Pages

11 December, 2010

Such a girlie

Jeg blogger generelt ikke meget om tøj. Well, det synes jég i hvert fald ikke, at jeg gør. Men nu er jeg blevet forelsket i så mange nye kjoler, at jeg snart dør af sorg over pengemangel. Det er alt sammen Camillas skyld, fordi hun bloggede tre kjoler fra Boohoo.com. Derefter tjekkede jeg siden ud, og faldt for et hav af deres kjoler. Jeg mangler jo et nytårsoutfit, så mon ikke jeg ender med at købe en af dem, i snareste fremtid. Can't decide, though!

 
They're all so pretty. *sad face* 

Til gengæld har jeg tilladt mig selv, at købe et par tshirts online, fordi jeg alligevel var på udkig efter en gave til a certain someone. Og så var de også billige! Jeg havde efterhånden brug for, at drukne min vinterdepression i en smule nyt tøj. Nu håber jeg bare, de når at ankomme inden juleaften. Fingers crossed!

Heldigvis hjalp en smule familiehygge, med best friend og søde Camilla på mit humør. Vi havde planlagt at drikke, men Trine skal desværre til førstehjælpskursus i morgen, så det droppede vi, og så istedet for TV og fodrede vores geniale humor. I love those girls! 

No comments: