Pages

Showing posts with label Future plans. Show all posts
Showing posts with label Future plans. Show all posts

02 May, 2011

Birthday, 1. maj and work!

I lørdags fyldte jeg 19 år. Hvis folk spurgte mig hvor gammel jeg er, ville jeg nok stadig svare 18, af vane. Det føles underligt at være 19, selvom der ikke er den store forskel, bortset fra at være et år tættere på 20. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at opføre mig mere voksent end jeg allerede gør. Arbejde giver i hvert fald følelsen af ansvar et boost!

Hvis det skulle have nogen interesse, vil jeg lige nævne hvilke gaver jeg fik;
- To objektiver til mit spejlrefleks - Wide angle og fisheye (også makro, kombineret)
- Gavekort til H&M på 400,-
- DVD'er - Quentin Tarantino og Tim Burton film (thanks, best friend!)
- En nummerplade (Jeg har en fetisch, og eftersom best friend's far er mekaniker, skaffede hun mig én!)
- Sko og trøje fra Wasteland (thanks siz!)
- Koncertbillet til Yellowcard, d. 26. august (you rock my world, girlfriend!)
- Undertøj
- Elizabeth Arden parfume
- Biograf-billetter (go svigerforældre!)
- 600,-

Og et billede af dem, for at gøre det endnu mere interessant! (feel the sarcasm.)


Jeg fik også lige leget en smule med mit fisheye, for at afprøve det!
(Ja, mit værelse roder, and I'm proud of it! Haha.)

Allesammen fantastiske gaver, som jeg er enormt glad for. Jeg Glæder mig allerede til at tage dem alle i brug!

1. maj blev lidt ødelagt, grundet det dårlige vejr, men girlfriend og jeg nåede trods alt at være i Fælledparken i et par timer, inden regnen tog over. Jeg nåede at sige hej til Joy og Linette, hvorefter Julle joinede os senere, og tog med os på Masken, hvor vi fortsatte med at drikke os i hegnet. All in all, a great day!

I dag har jeg arbejdet i Frederiksberg centrets H&M fra 15 til 19:30. Jeg har sagt ja til endnu en vagt i morgen, fra 10 til 16. Jeg er ved at være en del træt i hovedet, med søvnunderskud og lange køer hele dagen, men jeg har brug for pengene, da jeg skal have sparet godt 6000,- op til min USA-tur til sommer, med girlfriend og hendes forældre. Jeg glæder mig som en sindssyg, så det er al stressen og arbejdet værd! Vi skal til Minnesota, og min pigede, feminine side kan slet ikke vente med at gå amok i Mall of America, og bruge en mindre formue. USA, here we come!

All in all, går det godt, for tiden. Jeg har stadig et par op og nedture, men jeg kan mærke, at de ikke er så heftige som de har været, og jeg har en smule mere overskud. Jeg ved dog ikke om det er mine piller der er skyld i det, eller om det er de fantastiske mennesker, jeg omringer mig af. Either way, I'm thankful!

11 April, 2011

Fremtidsplaner;

  • Drop ud af Roskilde Tekniske Skole
  • Få job (evt. på Glostrup Hospital, rengøring eller kantine)
  • Spar sammen til roadtrip med girlfriend + Lucky mindetatovering
  • Start til guitarundervisning
  • Start på HF-enkeltfag
  • Stay happy.

I think I can manage that. Efter en lang snak med min mor, om alting, føler jeg mig enormt afklaret, og det er en fantastisk følelse. Life's finally beginning to make sense again. Moms, best friends and girlfriends are underrated. ♥

Crack the shutters open wide
I want to bathe you in the light of day
And just watch you as the rays
Tangle up around your face and body
I could sit for hours
Finding new ways to be awed each minute
'Cause the daylight seems to want you
Just as much as I want you
.

Happier

Mine mood swings hygger sig, for tiden, ved at vende op og ned på alting, igen og igen. Men lige nu er jeg glad, og det nyder jeg. Hvordan kan man være andet, når man blot har fire skoledage tilbage inden påskeferien, vejret er blevet varmt og solrigt, og kæreste og venner er fantastiske? Jeg klager ikke! ^^,

Jeg går og overvejer at droppe ud af dyrepasser(assistent)uddannelsen, for at finde et midlertidigt arbejde, og derefter begynde på nogle enkeltfag i August. Det er dels fordi, jeg er alt andet end et A-menneske, og derfor bliver i dårligt humør af at skulle op kl 6 hver morgen, for at nå i skole. Det er ikke noget, jeg kan se mig selv gøre i 2 år. Derfor lyder tanken om aftenskole meget bedre, da jeg derfor samtidig har mulighed for, at have et deltidsjob ved siden af, så jeg kan få min økonomi til at køre rundt. Lige nu er min SU på 1.200,- simpelthen ikke nok.

Jeg mangler bare lige at fortælle min mor om mine planer. Derfor skal jeg forberede mig mentalt på hendes skuffede udtryk og prædiken. Forhåbentlig ændrer hun holdning, når hun hører, at det rent faktisk er noget jeg har gennemtænkt, og ikke bare er fordi, jeg dropper ud af endnu en uddannelse for at dovne den af. Jeg vil virkelig gerne have en uddannelse, men det er efterhånden gået op for mig, at dyrepasser-uddannelsen ikke er for mig. Den eneste grund til, at jeg startede, var alligevel for at have et forspring, når jeg engang kan søge ind på uddannelsen som veterinærsygeplejerske. Det tror jeg sagtens jeg kan få, ved at tage enkeltfag i stedet, og få en (form for) studentereksamen. I'm gonna give it a try!

Men først skal jeg til psykiateren. Min forrige (og første) tid var for over en måned siden, så jeg føler mig ikke tryg ved situationen. Men sådan er det, når psykiatere er så eftertragtede, og derfor ikke har flere tider at dele ud af. Oh well, det bliver sikkert godt for mig, i længden. Wish me luck!

24 March, 2011

For a pessismist, I'm pretty optimistic

Jeg har valgt en ny tilgang til livet; vrede.
Nu hvor jeg har valget imellem at bryde psykisk sammen, eller være vred på verden, vælger jeg sidstnævnte.

På mandag begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole. Lige meget hvor opmuntrende og positive folk er, på mine vegne, bliver det ikke noget jeg ser frem til. Jeg har ikke nok overskud til at glæde mig. Ikke når det indebærer at jeg skal møde nye mennesker, i helt nye omgivelser. No way. I stedet for at glæde mig, skal jeg bare igennem det, in the fastest way possible.

Forleden gik noget op for mig. I august, sidste år, en uges tid inden jeg begyndte på Frederiksberg HF, døde min søde, lille kanin, Perle. Tragikomisk, at min dejlige, gamle vovse så skulle dø lige inden jeg begynder på endnu en ny uddannelse. Not that awesome, world.

Jeg ved godt, mit pessimistiske syn på verden ikke er underholdende og spændende at høre på, og det undskylder jeg for. But it's all I've got, right now.

Sidst, men ikke mindst, bør jeg huske mig selv på, ikke at klippe hår når jeg er sur og rastløs. Oh well. Det kan være, jeg husker det næste gang. Hej, nye pandehår. I've yet to figure out if I hate you, too.

16 March, 2011

After the storm

Jo længere man venter med at skrive blog, jo sværere bliver det at finde ud af, hvad dælen man egentlig skal skrive. Derfor undskylder jeg på forhånd, hvis dette indlæg mangler sammenhæng, og istedet består af en masse random tanker og fortællinger om mit liv, pt.

I dag er jeg glad. Det var jeg også i går. Jeg er ret sikker på, at solen har en stor del i min glæde, da jeg altid har svært ved, at være trist og depressiv, når solen skinner. Dog glæder jeg mig stadig meget til, at den også begynder at varme! *brr*

I morgen skal jeg se best friend. Vi har ikke nogle deciderede planer for, hvad vi skal få dagen til at gå med, udover en lille (læs; tvungen) trip til vores gamle skole, Frederiksberg HF, for at aflevere vores skolebøger. Jeg krydser tæer og fingre for, at vi ikke støder ind i nogen vi kender. Derudover håber jeg lidt på, at vi kan finde et hyggeligt sted, og tage nogle billeder, som vi gjorde i sommers, da vi tog i skoven. I miss that!

Jeg skal se girlfriend enten torsdag aften eller fredag. Det glæder jeg mig til. Det er slet ikke for at være cheesy og needy, det føles bare altid som om, vi ikke har set hinanden i årtier, hvis vi har haft større eller mindre skænderier/misforståelser. Når vi så indser, at der ikke er noget at være sure/kede af, og igen kan fortsætte med at være glade og forelskede, savner jeg hende endnu mere, fordi jeg har brug for, at vise hende hvor meget hun betyder for mig, lige meget hvilke op og nedture jeg går igennem. She's always there for me on the other side, and I adore her for that.

D. 28. begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole, på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Selvfølgelig glæder jeg mig, det er klart - især efter at have hørt så meget positivt om skolen - men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke også var enormt nervøs. Én ting var at starte på HF, der havde jeg best friend, hvilket selvfølgelig hjalp en hel del på alle de nye, skræmmende ting, man skal vænne sig til. Nu skal jeg gøre det hele alene. Alle de nye omgivelser og nye, fremmede mennesker, jeg skal møde. Men selvom jeg mest af alt har lyst til, at droppe det hele, og finde et til usselt arbejde i Bilka, Føtex eller Netto, tvinger jeg mig selv til at gøre det. For inderst inde ved jeg godt, at det nok skal gå godt. Og noget skal gå grueligt galt, hvis jeg ikke ender med at få en masse positive oplevelser ud af det. Så, jeg velkommer dig, nye skole, og jeg glæder mig til at møde jer, fremtidige klassekammerater! See you soon.

On a side note, vil jeg lige sende en - eller tusind - varme tanker til Camilla, den fantastiske pige. Hun går igennem en hård tid lige nu, som hun slet ikke fortjener. Jeg respekterer hendes styrke, også selvom hun måske ikke altid føler, hun har den. I know you'll get through this, honey. Du har folk omkring dig, som hellere end gerne vil hjælpe dig, på enhver tænkelig måde. Og jeg er hélt klart en af dem. Hang in there.

Til sidst vil jeg lige slutte af med, at vise et nyere og bedre billede, af min nu helede tatovering. 
Ain't it gorgeous? : D Dyrevelfærd, ftw.

10 February, 2011

Vinterferie? Don't mind if I do!

Normalt ville vinterferien miste lidt af sin glory, når man i realiteten allerede holder fri fra skole. Men jeg har masser af positive ting at se frem til i ferien, og derfor glæder jeg mig, som var det virkelig en ferie.

I morgen tager mig og girlfriend på roadtrip til det kolde Jydeland. Desværre joiner jeg hende ikke i Århus, men istedet skal jeg til Vejle, hvor jeg langt om længe kan se frem til min Whiskey-date med en savnet Karina. Julle joiner os, og jeg tror, det bliver en god aften. Derefter skal mig og Julle egentlig bare drikke og have det sjovt, hele weekenden, og søndag samler girlfriend os så op igen, så vi kan komme tilbage til djævleøen.

Udover det, er girlfriends forældre i Polen fra mandag til onsdag, så jeg er gået med til, at babysitte hende i tre dage. Can't complain! Jeg har aldrig fejret Valentine's Day, men da det er en vigtig dag for girlfriend, lader jeg hende om det romantiske, and all that. I'm nervous, yet excited, to see what she's got planned! Should be interesting. ^^,




She's got you high and you don't even know yet.

05 February, 2011

Tomorrow's gonna be...

.. Interesting! Jeg skal til info-dag på Roskildes Tekniske Skole, og se nærmere på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Deres næste hold starter i slutningen af Marts, og jeg regner stærkt med at joine! Indtil da søger jeg vikariat-jobs - like a boss/maniac - men har indtil videre kun fået afslag. Whatevz, man, jeg overlever da bare på ingenting, indtil da, så. Jeg har dog stadig en smule optimisme i mig, og håber på at finde noget arbejde, så jeg kan tjene en smule pocket money for mig og girlfriend's tur til Paris. Det kunne være ret fedt, rent faktisk at kunne købe noget derovre. Fingers crossed!

Bagefter info-dagen skal jeg til Haslev, til 18-års fødselsdag. Girlfriend's bedste veninde Monika skal fejres, og jeg synes stadig, det er ret sødt at jeg er blevet inviteret. ^^ Efter fødselsdagen håber jeg meget på, at tage på CC, hvis altså min sugarmama tager afsted og betaler for mig. Ellers må jeg undvære, once again, som det fornuftige, fattige pigebarn jeg er.

Jeg blogger sjældent, for tiden. Det er skam ikke fordi, jeg ikke har tiden, tværtimod. Jeg bruger bare min tid på Tumblr, istedet, og neglecter derfor min blog en smule, ubevidst. But I'm sure no one's dying to hear about my life, anyway. (;

Til gengæld kan jeg snart ikke vente meget længere på VETO's nye album. Det gør mig trist, at best friend ikke har råd til, at tage med mig til deres koncert i Vega. Gawd, I wish she would come. Hvis jeg var rig, havde jeg købt hende en billet! Suk. Hvorfor har jeg ingen rige venner, som har lyst til at sponsorere en ginger i nød?


You can't afford it
You can't afford to get anything done
- Nope, I sure can't!

03 February, 2011

In the near future I'm gonna;

  • Have a Lego-date with girlfriend!
  • Find some magic way to earn money $_$
  • Work on my sleeping habits - waking up at 4PM can only go on for so long
  • Listen to something else than Veto - This Is Not
  • Stop feeling the need to explain myself and start not giving a fuck
  • Prepare myself for my appointment with the psychiatrist
  • Find a cure for my constant mood-swings
  • Embrace my flaws and grow some self esteem
  • etc. etc.

18 January, 2011

On a good day

I dag har været en god dag. I går var dog bedre, men det er ikke chokerende, da jeg brugte aftenen (og natten. ^^,) i Haslev, med min pige. Vi fik kigget en masse i bøger om Paris, og forberedt os en smule på turen - vi fik da i hvert fald skrevet en liste over de vigtigste ting, vi skal se/opleve. Nu er jeg endnu mere spændt på vores weekend-tur, Marts, you can't come soon enough for me/us! Retro boghandler, Eiffeltårnet, Starbucks, voldtægt af vores spejlreflekser - yes please!

Jeg har endelig modtaget mine JBL højtalere, som jeg har måtte undvære siden engang i November, fordi de besluttede sig for, at brænde sammen. God, I've missed them. Jeg udnytter især muligheden for, endelig at kunne høre electro og drum'n'bass i god kvalitet. Men mest af alt, hører jeg Veto's nye single, på repeat. Can't wait for the new album! Uh Huh Her's "nye" sang lyder dog slet heller ikke dårlig! Så meget god musik, so little time.


Jeg savner forår og sommer. Mest fordi, jeg aldrig føler mig motiveret til at tage billeder om vinteren. Lyset er altid bedre om sommeren. Jeg vil love mig selv, at tage mange flere billeder af Frostie, this summer. Og andre ting, selvfølgelig, but she's my muse. ♥


Hello there, beautiful one.

12 January, 2011

Random words, excused with music

Jeg beder til, at der snart sker nogle længe ventede forandringer i mit liv, for jeg er efterhånden træt af, at gå rundt i en konstant trance af indviklede tanker og følelsen af at være fortabt. School's gone down hill for a while, jeg har ikke motivationen eller overskuddet, og når best friend samtidig mest af alt har lyst til, at droppe ud, får jeg ikke nemmere ved, at stå op om morgenen. I det mindste er jeg begyndt at tale mere med min mor. Hun er efterhånden den, som forstår mig bedst, på det punkt. Guess she knows how it feels, når man ikke kan finde overskud eller positivitet, selvom man har masser af grunde til, at være glad. Don't know what I'd do without her. Jeg har stærke overvejelser om, at starte på Roskilde Tekniske Skole, og begynde på uddannelsen som dyrepasserassistent. I might just do that, and actually spend my time with something I want to do. Jeg tror, jeg ringer til skolen en af dagene og hører, om jeg kan få en rundvisning.

Well, eftersom jeg ikke har været i skole særlig meget, lately, har jeg haft masser af tid til, at finde ny musik. And boy, have I done that! Jeg har efterhånden fundet så mange nye artister jeg elsker, at jeg ikke længere kan bestemme mig for, hvad jeg skal høre. Dilemmarama overalt.

Computer vs. Banjo - Give Up On Ghosts


Hot Chelle Rae - Last One Standing


Marianas Trench - Beside You


Above & Beyond pres. Oceanlab - Miracle

23 December, 2010

BRB bed, just had to unload some thoughts

Før alt det her startede, havde jeg en plan om, at arbejde på min selvstændighed og lære mig selv, at føle mig tilpas med, at stå på egne ben, uden at læne mig for meget op af nogen.

Pt. er den plan blevet sat på pause, da jeg ikke havde taget højde for den store mængde depressive og selvhadende tanker, dét ville bringe med sig. I stedet blev jeg reddet af en pige. Og selvom jeg selv ved, hvor kliché det egentlig er for mig, at finde styrke i en anden, i stedet for mig i selv, mener jeg samtidig ikke, at min plan behøver at blive afbrudt fuldstændig, bare fordi en dejlig pige har trådt ind i mit liv. Jeg kan ikke se, hvorfor jeg ikke skulle kunne arbejde på min selvstændighed samtidig med, at have hende ved min side til, at huske mig på hvad jeg har at holde fast i, når jeg engang imellem ikke føler, at jeg kan bunde længere. Nej. Jeg skal nok lære, at føle mig stærk, og jeg håber og krydser alle lemmer for, at jeg på en eller anden måde finder en helt ny styrke frem i mig selv, i stedet for at falde tilbage i mine gamle mønstre, og lytte til stemmen i mit hoved som siger, at jeg ikke fortjener lykke og kærlighed. Jeg beder til, at jeg finder en helt ny side af mig selv, og hvis det sker, glæder jeg mig til at vise verden og alle der ikke tror på det, at jeg sagtens kan være selvstændig, uden at være det "på egen hånd".

Nu vil jeg få noget søvn, og prøve at falde i søvn til positive tanker, for once. Sounds like a great idea, amirite?

25 October, 2010

Everyone's allowed to dream, right?

Some day, I'd like to make lyrics and melodies as magic as my favourite bands and artists do. Lyrics that move people, that they can relate to. Words don't always come easy, to me, but when they do, it feels darn great. At the time, I'm sort of feeling a writer's block, and I'm not loving it. I miss writing my small, crappy poems and texts that no one but me would read. Haven't done that for a while. Maybe it's because I always feel like writing them when I'm sad and down. And that's not the case, right now. At least I'm more happy than I'm sad. I really don't have the time to be a downer, when there's sweet people and beautiful music to cheer me up. Nope. (Remember that, Laura!)

It's a dark night on the West Coast
Then a soft breeze as the sun rose
Then the phone rang, like a gunshot
Like a siren on the beach rock
There's a message at the river
A certain package here to the deliver
When the day breaks after nightfall
I will be there, you know I will.


*sigh* Bring me inspiration and creativity, please!

08 September, 2010

Halloween, here we come!

Nu er der ret lang tid til halloween, men jeg er allerede gået igang med, at finde mit outfit. Camilla holder fødselsdagsfest, hvor vi skal klæde os ud som en kendt hollywood star. Derfor klæder jeg mig ud som Kat Von D! Det bliver interessant, eftersom jeg overhovedet ikke har hendes krop, awesomeness eller flotte udseende. Så hvis nogen sælger 40 liter hotness, er jeg interesseret! Jeg har dog købt dette korset i dag;


Nederdelen følger med, men det sidder ikke sammen med korsettet. I must say, I never thought I'd see the day that I'd buy a corset! I'm gonna feel so weird, wearing it. :'D

Udover det, skal jeg have fundet en underdel, og finde ud af, hvordan jeg skal efterligne hendes tatoveringer. Enten bliver det med noget hennafarve, eller med en god sprittusch. I believe it's gonna be awesome. : D

Til jer som ikke kender Kat Von D, first of all; shame on you!
Hun er kendt fra LA Ink, hvor hun viser sit store talent. Here she is!


My biggest dream is, to get a tattoo by Kat. That'd be awesome.

06 September, 2010

You could be happy

Maybe we can help each other let go of the past, and move on to a brighter future. I think we could. We could be healthy for each other. Maybe two broken hearts could heal when they're put together. We both know we don't deserve more sadness, I enjoy your company, and I'm looking forward to seeing you again. You're a great girl, and I'll always be here to show you and remind you of that.

I dag fik jeg svar fra de to terapeuter, jeg skrev til i går. Jeg har svaret den ene af dem, da hun tiltaler mig mest. Nu glæder jeg mig bare til, at bestille en tid og se om hun er den rigtig terapeut for mig. Det var et stort skridt at tage og jeg er glad for, at jeg endelig tog det. Welcome back, smile. Please stay, this time.


18 August, 2010

Thanks, "friend".

Wow, major wake up call, once again. This is just what I needed to take my mind off of her. An evil friend to bitch about! Yay. I'm actually quite surprised about how cold hearted you really are. Good thing I didn't really need your friendship anyway, when you don't seem to know what it means to be there for a friend. Changes can sometimes be good, I just learned.

Tomorrow, me and best friend are going to school early, once again, to hear if there's an open spot in her class, for me. I'm keeping my toes and fingers crossed, I really need some hope.

Lili and I are going to Copenhagen Pride together, this saturday, and I can't wait. Best friend is going with us too, don't know if she's gonna join us later, or if she wants to walk with us in the parade. We'll find out. I can't wait, now that I've decided not to let the thought of her ruin my Pride. It's not worth it. I deserve some celebration, for once. Yeah, that might sound selfish, but sometimes you need to be, and if that's what keeps me going, then that's what I'm gonna be.

Also, my school is having an "intro" party, this friday. I think it's gonna be great. There are actually quite a lot of cool people at my school, and I can't wait to get wasted and hopefully talk to some of them.

Bring me some happiness, world.
Thanks in advance.

16 July, 2010

Hvidbjerg Strand Feriepark, here we come!

Mig og best friend har besluttet os for, at forkæle os selv med 5 dages camping. Vi tager afsted d. 26. til Hvidbjerg Strand Feriepark. Det ligger åbenbart tæt på Varde. Jeg havde ikke regnet med, at mine planer om storby-ferie til London, ville ændre sig til en campingferie ved Vesterhavet, men jeg glæder mig enormt meget! Vi skal gå ture, drikke os fulde på stranden, bade - på trods af vores krops-fobi, og generelt bare have det sjovt. Good times, here I come!

Forresten er der præcis en måned til, at vi begynder på Frederiksberg HF. Jeg glæder mig. : D

And the dreams continue..

I nat drømte jeg, at jeg var på Roskilde festival med girlfriend, selvom det samtidig var en skoleafslutning, da jeg åbenbart gik i folskeskole igen. Det hele gik helt fint, indtil vi satte os ned for at spise, ved en bod, og der så kom en mand hen og stod bagved mig. Han begyndte at masse sig ind til min ryg, og sige sjofle ting. Jeg prøvede at skubbe ham væk, og så gav girfriend ham en lussing. Vi skyndte os væk, men han havde et gevær, og pludselig begyndte alle at skyde efter os.

Det er alt jeg husker. Am I mental? :'D

03 June, 2010

So many choices to make!

My next tattoo... What should it be? I can't seem to decide.
Og så overvejer jeg også om jeg skal begynde at blogge på engelsk, istedet for dansk, for at vedligeholde mine engelsk-skills,
og fordi jeg føler mig mere tryg med engelsk. Men jeg ved, at der nok er et par folk der ville blive pissed over det.
So I don't know what to choose! $:

Anyway, angående min tatovering, overvejer jeg i øjeblikket at få en "animal rights" tatovering.
Muligvis en pote og en knytnæve, kinda like this one;


Éller en masse små poter på en række, rundt om min overarm. Noget ála det her;


Jeg kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg ved bare, at jeg vil have noget som viser min store kærlighed til dyr.
Så må jeg vente med at få noget musik-lignende! Heldigvis har jeg mange år endnu, til at få alle de tatoveringer jeg vil have. : D

05 April, 2010

My future tattoo, the countdown has begun!

Nu er der ikke længe til at jeg bliver 18 år, og derfor heller ikke længe til at jeg skal have min første (af mange) tatovering(er). :D Jeg har tegnet den med tusch på den modsatte arm, for at få et billede af hvordan den kommer til at se ud. ^^ Jeg har fødselsdag d. 30. April, til dem der skulle være i tvivl, og jeg skal have den lavet d. 2. maj, da jeg ikke har lyst til at få den lavet lige inden d. 1. maj, hvor jeg skal vandre fuld rundt i kbhå, med en masse andre stive mennesker. Tiden flyver afsted, og jeg glæder mig som en sindssyg!

I dag, søndag, stod på påskefrokost med noget af familien, og vi fik god mad, sodavand, og en masse andre søde sager. Det var rigtig hyggeligt, og da det hele var slut, var min mor så
fantastisk sød, at køre mig ned til tanken, så jeg kunne købe smøger. Best mom, ever!

Her er så billedet af min fremtidige tatovering!
Let me know what you think. : D



02 February, 2010

Possible Side Effects

I dag var mig og Trine til samtale på HF, og det gik sådan set fint nok. Jeg fik afvide, at jeg helt sikkert var egnet til hf, men at han (studievejlederen) ikke kunne garantere at jeg ikke skulle til optagelsesprøve, grundet at det er to år siden jeg sidst gik i skole, og at jeg ikke blev erklæret egnet til gymnasie. Men han foreslog at jeg kunne begynde på studieskolen, hvilket var noget med at tage nogle engelsk, dansk og matematik-timer i foråret, for at forøge min chance for at undgå en optagelsesprøve. Nu må jeg lige se om jeg skal tage timerne, eller bare håber på at jeg ikke får brug for dem. Suk. Oh well, bagefter tog vi på café og drak kaffe og åd verdens bedste chokoladekage. ^^ Delish! Og så fik jeg købt girlfriends gave. Woo.

Nu sidder jeg her, mæt efter en god omgang aftensmad, med en smøg i hånden og prøver at bestemme mig for, om jeg skal læse A Wolf at the Table, eller spille PotCO. I wonder what I'll end up choosing?