Pages

08 September, 2010

Halloween, here we come!

Nu er der ret lang tid til halloween, men jeg er allerede gået igang med, at finde mit outfit. Camilla holder fødselsdagsfest, hvor vi skal klæde os ud som en kendt hollywood star. Derfor klæder jeg mig ud som Kat Von D! Det bliver interessant, eftersom jeg overhovedet ikke har hendes krop, awesomeness eller flotte udseende. Så hvis nogen sælger 40 liter hotness, er jeg interesseret! Jeg har dog købt dette korset i dag;


Nederdelen følger med, men det sidder ikke sammen med korsettet. I must say, I never thought I'd see the day that I'd buy a corset! I'm gonna feel so weird, wearing it. :'D

Udover det, skal jeg have fundet en underdel, og finde ud af, hvordan jeg skal efterligne hendes tatoveringer. Enten bliver det med noget hennafarve, eller med en god sprittusch. I believe it's gonna be awesome. : D

Til jer som ikke kender Kat Von D, first of all; shame on you!
Hun er kendt fra LA Ink, hvor hun viser sit store talent. Here she is!


My biggest dream is, to get a tattoo by Kat. That'd be awesome.

1 comment:

Trine said...

Du har altså hendes hotness, hottelotte!