Pages

03 June, 2010

So many choices to make!

My next tattoo... What should it be? I can't seem to decide.
Og så overvejer jeg også om jeg skal begynde at blogge på engelsk, istedet for dansk, for at vedligeholde mine engelsk-skills,
og fordi jeg føler mig mere tryg med engelsk. Men jeg ved, at der nok er et par folk der ville blive pissed over det.
So I don't know what to choose! $:

Anyway, angående min tatovering, overvejer jeg i øjeblikket at få en "animal rights" tatovering.
Muligvis en pote og en knytnæve, kinda like this one;


Éller en masse små poter på en række, rundt om min overarm. Noget ála det her;


Jeg kan ikke rigtig bestemme mig. Jeg ved bare, at jeg vil have noget som viser min store kærlighed til dyr.
Så må jeg vente med at få noget musik-lignende! Heldigvis har jeg mange år endnu, til at få alle de tatoveringer jeg vil have. : D

5 comments:

Trine said...

"Men jeg ved, at der nok er et par folk der ville blive pissed over det" hæhæhæ. Bare du ikke flytter til England!!! :(

Jeg synes du skal have Frosties pote!

LΛURΛ. said...

Det var kun >lidt< hentydet til dig. (; Haha! Det lover jeg at jeg ikke gør, anytime soon. *; Og hvis jeg gør, kidnapper jeg dig og tager dig med! <3

Det vil jeg også gerne! Er bare ikke sikker på hvor pænt det ville være. D:

Camilla said...

Du kan lige vove på at kidnappe Trine!! Så skal du i hvertfald også kidnappe mig haha :D

Cristina said...

Blog på dansk, det hjælper på min hjemve!

m said...

Ååårh, jeg elsker den første tatovering!