Pages

05 September, 2010

Pure awesomeness

This weekend did not turn out the way I expected it to. That's not a bad thing, though!
Jeg endte med at tage toget til Stenløse, fredag eftermiddag, for Josefine (Joy) havde huset for sig selv, så vi drak en helvedes masse øl, hørte festmusik, grinte og whinede. Det var slet ikke akavet, og det havde jeg egentlig regnet med, at det ville være. We just clicked, from the start. ^^,

Lørdag skulle jeg til bryllup, min fætter Lasse skulle giftes med hans kone Nadia. Brylluppet var enormt flot, og maden var god. Det var baren nu også! Whiskey, cola, isbjørn og mojito. Wonderland. : D Efter brylluppet bestemte jeg mig for, at tage hjem til Joy igen. Vi havde det næsten sjovere end dagen inden, med Chatroulette, tyske dudes, og andet gøjl. Vi kom først i seng 7:30, og stod alt for tidligt op. Joy havde lavet morgenmad, den søde pige. Så så vi noget L word, til hendes forældre kom hjem. Derefter fulgte Joy mig til stationen, og vi sagde farvel.

Nu sidder jeg herhjemme, once again, og har egentlig mest af alt lyst til, at tage tilbage til fredag, og drikke. Jeg frygter lidt, at jeg er ved at blive dranker. Haha! Joy har lige skrevet, at hendes hovedpude er blevet rød, pga. min hårfarve. Sorry, girl. :'D Anyways, vi tog nogle smukke billeder, and I'll share two of them with you! Lucky bastards.




Joy gav mig også hendes armbånd, som hun har haft siden hun var helt lille. How cute is that? Hun fik også et af mine sorte. It's nothing special, but still sweet. : D

1 comment:

Anonymous said...

du er så cool, tøs! jeg ser frem til en masse minder i fremtiden med dig! Meeeeere øl! :-*