Pages

30 December, 2010

Dress disaster


Disse to kjoler købte jeg på boohoo.com engang inden julaften. Jeg havde store planer om, at have én af dem på til nytår, men eftersom jeg stadig ikke har modtaget dem, må jeg nok hellere forberede mig på, at jeg bliver nødt til at finde en back-up kjole, i tilfælde af, jeg ikke når at modtage dem i morgen. Det ødelægger lidt min plan om, at være one big ball of glitter, men til gengæld har jeg stadigvæk masser af glimmer, i form af pudder og hårspray. Det krydser jeg fingre for, er nok, og at jeg finder et godt alternativ til en nytårskjole, i morgen. Man kunne jo også bare købe en sort sæk, og bade den i glitter. That would probably suit me better, haha.

Oh well, det får ikke lov til at ødelægge min spænding til nytår. Jeg skal fejre aftenen på CC, og jeg glæder mig til, at hoppe ind i det nye år med mine yndlingspiger ved min side. Should be awesome! Jeg har i hvert fald planer om, at få årets bedste - og sidste! - brandert. Wish me luck!

No comments: