Pages

29 January, 2011

This...

...Is what happens, when I spend my friday at home, without alcohol and girlfriend/friends.
Jeg er efterhånden ved at falde ned igen, efter at have været høj på kaffe hele dagen,
men istedet gik jeg til mere hardcore midler, som sukker og sodavand. Hov.

Jeg har brugt det meste af aftenen/natten på, at kigge på gamle billeder, og hørt gammel (læs; emo <3) musik, fra min eksterne harddisk. Who ever thought that could be so much fun? Taking Back Sunday overload, ftw!


(Til gengæld fandt jeg dog lige et helt nyt stadie af kærlighed for TBS, da jeg fandt denne video.
Reacts of scenes from Fight Club, that's just too awesome for words!)
Ja, de har censureret ordet "gun"... YouTube is ridiculous.



Yep.. Sådan plejede jeg at se ud, i mine unge dage. Oh, the nostalgia!


Jeg håber og beder til, at det her bliver det mest random, og ligegyldige indlæg, jeg nogensinde skriver.
Jeg undskylder for min hyperaktive spam, and to all a goodnight!

3 comments:

Trine said...

Min lille søde emo pige <3

Anonymous said...

Normalt ligner man det værste gang failure i sin "emo tid" men du er pisse hot!

LΛURΛ. said...

That's me. (; Haha, aww, hvor er du sød, Joy! : D