Pages

09 December, 2010

Today's mood; plain

Meningsløse, umotiverede dage har altid en negativ påvirkning på mit humør. Jeg kunne have taget billeder i sneen, da jeg kom hjem, jeg kunne have pyntet op til jul, jeg kunne have brugt min tid på et eller andet fornuftigt. Istedet valgte jeg at tage en lang morfar og se Glee. Sure, that shouldn't sound too shitty, og det var det heller ikke, men nu kan jeg mærke the downside til, at have lavet ingenting, hele dagen. Stupid, stupid cold and dark weather, for making me lazy and crappy. Nu må det godt blive fredag eftermiddag, så mig, best friend og Camilla skal "hygge"-drikke hos mig og have det sjovt. Derefter må det gerne blive lørdag aften, så jeg kan komme til Haslev og holde gyser-druk-marathon med den sødeste pige.
Yes please!

I det mindste hjælper glad - eller, i det mindste upbeat - musik på mit humør. ^^,


No comments: