Pages

04 March, 2010

London, sweet London!

Jeg sidder nu i min søsters lejlighed, som hun har med to andre piger. Jeg er vidst alene hjemme, såvidt jeg kan høre.

Min mor kørte mig til Kastrup i går, hvor jeg gik hen for at få min billet, og derefter videre op til security check, and all that. Da jeg så bestemte mig for at købe en cola og noget slik, i Kastrup's WHSmith, opdagede jeg at jeg - fucking dum, som jeg er - havde glemt min pung. Godt gået, Laura! Så jeg ringede i panik til min mor, som lige var nået hjem, og bad hende om at lede på mit værelse. Hun fandt den så i en af mine andre tasker, som jeg skulle have haft med, men droppede at the last minute. Hun fandt så frem til, at hvis jeg gik ned til bagageudlevering, og igennem udgangen, der hvor folk bliver mødt af familie og venner, kunne hun møde mig der. Så på min første flytur alene, I Kastrup lufthavn, mestrede jeg at "checke ud", før jeg overhovedet havde fløjet. Haha! Oh well, det kan jeg bare grine af, nu, for alting workede out fine, og jeg fik min pung, hvorefter jeg gik igennem security check en til gang og gik rundt i lufthavnen, indtil min gate blev announced. Da min gate så kom op på skærmen, så jeg, at mit fly ville være over en halv time forsinket. Way to go, Kastrup! Så jeg drak noget cola og åd noget slik, indtil vi kunne boarde flyet. Jeg fandt mig så en gangplads, da der ikke var flere vinduespladser tilbage, og ventede på at vi lettede. Da vi så kom op i luften, og man måtte tænde sin iPod, satte jeg mit til at læse A Wolf at the Table, og høre Erik Hassle. Good times. :3

Da jeg ankom til Gatwick lufthavn, var det heldigvis meget nemt at finde bagageudleveringen, så der havde jeg heldigvis ingen problemer. Så snart jeg havde fået min bagage, gik jeg imod udgangen, og der stod Cristina og ventede på mig. Derefter tog vi så Gatwick Express til Victoria Station, hvor vi skulle videre med undergrunden, for at komme til Holloway, hvor lejligheden ligger. Her er meget hyggeligt, og det tager omkring 10 min. med bus, at komme til Camden Town. Der regner jeg med at tage hen i morgen, og møde Cristina, når hun får fri fra arbejde. : D

Hendes ene roommate har en kat, som minder meget om Trines Oliver, bare i en meget vildere udgave. Han er lidt skræmmende, når han prøver at dræbe mine Skullcandy. s: Men nu ligger han og sover oveni mine uldsokker, hvilket er meget sødt.

Før stod jeg og røg ud af køkkenvinduet, som har udsigt ud til en vej. Der var en lille engelsk dreng der kom gående, og blev ved med at gentage "Fuck you" igen og igen. Learn som manners, boy!

Det var alt for i dag, måske skriver jeg senere i aften, hvis jeg keder mig alt for meget. Take care, folk!

No comments: