Pages

05 December, 2010

Ambivalence

Weekenden har været... indholdsrig.
Fredag var jeg i Haslev, fordi Janne havde inviteret mig med til en fællesfødselsdag for to af hendes veninder. Det der med, at blive introduceret for så mange fremmede mennesker, på en aften, uden rigtig at kende nogen, har aldrig været a specialty of mine. Men jeg kom godt igennem aftenen, og Janne var allerede æskestiv, tidligt på aftenen, hvilket forbedrede min evne til at drikke hurtigt. Nu håber jeg ikke, hendes veninder mener, jeg er en stille, genert type, som de fleste normalt gør, første gang de møder mig. Hyggeligt var det i hvert fald, and I'm glad I went. ^^, Jeg kunne dog godt have undværet den påtvungne lap dance, jeg lavede på en fremmed dreng. Ak ja, selskabslege er the shit.

Jeg husker ikke meget fra i går, hvilket nok er grunden til, jeg har lidt ambivalente følelser over aftenen/natten. Det fjerner ligesom en del af det sjove, når man ikke kan huske hvor fuld og dum man var. Måske var jeg alligevel fuldere end jeg havde regnet med. Jeg husker dog at skulle slæbe en hvis stiv Lis hjem, da hun ikke helt kunne gå af sig selv, i hvert fald ikke lige, eller den rigtige vej. That's what friends are for! Og så gav Miv chili cheese tops til mig og Janne. Dét er god stil. Sacha endte med at sove hos mig, sammen med Janne, og det var sådan set meget hyggeligt. Min mor har efterhånden vænnet sig til, at jeg har et par folk sovende, hver weekend. Welcome to the hotel Laura!

Jeg er stadig ikke i julehumør. Tværtimod, faktisk. Måske er det bare fordi, julemusik slet ikke er tiltalende, for tiden, at det er så svært for mig, at komme i den rigtige stemning. Jeg hører ikke andet end Pendulum og P!nk. Det tillader jeg mig til gengæld at blive ved med, da jeg skal varme op til Pendulum koncerten, d. 21. december. What an awesome way to start a vacation!

Nu tror jeg, jeg vil lade mit hoved få noget ro, og lukke alle de blandede følelser og tanker ude, for en stund, imens jeg forbereder mig mentalt og fysisk på en uge med kolde morgener, intet fravær og masser af ansvar. *sigh*

No comments: