Pages

24 March, 2010

Night time, sympathize.

Jeg er ved at løbe tør for smøger, og selvom klokken allerede er 3 om natten, er jeg på ingen måde træt. Mozzarella og tomatskiver er forresten den perfekte natmad.

Jeg har brugt det meste af min aften på at læse gamle msn-samtaler, som jeg fandt på min eskterne harddisk. Wow. Det har gjort mig underligt melankolsk, for some reason. Det overrasker mig dog ikke helt, da jeg mest har siddet og læst samtaler med folk som jeg ikke længere har kontakt til, af forskellige grunde. Gamle venskaber, som egentlig betød meget for mig, og gamle forhold. Jeg overlever nok, for selvom jeg bliver lidt tung om hjertet af at læse dem, har det fået mig til at indse, hvor meget jeg har forandret mig, til det bedre, de sidste tre år. Og, mest af alt, minder det mig om hvor sundt mig og Trines forhold er for mig. Vi har forresten 10-måneders dag, på torsdag. Aw.

Nu kunne jeg godt bruge en random samtale med min søde kæreste, samt en masse kærlighed.

No comments: