Pages

08 December, 2010

Out with the new, and in with the old...

... Music! Not that old, jeg besluttede mig bare for, at finde en masse musik i dag, som jeg burde have ejet for længst, med kunstnere jeg længe har elsket. Anberlin, The Rocket Summer, Switchfoot, Relient K. Sweet, heartwarming, yet a bit depressing at times. Just the way I like it!

I dag modtog jeg forresten mine militærstøvler. Ja, dem jeg bestilte engang i juni, og som jeg egentlig havde afbestilt. Oh well, it all worked out to my benefit, eftersom min mor har betalt dem, og de egentlig er ret seje. En smule billigere, fake læder-udgave af Dr. Martens. Yes Plz! Nu kan jeg gå rundt og være tårnhøj, iblandt mine dværgevenner. They're gonna love that! 172 cm, ftw. Ha.

And now for the music;

3 comments:

Anonymous said...

172? ..... Jamen så ser mine 155 cm jo på ingen måde dumt ud mere. Tak L <33333

Trine said...

OKAY HØJE, GÅ DIN VEJ. DU KAN DA IKKE VÆRE, LIKE, 16cm HØJERE END MIG! Jeg ér virkelig Mini Ginger.

LΛURΛ. said...

Væn jer til det, my sweet dwarf friends. : D