Pages

08 March, 2010

Oxford Street, part 2.

I går, var Cristina og jeg så på Oxford St., once again. Vi fik heldigvis købt lidt flere ting, denne gang, end vi gjorde i lørdags. Istedet for at kede jer med hvad jeg har købt, og hvor jeg har købt det, vil jeg uploade et billede, engang i morgen. ^^

Men én ting vil jeg lige nævne. Jeg fik købt læderjakken (fake læder, ofc!), og så var jeg i Waterstone's og købe Augusten Burroughs' Magical Thinking og Running With Scissors. Hapiness!

Da butikkerne begyndte at lukke, kl. 18, bestemte vi os så for at tage i Hyde Park og tage nogle billeder. Desværre var det allerede begyndt at blive for mørkt - og dermed også freezing koldt - så vi kom ikke særlig langt, før vi ombestemte os, og istedet tog til Leicester Square for at spise på Pizza Hut. De har da forresten den længste ventetid, nogensinde! Oh well, vi fik spist noget pizza, inden vi skulle ud i kulden igen, for at drage hjemad til Holloway, efter en lang dag med shopping, crowdede gader og ømme fødder. Jeg fik nået det meste af det jeg skulle på Oxford St., men desværre ikke alt. Jeg kom ikke i Apple Store, men det må vente til næste gang jeg tager herhen.

Nu sidder jeg her og prøver at tage mig sammen til, at tage afsted til Camden Town, så jeg kan kigge på et par Converse, inden Cristina får fri og vi skal mødes. Men det er svært at tage sig sammen, når man har en varm seng at sidde i, en sød, sovende kat og en youghurt i hånden. Wish me luck!

No comments: