Pages

18 January, 2011

On a good day

I dag har været en god dag. I går var dog bedre, men det er ikke chokerende, da jeg brugte aftenen (og natten. ^^,) i Haslev, med min pige. Vi fik kigget en masse i bøger om Paris, og forberedt os en smule på turen - vi fik da i hvert fald skrevet en liste over de vigtigste ting, vi skal se/opleve. Nu er jeg endnu mere spændt på vores weekend-tur, Marts, you can't come soon enough for me/us! Retro boghandler, Eiffeltårnet, Starbucks, voldtægt af vores spejlreflekser - yes please!

Jeg har endelig modtaget mine JBL højtalere, som jeg har måtte undvære siden engang i November, fordi de besluttede sig for, at brænde sammen. God, I've missed them. Jeg udnytter især muligheden for, endelig at kunne høre electro og drum'n'bass i god kvalitet. Men mest af alt, hører jeg Veto's nye single, på repeat. Can't wait for the new album! Uh Huh Her's "nye" sang lyder dog slet heller ikke dårlig! Så meget god musik, so little time.


Jeg savner forår og sommer. Mest fordi, jeg aldrig føler mig motiveret til at tage billeder om vinteren. Lyset er altid bedre om sommeren. Jeg vil love mig selv, at tage mange flere billeder af Frostie, this summer. Og andre ting, selvfølgelig, but she's my muse. ♥


Hello there, beautiful one.

3 comments:

Camilla said...

Frostie <3 <3 Jeg savner hende :(

LΛURΛ. said...

She misses you too! Nu må Maggie og Frostie snart have en playdate. : D

Trine said...

Aww, Frostiebun <3 <3 <3