Pages

16 July, 2010

Hvidbjerg Strand Feriepark, here we come!

Mig og best friend har besluttet os for, at forkæle os selv med 5 dages camping. Vi tager afsted d. 26. til Hvidbjerg Strand Feriepark. Det ligger åbenbart tæt på Varde. Jeg havde ikke regnet med, at mine planer om storby-ferie til London, ville ændre sig til en campingferie ved Vesterhavet, men jeg glæder mig enormt meget! Vi skal gå ture, drikke os fulde på stranden, bade - på trods af vores krops-fobi, og generelt bare have det sjovt. Good times, here I come!

Forresten er der præcis en måned til, at vi begynder på Frederiksberg HF. Jeg glæder mig. : D

And the dreams continue..

I nat drømte jeg, at jeg var på Roskilde festival med girlfriend, selvom det samtidig var en skoleafslutning, da jeg åbenbart gik i folskeskole igen. Det hele gik helt fint, indtil vi satte os ned for at spise, ved en bod, og der så kom en mand hen og stod bagved mig. Han begyndte at masse sig ind til min ryg, og sige sjofle ting. Jeg prøvede at skubbe ham væk, og så gav girfriend ham en lussing. Vi skyndte os væk, men han havde et gevær, og pludselig begyndte alle at skyde efter os.

Det er alt jeg husker. Am I mental? :'D

3 comments:

Cristina said...

Hav en god camping tur, lilsis! Er du hjemme (på Sjælland) efter turen? For jeg kommer til Danmark d. 30. juli, og vi har brug for noget sister-time! :D <3

LΛURΛ. said...

Thanks, bigsis! : D
Jep, jeg kommer hjem d. 30. faktisk, så vi burde have masser af tid til sister-bonding. (;

Trine said...

Tror det bliver verdens bedste ferie! :D