Pages

30 August, 2010

Monday, monday, monday

Det er aldrig sjovt, at tage i skole mandag morgen kl. 8:20 og vide, at man først har fri kl. 15:55. HF tager livet af mig! Og hvem vælger at lægge 2 matematik- og 2 geografitimer på en mandag? Unbelievable. Mén! På trods af stress og enormt mangel på overskud, kom mig og best friend endnu engang i skole, uden fravær. I'm so proud of us. ^^,

Jeg har lige bestilt denne lækre sag, da jeg fik stjålet min elskede jakke, til CPH Pride, og derfor fortjente en ny. Tak fordi du reklamerede for den, Camilla! (; (Den er selvfølgelig faux læder!)



Can't wait to wear it! Jeg venter stadig spændt på at modtage
mine militærstøvler, og krydser fingre for, at de ankommer i morgen.

Also, har jeg endnu engang fået F+TM flip. Proud to call myself ginger, 'cause of her. ♥

2 comments:

Camilla said...

Åååårh nice!!! Er drøn misundelig!! :D Du bliver lækker med den!!

Cristina said...

DET ER ET LEVENDE FÅR LAURA!!!!!!!!!!