Pages

09 March, 2010

Sidste aften i London, snart slut.

Så er jeg nået til min sidste aften i London - for denne gang.
Det "fejrede" mig og bigsis med at tage i biografen og se Alice in Wonderland. Det var en interessant oplevelse, at tage i en engelsk biograf. Der er ikke rigtig nogen forskel, bortset fra at dørene først åbner når reklamerne ér gået igang, og at der både er standard og premier seats. Forskellen er, at premier har numre, så man kan vælge præcis hvilken plads man vil have, og standard pladserne går efter "først til mølle"-princippet. Og så er der selvfølgelig heller ikke danske undertekster. :D

I går og i formiddags var jeg i Camden Town, for at finde nogle "souvenirs" til mine to Trine'er. Jeg fandt heldigvis nogle ret gode sager, som jeg håber at de bliver glade for. ^^ I går fik jeg også købt de converse sko, som jeg nævnte i forrige indlæg.*
*Der er billeder forneden i indlægget, af det tøj jeg fik købt.

I morgen skal jeg (desværre) tilbage til kolde, lille Danmark. Det er nu også meget fint, da jeg desværre ikke har særlig mange penge tilbage, og efterhånden savner min kæreste, bedste veninde, hunde og forældre. (: Det har været en hyggelig ferie, jeg er stadig ligeså forelsket i London, som før, og jeg kommer tilbage så snart jeg har penge nok. Det har været nogle sjove dage med bigsis, hvor vi rigtig har fået catchet up på alting. Der går heldigvis ikke så længe før vi ses igen, da hun snart kommer til Danmark. Jeg glæder mig allerede til at komme herhen igen, hvilket forhåbentlig bliver i selskab med girlfriend.

Godnat, Danmark, see you soon!



1: "the beatles - Yellow Submarine", fra Topshop
2: 2-in-1 hoodie+læderjakke, fra Topshop
3: kjole, fra H&M
4: 2-in-1 Skirt+T-shirt, fra Primark
5: leopard-plettede Converse, fra Offspring

3 comments:

Trine said...

Jeg er sikker på at jeg bliver rigtig glad for gaven!!! :D
Nice tøj! Glæder mig til at se dig on you, baby!

Adam Høj said...

oh my! ser feeedt ud!!

Katrine Alberte said...

Uh at shoppe i London.. det kunne jeg godt lige bruge! Super fede ting du har fundet dig ;)