Pages

05 February, 2011

Tomorrow's gonna be...

.. Interesting! Jeg skal til info-dag på Roskildes Tekniske Skole, og se nærmere på uddannelsen som dyrepasser(assistent). Deres næste hold starter i slutningen af Marts, og jeg regner stærkt med at joine! Indtil da søger jeg vikariat-jobs - like a boss/maniac - men har indtil videre kun fået afslag. Whatevz, man, jeg overlever da bare på ingenting, indtil da, så. Jeg har dog stadig en smule optimisme i mig, og håber på at finde noget arbejde, så jeg kan tjene en smule pocket money for mig og girlfriend's tur til Paris. Det kunne være ret fedt, rent faktisk at kunne købe noget derovre. Fingers crossed!

Bagefter info-dagen skal jeg til Haslev, til 18-års fødselsdag. Girlfriend's bedste veninde Monika skal fejres, og jeg synes stadig, det er ret sødt at jeg er blevet inviteret. ^^ Efter fødselsdagen håber jeg meget på, at tage på CC, hvis altså min sugarmama tager afsted og betaler for mig. Ellers må jeg undvære, once again, som det fornuftige, fattige pigebarn jeg er.

Jeg blogger sjældent, for tiden. Det er skam ikke fordi, jeg ikke har tiden, tværtimod. Jeg bruger bare min tid på Tumblr, istedet, og neglecter derfor min blog en smule, ubevidst. But I'm sure no one's dying to hear about my life, anyway. (;

Til gengæld kan jeg snart ikke vente meget længere på VETO's nye album. Det gør mig trist, at best friend ikke har råd til, at tage med mig til deres koncert i Vega. Gawd, I wish she would come. Hvis jeg var rig, havde jeg købt hende en billet! Suk. Hvorfor har jeg ingen rige venner, som har lyst til at sponsorere en ginger i nød?


You can't afford it
You can't afford to get anything done
- Nope, I sure can't!

1 comment:

Trine said...

Det er tanken der tæller <3