Pages

25 August, 2010

Ligegyldige ord.

Jeg er til gengæld rigtig glad for, at jeg stadig føler for, at arbejde på mig selv. Nu bliver det bare kun for min egen skyld. Jeg tror den her had kommer til at hjælpe mig igennem det. Det er det eneste der kan hjælpe mig. Udover de bedste venner og den bedste familie, of course.

Heldigvis læser du intet af det her. For du føler sikkert ikke, at jeg kan tillade mig at være sur på dig, når det var mig der ødelagde det. Men at du valgte at blive her, og fylde mig med så meget håb, kan jeg kun se som misbrug. Jeg føler mig brugt. Ja, jeg ved godt at du ikke lovede noget, men du sagde, at du ville give mig en chance for at vise, at jeg ville arbejde på at blive sundere for dig og mig selv. Det håb byggede du op, og nu har du revet alting ned igen. Det er okay, at du sætter dig selv i første række, for at få det bedre. Men alt det her, har bare fået mig til at føle, at jeg aldrig var god nok til dig. Og det må jeg bare indse, at jeg nok heller aldrig ville blive, i dine øjne. Ja, det mener jeg. Men nu vil jeg være god nok til mig selv. Du vil ikke have min kærlighed, og mener, at jeg har taget alt for meget af din energi og dine ressourcer. That's fine. If that's what makes it easier for you, then so be it. I'm just counting the days 'till I'm ready to let go. Det bliver nok ikke foreløbig, med alle de friske minder og håb.

Skriv til mig, hvis du en dag vil have din kniv tilbage. Kthxbai.

1 comment:

Cristina said...

What doesn't kill you, only makes you stronger.

Så tænk på hvor stærk du bliver, når du er ovre det her <3