Pages

05 April, 2010

My future tattoo, the countdown has begun!

Nu er der ikke længe til at jeg bliver 18 år, og derfor heller ikke længe til at jeg skal have min første (af mange) tatovering(er). :D Jeg har tegnet den med tusch på den modsatte arm, for at få et billede af hvordan den kommer til at se ud. ^^ Jeg har fødselsdag d. 30. April, til dem der skulle være i tvivl, og jeg skal have den lavet d. 2. maj, da jeg ikke har lyst til at få den lavet lige inden d. 1. maj, hvor jeg skal vandre fuld rundt i kbhå, med en masse andre stive mennesker. Tiden flyver afsted, og jeg glæder mig som en sindssyg!

I dag, søndag, stod på påskefrokost med noget af familien, og vi fik god mad, sodavand, og en masse andre søde sager. Det var rigtig hyggeligt, og da det hele var slut, var min mor så
fantastisk sød, at køre mig ned til tanken, så jeg kunne købe smøger. Best mom, ever!

Her er så billedet af min fremtidige tatovering!
Let me know what you think. : D



No comments: