Pages

15 December, 2010

Open your eyes

Jeg tror, det der skete for mig var, at jeg har haft for mange indeklemte følelser, som jeg er blevet ved med, at skubbe væk, fordi jeg ærligt talt ikke har kunne håndtere dem, eller vidst hvad jeg skulle bruge dem til. Whenever I do that, I end up as a downer. Heldigvis har jeg ikke overskuddet til, at fodre min indre emo længere, som jeg plejer at gøre. I just won't do it this time. Istedet vil jeg prøve at huske mig selv på, hvor meget bedre jeg er for mig selv og mine medmennesker, når jeg er den glade, smilende, og glædespredende pige, som folk gerne vil være omkring. Hende vil jeg finde frem igen. After all, I do have things to be happy about. I've got the greatest people in my life, who are there for me, even when I can't explain what's going on. Og næsten gang jeg får et sudden breakdown, håber jeg, jeg kan huske mig selv på det samme.

Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg bare kan lægge skjul på de indeklemte følelser, for så ved jeg godt, det helt samme bare sker igen. Jeg vil bare prøve, at holde dem på et minimum, og holde dem lidt i baghovedet, istedet for at lade dem overtage hele min hjerne. That won't get me anywhere.

Nu må det gerne blive weekend, så jeg skal feste, og bevise overfor Trine, at jeg stadig kan være den uansvarlige, alkoholssvamp af en veninde, jeg har lovet hende at finde frem. That'll do me good. ^^, Also, I'd like Janne by my side. I guess I'll have to do with the scent of her on my pillow, and the thoughts of her that put a smile on my face.

*another moment of clarity*

No comments: