, og jeg kan ikke helt finde op og ned i ordene. So I'll just leave this the way it is, and not change it or read it any more times.
For at opsummere, current mood;
negativt og pessimistisk, but with a touch of sunshine. My sunshine, you make me happy, when skies are gray.
Jeg tror måske, manglen på smøger har gjort mig en anelse mere pessimistisk end normalt.
Or maybe I'm always like this, but I just don't show it. Sorry, folks. ^^,
Labels:
Depressing,
Friendship,
Kærlighed,
Unexplainable
24 January, 2011
Good girls go bad vs. new hair
Jeg har haft en fantastisk weekend, i selskab af de dejligste piger. De er alt jeg har brug for til, at holde mit hoved oppe. Torsdag tog jeg hjem til Janne, og blev der til lørdag, hvorefter vi tog hjem til mig, og derefter videre til Sabine, for at varme op til vores CC-tur. Endnu engang skuffede stemningen på CC ikke, og jeg kan for engangs skyld huske hele aftenen. Win! Janne misbrugte sit flotte, nye kamera, og dét kom der selvfølgelig en masse flotte (læs; fulde!) billeder ud af. Brilliant!






----------------------------------------------------------------------
Jeg bestemte mig for at prøve noget nyt, og afblegede derfor det nederste af mit hår. Jeg havde regnet med at det blev blond, men det var selvfølgelig ønsketænkning. Istedet endte det med at blive en mindre rødlig nuance, and I think I like the result. Det ligner lidt, at det røde fader ud. Sorry for killing you with chemicals, sweet hair!
----------------------------------------------------------------------
Jeg bestemte mig for at prøve noget nyt, og afblegede derfor det nederste af mit hår. Jeg havde regnet med at det blev blond, men det var selvfølgelig ønsketænkning. Istedet endte det med at blive en mindre rødlig nuance, and I think I like the result. Det ligner lidt, at det røde fader ud. Sorry for killing you with chemicals, sweet hair!
17 January, 2011
Comfort and rage
I nat kan jeg ikke sætte ord på mine tanker og følelser. Jeg savner at føle mig stærk, i kontrol over mig selv. Det er hårdt, hele tiden at skulle forklare og undskylde sig selv, fordi mig og mine handlinger ikke altid giver mening. Især når jeg knap nok kan forklare det til mig selv. Jeg har brug for, at føle mig værdig, og mest af alt vil jeg gerne tro på folk, når de komplimenterer mig. But I don't. If they saw me through my own eyes, they'd understand.
Velkommen, mandags-humør.
Udover det, havde jeg en god weekend. Thanks for the happiness, sweet friends and girlfriend. It was nice.
Velkommen, mandags-humør.
Udover det, havde jeg en god weekend. Thanks for the happiness, sweet friends and girlfriend. It was nice.
06 January, 2011
This shattered symphony
I don't think I've ever wanted to get better, more than I do right now. Jeg føler ikke, det nye år bragte andet end skuffelse og problemer, my way. Jeg kan ikke lide den person, jeg føler, jeg er blevet til, og jeg hader, at det skal gå ud over de mennesker, jeg holder allermest af. Én ting er at såre og skuffe mig selv, en anden ting er at skuffe dem. Jeg håber bare, jeg snart finder en løsning på mine problemer, og får noget klarsyn. 'Cause I really do want to get better, not just for me, but for my familiy, friends and girlfriend, too. De fortjener ikke, at skulle bekymre sig om mig. Hvis det stod til mig, klarede jeg helst alt det her selv, uden at de overhovedet fik noget af vide, men det kan jeg desværre ikke. Sådan fungerer selvstændighed alligevel ikke. Indtil videre, må jeg tvinge mig selv til at tro på, at jeg nok skal blive glad igen, en dag, og finde min positive side frem igen. Jeg glæder mig til den dag.
Indtil da, vil jeg finde glæde i de små ting, så meget jeg kan. Best friend og jeg droppede skolen - igen i dag - for at snakke om vores opgivende følelser overfor HF, shoppe og spise Sunset. I love you, boo, and whenever you think you're not helping, think again. Your company is all I ask for. The rest is up to me.
Nu håber jeg, at jeg snart kan se girlfriend igen, på trods af afleveringer og andre forhindringer. I miss her.
Indtil da, vil jeg finde glæde i de små ting, så meget jeg kan. Best friend og jeg droppede skolen - igen i dag - for at snakke om vores opgivende følelser overfor HF, shoppe og spise Sunset. I love you, boo, and whenever you think you're not helping, think again. Your company is all I ask for. The rest is up to me.
Nu håber jeg, at jeg snart kan se girlfriend igen, på trods af afleveringer og andre forhindringer. I miss her.
19 December, 2010
Keep watch for the mines
Dagen startede ud som de fleste søndage, med minimum overskud til at lave noget som helst, andet end at ligge i sengen og sumpe. Heldigvis var det i selskab af Janne, hvilket gjorde det hele meget bedre, of course. I had a great night, too. Jeg fuldede mig på Cosmo, med mine yndlingspiger. They made my day/night.
Jeg er god til at forvirre mig selv. Det må jeg lære, at ændre på. It doesn't do me any good, og slet ikke når jeg smitter af på folk omkring mig. Jeg har brug for, at finde min glade, sprudlende person frem, hende som folk rent faktisk nyder at være omkring. Hende savner jeg. Hopefully she's beginning to shine through again, for jeg har snart ikke overskud til mere negativitet og depressive tanker. Go away, plz.
Jeg har i hvert fald indset, at jeg ikke bare kan skubbe min tristhed under tæppet, det forværrer bare alting. Istedet bør jeg finde en løsning på mit triste humør, I just haven't quite figured out how to do that, yet. Heldigvis har jeg optimisme og positivitet, i form af mine venner og min søde kæreste. I know I'm not always the healthiest person to be around, but I adore you for being so patient with me. I won't let you down.
Jeg er god til at forvirre mig selv. Det må jeg lære, at ændre på. It doesn't do me any good, og slet ikke når jeg smitter af på folk omkring mig. Jeg har brug for, at finde min glade, sprudlende person frem, hende som folk rent faktisk nyder at være omkring. Hende savner jeg. Hopefully she's beginning to shine through again, for jeg har snart ikke overskud til mere negativitet og depressive tanker. Go away, plz.
Jeg har i hvert fald indset, at jeg ikke bare kan skubbe min tristhed under tæppet, det forværrer bare alting. Istedet bør jeg finde en løsning på mit triste humør, I just haven't quite figured out how to do that, yet. Heldigvis har jeg optimisme og positivitet, i form af mine venner og min søde kæreste. I know I'm not always the healthiest person to be around, but I adore you for being so patient with me. I won't let you down.
15 December, 2010
Open your eyes
Jeg tror, det der skete for mig var, at jeg har haft for mange indeklemte følelser, som jeg er blevet ved med, at skubbe væk, fordi jeg ærligt talt ikke har kunne håndtere dem, eller vidst hvad jeg skulle bruge dem til. Whenever I do that, I end up as a downer. Heldigvis har jeg ikke overskuddet til, at fodre min indre emo længere, som jeg plejer at gøre. I just won't do it this time. Istedet vil jeg prøve at huske mig selv på, hvor meget bedre jeg er for mig selv og mine medmennesker, når jeg er den glade, smilende, og glædespredende pige, som folk gerne vil være omkring. Hende vil jeg finde frem igen. After all, I do have things to be happy about. I've got the greatest people in my life, who are there for me, even when I can't explain what's going on. Og næsten gang jeg får et sudden breakdown, håber jeg, jeg kan huske mig selv på det samme.
Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg bare kan lægge skjul på de indeklemte følelser, for så ved jeg godt, det helt samme bare sker igen. Jeg vil bare prøve, at holde dem på et minimum, og holde dem lidt i baghovedet, istedet for at lade dem overtage hele min hjerne. That won't get me anywhere.
Nu må det gerne blive weekend, så jeg skal feste, og bevise overfor Trine, at jeg stadig kan være den uansvarlige, alkoholssvamp af en veninde, jeg har lovet hende at finde frem. That'll do me good. ^^, Also, I'd like Janne by my side. I guess I'll have to do with the scent of her on my pillow, and the thoughts of her that put a smile on my face.
*another moment of clarity*
Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg bare kan lægge skjul på de indeklemte følelser, for så ved jeg godt, det helt samme bare sker igen. Jeg vil bare prøve, at holde dem på et minimum, og holde dem lidt i baghovedet, istedet for at lade dem overtage hele min hjerne. That won't get me anywhere.
Nu må det gerne blive weekend, så jeg skal feste, og bevise overfor Trine, at jeg stadig kan være den uansvarlige, alkoholssvamp af en veninde, jeg har lovet hende at finde frem. That'll do me good. ^^, Also, I'd like Janne by my side. I guess I'll have to do with the scent of her on my pillow, and the thoughts of her that put a smile on my face.
11 December, 2010
Such a girlie
Jeg blogger generelt ikke meget om tøj. Well, det synes jég i hvert fald ikke, at jeg gør. Men nu er jeg blevet forelsket i så mange nye kjoler, at jeg snart dør af sorg over pengemangel. Det er alt sammen Camillas skyld, fordi hun bloggede tre kjoler fra Boohoo.com. Derefter tjekkede jeg siden ud, og faldt for et hav af deres kjoler. Jeg mangler jo et nytårsoutfit, så mon ikke jeg ender med at købe en af dem, i snareste fremtid. Can't decide, though!
They're all so pretty. *sad face*
Til gengæld har jeg tilladt mig selv, at købe et par tshirts online, fordi jeg alligevel var på udkig efter en gave til a certain someone. Og så var de også billige! Jeg havde efterhånden brug for, at drukne min vinterdepression i en smule nyt tøj. Nu håber jeg bare, de når at ankomme inden juleaften. Fingers crossed!
Heldigvis hjalp en smule familiehygge, med best friend og søde Camilla på mit humør. Vi havde planlagt at drikke, men Trine skal desværre til førstehjælpskursus i morgen, så det droppede vi, og så istedet for TV og fodrede vores geniale humor. I love those girls!
Heldigvis hjalp en smule familiehygge, med best friend og søde Camilla på mit humør. Vi havde planlagt at drikke, men Trine skal desværre til førstehjælpskursus i morgen, så det droppede vi, og så istedet for TV og fodrede vores geniale humor. I love those girls!
19 November, 2010
Fighting the cold weather with songs
The weather is shitty today. Well, again today. I sure haven't missed the danish winter, not even the snow is real. The fact that I had to ride my bike through the snow and rain today didn't make it better. Can't say this tiny bit of snow made me miss christmas any more. I don't know what's gotten into me, but at the time, I'm not looking forward to christmas. I'm hoping it'll pass when me and best friend start wearing our christmas hats to school. I think it's all this school and money mess that's gotten in the way of my christmas spirit. If that ever passes, I'll be sure to let you know!
Either way, I'm looking forward to this weekend. I actually had plans about staying in tonight, having my own, private movie and series marathon. "Sadly" Janne got in the way of that when she convinced me to go with her and Sacha to a LGBT get-together. Not really complaining, I don't mind the great company. ^^, Tomorrow we're going to celebrate Lili's birthday, freezing our asses off in an amusement park. Hopefully we'll have too much fun to notice the cold! Afterwards, at about midnight, we're joining best friend, Sabine and one of my classmates at CC, once again.
Should be a great night! *fingers crossed*
Since the cold weather is already doing its best to ruin my mood, I'm fighting it by finding warmth in songs that remind me of summer and spring. *trance*
Either way, I'm looking forward to this weekend. I actually had plans about staying in tonight, having my own, private movie and series marathon. "Sadly" Janne got in the way of that when she convinced me to go with her and Sacha to a LGBT get-together. Not really complaining, I don't mind the great company. ^^, Tomorrow we're going to celebrate Lili's birthday, freezing our asses off in an amusement park. Hopefully we'll have too much fun to notice the cold! Afterwards, at about midnight, we're joining best friend, Sabine and one of my classmates at CC, once again.
Should be a great night! *fingers crossed*
Since the cold weather is already doing its best to ruin my mood, I'm fighting it by finding warmth in songs that remind me of summer and spring. *trance*
06 November, 2010
No memory, whatsoever!
Drunk times, last night. Actually, so drunk, I can't even remember 90% of the night. I'm thinking that's a good thing, 'cause best friend told me I puked outside of Masken, where we got free beer and an awesome hat! Too many shots, in too little time. But I'm not complaining! My hangover isn't that bad, and I'm gonna drown it in more alcohol, later. We're drinking Mojito's, at our CC warm up! Awesomeness.



I must've done something right, 'cause I woke op with a card in my bag, that gives me free access to Be Proud, tonight. Sadly, it only lasts for tonight, and I'm going to CC with a bunch of sweet girls. I'd choose that over Proud, any day!

31 October, 2010
A weekend to remember
This weekend's been s o awesome. I went to a huge house in Sorø with my classmates, from friday to saturday, where we got extremely drunk, played playstation and listened to great music. The next day, me and best friend started drinking at about 1PM and I didn't stop until 6AM, the next day. Janne picked us up and we drove to my place, where Tobias joined us for some cherrywine/cola, before we went over to Sabine, to dress up like a group of zombies, for the Halloween party at CC. We looked awesome, btw! Pictures are comin' right up. Since I was already drunk - and had been the whole day - it didn't take me long to get so shitfaced I can't remember half of the night. That's probably not all bad, considering my camera died and the bar ran out of whiskey. Not good! Well, all in all, I wish I could turn back time and expereince this weekend all over again. Janne and Toby slept at my place, and we woke up looking like we really were dead, but started curing the nausea with a horror movie and a lot of soda. This sunday had all the potential in the world, to be a great day, but when Janne and Toby went home, all the potential disappeared. Now I'm just sitting here, reminiscing all by myself, with the company of my restlessness. I wish I could go to Haslev and start a hangover-marathon with Janne, like we did a few weekends ago. She's quite addicting, really. "I'm smitten, I'm bitten, I'm hooked, I'm cooked, I'm stuck like glue! You make me, make me hungry for you."
Well, we took about 100 photos on the trip, but they aren't all that funny or interesting, so I thought 4 would be enough. Drunk people tend to take crappy pictures. :'D




Well, we took about 100 photos on the trip, but they aren't all that funny or interesting, so I thought 4 would be enough. Drunk people tend to take crappy pictures. :'D
And now, for some CC pictures! Creepy looking zombies coming up;
22 October, 2010
There's the strangest excitement today
Seems like I keep forgetting to blog. I guess I just feel like I'll repeat myself too much, seeing as nothing much has happened, other than a few drunk nights out, with great people, and the fact that I still miss Janne like hell. Luckily, she's on her way home now, and I'm hoping to see her this sunday. Fingers crossed! What would be even greater, was if she was able to come with us to CC, tomorrow. I shouldn't go, considering how broke I am, atm. but I miss CC a lot! Extreme addiction, ftw.
Also, I ordered this awesome t-shirt, a few days ago, to support FCKH8.
It's beautiful and I can't wait to wear it! Buy one, people.

Anyway, nothing new to tell, but I've started listening to a lot of my old music, and I didn't realize how much I've missed the magical feeling AvA's songs give me. They're quite wonderful!
Also, I ordered this awesome t-shirt, a few days ago, to support FCKH8.
It's beautiful and I can't wait to wear it! Buy one, people.
Anyway, nothing new to tell, but I've started listening to a lot of my old music, and I didn't realize how much I've missed the magical feeling AvA's songs give me. They're quite wonderful!
Oh god, I feel like I'm in for it now
And how this kiss will be one, roughly vague.
I swear I'll melt if you touch me at all,
But then I'll ask you to do it again and again.
Subscribe to:
Posts (Atom)





