Pages

27 December, 2010

Perfectionism and stubbornness leads to...

A new blog picture!

Eftersom jeg ikke fik noget konstruktivt ud af dagen - medmindre en dag i sengen, med mavekramper tæller - besluttede jeg mig for, at det var tid til et nyt billede til min blog og Tumblr.

Og sådan endte jeg med, at bruge godt 2 timer på mit nye billede, so you better like it! Det virker måske ikke som meget, men med så hardcore en perfektionisme som min, - blandet med en god omgang stædighed - tager det lang tid, at få alting til at passe sammen. And I'm still not satisfied, men jeg opgav, og fandt fred i det færdige resultat.

Nu vil jeg begrave mig i et par afsnit af Weeds, imens jeg prøver, at få fred i hovedet, og ser frem til at se Janne, "senere". Natnat, cyberwebz!


Just close your eyes
And count to five
Let's craft the only thing we know into surprise.

No comments: