Pages

12 January, 2011

Random words, excused with music

Jeg beder til, at der snart sker nogle længe ventede forandringer i mit liv, for jeg er efterhånden træt af, at gå rundt i en konstant trance af indviklede tanker og følelsen af at være fortabt. School's gone down hill for a while, jeg har ikke motivationen eller overskuddet, og når best friend samtidig mest af alt har lyst til, at droppe ud, får jeg ikke nemmere ved, at stå op om morgenen. I det mindste er jeg begyndt at tale mere med min mor. Hun er efterhånden den, som forstår mig bedst, på det punkt. Guess she knows how it feels, når man ikke kan finde overskud eller positivitet, selvom man har masser af grunde til, at være glad. Don't know what I'd do without her. Jeg har stærke overvejelser om, at starte på Roskilde Tekniske Skole, og begynde på uddannelsen som dyrepasserassistent. I might just do that, and actually spend my time with something I want to do. Jeg tror, jeg ringer til skolen en af dagene og hører, om jeg kan få en rundvisning.

Well, eftersom jeg ikke har været i skole særlig meget, lately, har jeg haft masser af tid til, at finde ny musik. And boy, have I done that! Jeg har efterhånden fundet så mange nye artister jeg elsker, at jeg ikke længere kan bestemme mig for, hvad jeg skal høre. Dilemmarama overalt.

Computer vs. Banjo - Give Up On Ghosts


Hot Chelle Rae - Last One Standing


Marianas Trench - Beside You


Above & Beyond pres. Oceanlab - Miracle

No comments: