Pages

13 April, 2011

Tattoo idea(s)

Efter at have brugt det meste af dagen på jobsøgning og andet voksent og kedeligt, er jeg gået over til tatovering idéer. Jeg har efterhånden bestemt mig for, at jeg først og fremmest må plante et pengetræ, og derefter gå igang med at få alle mine tatoveringer. Først og fremmest ville jeg gerne have lavet en mindetatovering af mine dejlige, afdøde hund, Lucky. Men da portrætter har det med at være ret pricey, overvejer jeg at få lavet en anden én først. Derfor gik jeg igang med at brainstorme, og lede mine forskellige idéer og skitser igennem. Så fandt jeg frem til en ældre idé, om at få skrevet "Bad people wear fur" på min venstre underarm. Efter at have leget med godt 10 forskellige skrifttyper, er jeg blevet ret sikker på, at Cracked er den mest passende skrittype. Jeg er dog stadig i vurderingsfasen, og kunne derfor godt bruge nogle konstruktive meninger! Let me know what you think. (:

No comments: