Pages

27 August, 2010

Friday, I'm in love

... with candy!

Jeg havde håbet en del på, at der ville være en fest i aften, men sådan skulle det åbenbart ikke være. I går var jeg til gengæld med havdelen af min klasse på Floss og drikke os dejligt stive. Vi var desværre så fornuftige at tage hjem ved en 12:30-tiden, men det var nok også et klogt valg, for ellers var vi aldrig kommet op i skole, i dag. Vi havde kun to timer, så det var lige til at overleve! Ak ja, HF's aflysninger sparker røv. Jeg sov hos best friend, og tog i skole i det samme tøj som jeg havde på i går. Den stinkende ungdom, ftw. Nu har mig og Trine været i skole i to uger, uden at pjække! To af dagene har endda været med tømmermænd. Jeg er stolt af os. Det har vi ikke prøvet siden.. 7. klasse, sådan ca. :'D

I dag skulle jeg i realiteten have været hjemme hos dig. Istedet bruger jeg min fredag aften på, at komme mig over tømmermændene fra i går, og lade op til i morgen, hvor jeg skal på CC med de dejligste tøser fra Roskildes Camp Unicorn. ♥ Jeg kunne egentlig godt bruge noget hyggedruk, her til aften, med en sød person, men folk har ikke rigtig tid til mig. That was meant in the least pathetic way, possible. Haha. Jeg har lyst til at opføre mig som en dum teenager, der er pisse ligeglad med alt og alle. Men den person er jeg ikke længere, "sadly". Maturity sucks balls.

Det der er værst ved denne situation er, at jeg ikke kan se, hvordan jeg nogensinde skulle kunne finde en anden vegetarisk, mac-elskende, engelsktalende lebbe. Ha. One of a kind, I guess. Næh, jeg skal skam nok finde en erstatning. Hopefully there's someone out there who actually wants my love. Just teach me not to love you, plz. (:

No comments: