Pages

15 August, 2010

The end.

Jeg kunne skrive så mange ting, for at give dig dårlig samvittighed, men det har jeg slet ikke lyst til. Jeg vil ikke såre dig mere end jeg allerede har gjort.

Selvom det ville være meget nemmere, hvis alt du skrev ikke gav mening, er jeg glad for, at jeg kan se det logiske i dit valg. Vi var åbenbart ikke sunde for hinanden, og det beviser bare hvad jeg mener; sometimes love just isn't enough.

Du vil altid være i mit hjerte, Trine, og jeg værdsætter alle minder og stunder med dig. Tusind tak for alt. Jeg håber du får et godt og lykkeligt liv, selvom jeg mere end noget andet, ville ønske at jeg kunne været en del af det.

Jeg håber, at vores veje krydses igen, når jeg en dag har lært mig selv at kende, og kan tage imod en anden persons kærlighed.

Farvel.

No comments: