Pages

Showing posts with label Clothes. Show all posts
Showing posts with label Clothes. Show all posts

02 May, 2011

Birthday, 1. maj and work!

I lørdags fyldte jeg 19 år. Hvis folk spurgte mig hvor gammel jeg er, ville jeg nok stadig svare 18, af vane. Det føles underligt at være 19, selvom der ikke er den store forskel, bortset fra at være et år tættere på 20. Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at opføre mig mere voksent end jeg allerede gør. Arbejde giver i hvert fald følelsen af ansvar et boost!

Hvis det skulle have nogen interesse, vil jeg lige nævne hvilke gaver jeg fik;
- To objektiver til mit spejlrefleks - Wide angle og fisheye (også makro, kombineret)
- Gavekort til H&M på 400,-
- DVD'er - Quentin Tarantino og Tim Burton film (thanks, best friend!)
- En nummerplade (Jeg har en fetisch, og eftersom best friend's far er mekaniker, skaffede hun mig én!)
- Sko og trøje fra Wasteland (thanks siz!)
- Koncertbillet til Yellowcard, d. 26. august (you rock my world, girlfriend!)
- Undertøj
- Elizabeth Arden parfume
- Biograf-billetter (go svigerforældre!)
- 600,-

Og et billede af dem, for at gøre det endnu mere interessant! (feel the sarcasm.)


Jeg fik også lige leget en smule med mit fisheye, for at afprøve det!
(Ja, mit værelse roder, and I'm proud of it! Haha.)

Allesammen fantastiske gaver, som jeg er enormt glad for. Jeg Glæder mig allerede til at tage dem alle i brug!

1. maj blev lidt ødelagt, grundet det dårlige vejr, men girlfriend og jeg nåede trods alt at være i Fælledparken i et par timer, inden regnen tog over. Jeg nåede at sige hej til Joy og Linette, hvorefter Julle joinede os senere, og tog med os på Masken, hvor vi fortsatte med at drikke os i hegnet. All in all, a great day!

I dag har jeg arbejdet i Frederiksberg centrets H&M fra 15 til 19:30. Jeg har sagt ja til endnu en vagt i morgen, fra 10 til 16. Jeg er ved at være en del træt i hovedet, med søvnunderskud og lange køer hele dagen, men jeg har brug for pengene, da jeg skal have sparet godt 6000,- op til min USA-tur til sommer, med girlfriend og hendes forældre. Jeg glæder mig som en sindssyg, så det er al stressen og arbejdet værd! Vi skal til Minnesota, og min pigede, feminine side kan slet ikke vente med at gå amok i Mall of America, og bruge en mindre formue. USA, here we come!

All in all, går det godt, for tiden. Jeg har stadig et par op og nedture, men jeg kan mærke, at de ikke er så heftige som de har været, og jeg har en smule mere overskud. Jeg ved dog ikke om det er mine piller der er skyld i det, eller om det er de fantastiske mennesker, jeg omringer mig af. Either way, I'm thankful!

30 December, 2010

Dress disaster


Disse to kjoler købte jeg på boohoo.com engang inden julaften. Jeg havde store planer om, at have én af dem på til nytår, men eftersom jeg stadig ikke har modtaget dem, må jeg nok hellere forberede mig på, at jeg bliver nødt til at finde en back-up kjole, i tilfælde af, jeg ikke når at modtage dem i morgen. Det ødelægger lidt min plan om, at være one big ball of glitter, men til gengæld har jeg stadigvæk masser af glimmer, i form af pudder og hårspray. Det krydser jeg fingre for, er nok, og at jeg finder et godt alternativ til en nytårskjole, i morgen. Man kunne jo også bare købe en sort sæk, og bade den i glitter. That would probably suit me better, haha.

Oh well, det får ikke lov til at ødelægge min spænding til nytår. Jeg skal fejre aftenen på CC, og jeg glæder mig til, at hoppe ind i det nye år med mine yndlingspiger ved min side. Should be awesome! Jeg har i hvert fald planer om, at få årets bedste - og sidste! - brandert. Wish me luck!

24 November, 2010

Miss Von D, under construction!

Right, so.. Time has gone by extremely fast, and already, the Hollywood party is getting close. It's already this Saturday, and I'm stressing out about my costume. I bought a corset, but I discovered what a stupid idea that was, after trying it on a few times, and realizing I could hardly breathe, let alone drink in it. And I'm planning on getting a bit shitfaced, so I've had to find another outfit. So far I've been through my whole closet, turned it upside down, and this is what I came up with;

The quality is a bit crappy, but all in all, it's a see-through top, and a vest to cover up most of my body,
so I won't look like a complete... Well, self-confident Kat. It's not as see-through as it is on the picture!

It doesn't look much like Kat yet, I know that. But keep in mind, the make up and tattoos are missing. They're pretty much the two most important things. Camilla is doing my makeup, 'cause of her awesome skills, which I lack. For the tattoos, I'm a bit screwed. I'm planning on making them - as in, drawing them - onto a pair of see-through leggings, but it'll take me ages, and of course they won't look all that great. But that's probably all I have time and money for.
We'll see how it works out!

02 September, 2010

Strike a pose

I dag modtog jeg mine militærstøvler. I think I'm in love! Derfor besluttede jeg mig for, at det var på tide, at jeg gik ud i haven og legede poser. Nu har jeg brugt 2 timer på, at redigere billederne, jeg tog en del. Her er en smagsprøve;



30 August, 2010

Monday, monday, monday

Det er aldrig sjovt, at tage i skole mandag morgen kl. 8:20 og vide, at man først har fri kl. 15:55. HF tager livet af mig! Og hvem vælger at lægge 2 matematik- og 2 geografitimer på en mandag? Unbelievable. Mén! På trods af stress og enormt mangel på overskud, kom mig og best friend endnu engang i skole, uden fravær. I'm so proud of us. ^^,

Jeg har lige bestilt denne lækre sag, da jeg fik stjålet min elskede jakke, til CPH Pride, og derfor fortjente en ny. Tak fordi du reklamerede for den, Camilla! (; (Den er selvfølgelig faux læder!)



Can't wait to wear it! Jeg venter stadig spændt på at modtage
mine militærstøvler, og krydser fingre for, at de ankommer i morgen.

Also, har jeg endnu engang fået F+TM flip. Proud to call myself ginger, 'cause of her. ♥

26 April, 2010

Good times i Kolding!

Jeg er i Kolding, once again. Kom herhen i fredags, og tager hjem på torsdag, sammen med girlfriend, da jeg har fødselsdag på fredag. Jeg glæder mig som en sindssyg til at blive 18, tiden kan slet ikke gå hurtigt nok!
I fredags lokkede vi Adam til Kolding, hvorefter vi tog ned på Knuds Garage og drak os godt fulde i øl, whiskey og cola, i selskab af Trines veninde Cecilie og hende søde islænder-kæreste. Good times! Vi var også et smut forbi Republikken, inden vi tog hjem til Cecilie og hørte noget musik, inden vi gik kolde. Adam tog toget hjem ved en 7-tiden, så vi fik i hvert fald udnyttet natten. : D
Lørdag var vi godt smadrede, og sov det meste af dagen væk. Vi havde sådan set planlagt at blive hjemme, men vi havde planer med Trines klassekammerat Kristján, og Salla, og jeg var ret eager for at møde dem. Så vi tog os sammen, drak nogle øl, og tog afsted. Heldigvis var de enormt søde, og jeg var slet ikke så bange for at tale engelsk til dem, som jeg havde troet. (De er ikke fra Danmark, så engelsk er det eneste sprog man kan tale til dem!) Alt i alt, endnu en succesfuld aften, med masser af øl og godt selskab. Yupyup!

Nu glæder jeg mig bare til at få gaver på fredag, og til at fyre den af i Fælledparken, på lørdag. Can't wait! Also, havde mig og girlfriend 11-måneders dag i går! Det fejrede vi med falafel og sprite. Tak, Just Eat!


Also, var jeg i Lyngby centeret med best friend, i sidste uge, hvor jeg fik købt en awesome t-shirt fra Topshop, og et par fantastiske sandaler, fra H&M. (Jeg har ledt længe efter et par gladiator-lignende sandaler som ikke er af læder. And I finally found them! Jeg tilføjede selv nitterne. :3)


21 April, 2010

Eyegasm!



Give me give me give me give me give me give me give me give me!

*d r o o l*