Pages

16 March, 2011

After the storm

Jo længere man venter med at skrive blog, jo sværere bliver det at finde ud af, hvad dælen man egentlig skal skrive. Derfor undskylder jeg på forhånd, hvis dette indlæg mangler sammenhæng, og istedet består af en masse random tanker og fortællinger om mit liv, pt.

I dag er jeg glad. Det var jeg også i går. Jeg er ret sikker på, at solen har en stor del i min glæde, da jeg altid har svært ved, at være trist og depressiv, når solen skinner. Dog glæder jeg mig stadig meget til, at den også begynder at varme! *brr*

I morgen skal jeg se best friend. Vi har ikke nogle deciderede planer for, hvad vi skal få dagen til at gå med, udover en lille (læs; tvungen) trip til vores gamle skole, Frederiksberg HF, for at aflevere vores skolebøger. Jeg krydser tæer og fingre for, at vi ikke støder ind i nogen vi kender. Derudover håber jeg lidt på, at vi kan finde et hyggeligt sted, og tage nogle billeder, som vi gjorde i sommers, da vi tog i skoven. I miss that!

Jeg skal se girlfriend enten torsdag aften eller fredag. Det glæder jeg mig til. Det er slet ikke for at være cheesy og needy, det føles bare altid som om, vi ikke har set hinanden i årtier, hvis vi har haft større eller mindre skænderier/misforståelser. Når vi så indser, at der ikke er noget at være sure/kede af, og igen kan fortsætte med at være glade og forelskede, savner jeg hende endnu mere, fordi jeg har brug for, at vise hende hvor meget hun betyder for mig, lige meget hvilke op og nedture jeg går igennem. She's always there for me on the other side, and I adore her for that.

D. 28. begynder jeg på Roskilde Tekniske Skole, på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Selvfølgelig glæder jeg mig, det er klart - især efter at have hørt så meget positivt om skolen - men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke også var enormt nervøs. Én ting var at starte på HF, der havde jeg best friend, hvilket selvfølgelig hjalp en hel del på alle de nye, skræmmende ting, man skal vænne sig til. Nu skal jeg gøre det hele alene. Alle de nye omgivelser og nye, fremmede mennesker, jeg skal møde. Men selvom jeg mest af alt har lyst til, at droppe det hele, og finde et til usselt arbejde i Bilka, Føtex eller Netto, tvinger jeg mig selv til at gøre det. For inderst inde ved jeg godt, at det nok skal gå godt. Og noget skal gå grueligt galt, hvis jeg ikke ender med at få en masse positive oplevelser ud af det. Så, jeg velkommer dig, nye skole, og jeg glæder mig til at møde jer, fremtidige klassekammerater! See you soon.

On a side note, vil jeg lige sende en - eller tusind - varme tanker til Camilla, den fantastiske pige. Hun går igennem en hård tid lige nu, som hun slet ikke fortjener. Jeg respekterer hendes styrke, også selvom hun måske ikke altid føler, hun har den. I know you'll get through this, honey. Du har folk omkring dig, som hellere end gerne vil hjælpe dig, på enhver tænkelig måde. Og jeg er hélt klart en af dem. Hang in there.

Til sidst vil jeg lige slutte af med, at vise et nyere og bedre billede, af min nu helede tatovering. 
Ain't it gorgeous? : D Dyrevelfærd, ftw.

2 comments:

Cristina said...

Man er altid nervøs før første skoledag. Det var jeg også i gymnasiet, og det bliver jeg helt klart også til sommer. Men den første dag skal bare overstås, og du kan trøste dig med at de andre helt sikkert har det ligesom dig :) <3

Camilla said...

Årh hvor er du dejlig, bliver helt rørt :') <3