Pages

24 January, 2011

Good girls go bad vs. new hair

Jeg har haft en fantastisk weekend, i selskab af de dejligste piger. De er alt jeg har brug for til, at holde mit hoved oppe. Torsdag tog jeg hjem til Janne, og blev der til lørdag, hvorefter vi tog hjem til mig, og derefter videre til Sabine, for at varme op til vores CC-tur. Endnu engang skuffede stemningen på CC ikke, og jeg kan for engangs skyld huske hele aftenen. Win! Janne misbrugte sit flotte, nye kamera, og dét kom der selvfølgelig en masse flotte (læs; fulde!) billeder ud af. Brilliant!









----------------------------------------------------------------------


Jeg bestemte mig for at prøve noget nyt, og afblegede derfor det nederste af mit hår. Jeg havde regnet med at det blev blond, men det var selvfølgelig ønsketænkning. Istedet endte det med at blive en mindre rødlig nuance, and I think I like the result. Det ligner lidt, at det røde fader ud. Sorry for killing you with chemicals, sweet hair!

No comments: