Pages

02 February, 2010

Possible Side Effects

I dag var mig og Trine til samtale på HF, og det gik sådan set fint nok. Jeg fik afvide, at jeg helt sikkert var egnet til hf, men at han (studievejlederen) ikke kunne garantere at jeg ikke skulle til optagelsesprøve, grundet at det er to år siden jeg sidst gik i skole, og at jeg ikke blev erklæret egnet til gymnasie. Men han foreslog at jeg kunne begynde på studieskolen, hvilket var noget med at tage nogle engelsk, dansk og matematik-timer i foråret, for at forøge min chance for at undgå en optagelsesprøve. Nu må jeg lige se om jeg skal tage timerne, eller bare håber på at jeg ikke får brug for dem. Suk. Oh well, bagefter tog vi på café og drak kaffe og åd verdens bedste chokoladekage. ^^ Delish! Og så fik jeg købt girlfriends gave. Woo.

Nu sidder jeg her, mæt efter en god omgang aftensmad, med en smøg i hånden og prøver at bestemme mig for, om jeg skal læse A Wolf at the Table, eller spille PotCO. I wonder what I'll end up choosing?

No comments: