Pages

19 December, 2010

Keep watch for the mines

Dagen startede ud som de fleste søndage, med minimum overskud til at lave noget som helst, andet end at ligge i sengen og sumpe. Heldigvis var det i selskab af Janne, hvilket gjorde det hele meget bedre, of course. I had a great night, too. Jeg fuldede mig på Cosmo, med mine yndlingspiger. They made my day/night.

Jeg er god til at forvirre mig selv. Det må jeg lære, at ændre på. It doesn't do me any good, og slet ikke når jeg smitter af på folk omkring mig. Jeg har brug for, at finde min glade, sprudlende person frem, hende som folk rent faktisk nyder at være omkring. Hende savner jeg. Hopefully she's beginning to shine through again, for jeg har snart ikke overskud til mere negativitet og depressive tanker. Go away, plz.

Jeg har i hvert fald indset, at jeg ikke bare kan skubbe min tristhed under tæppet, det forværrer bare alting. Istedet bør jeg finde en løsning på mit triste humør, I just haven't quite figured out how to do that, yet. Heldigvis har jeg optimisme og positivitet, i form af mine venner og min søde kæreste. I know I'm not always the healthiest person to be around, but I adore you for being so patient with me. I won't let you down.


No comments: