Pages

03 August, 2010

In lack of a better title.

Jeg burde tage mig sammen til, at lægge et par af de billeder op, jeg efterhånden har fået taget igennem sommeren, men lige nu orker jeg det ikke. Maybe I'll do it soon.

I går var jeg forresten på strøget med Lili, for at raide en masse secondhand butikker omrking Studiestræde, og derefter drikke kaffe og have det sjovt. Der var desværre ikke det helt store, mén! Vi fik købt nogle enormt seje ringe, selve brikken "L" fra et scrabble spil. Cool, right?



Jeg har lige set Sex and Death 101, med bl.a. den geniale Winona Ryder. Jeg ved ikke hvorfor, den film ikke er blevet større, end den gjorde. I hvert fald i Danmark. Den er fantastisk! Jeg elsker stortset alt med Winona Ryder, men hun er ikke en af de største roller, så det må betyde, at filmen rent faktisk også er god. Og hvis folk er til mænd med krøllet smørhår, kan jeg også fortælle, at hovedpersonen er spillet af Simon Baker. Watch it! I dare you.

1 comment:

Mathias Jensen said...

like på L! Studiestræde er en sjov gade med meget gøglet stil og butikker. Måske har det ændret sig siden sidst jeg besøgte stedet.

Nice blog i øvrigt.

Mvh
Mathias
tjittjat.blogspot.com