Pages

17 March, 2010

Hvorfor, Roskilde?

Hvordan kan spillelisten blive mere og mere skuffende, for hvert år?
Og nu har de lige announcet Kasabian og Wild Beasts, som de engelske navne, de havde talt om i sidste uge. Skuffelse! Kasabian er simpelthen så overvurderede, at det slet ikke kan forklares med ord. I hate them. Jeg havde sådan håbet på Imogen Heap og The XX.
Tak for ingenting, Roskilde!

Og oven i det hele, har jeg ingen at tage med til Erik Hassle koncerten, på mandag. I wanted to go, so bad. ):

4 comments:

Trine said...

Såså! hvem siger der ikke kan komme flere engelske navne? Og Kasabian er IKKE overvurderet + Wild Beasts altså også er ret så gode. Sure møgunge ;)

Men er ked af at dumme Erik har valgt at spille på mandag!

LΛURΛ. said...

Det mener du bare ikke, Trine? Jeg kan slét ikke forstå hvorfor så mange mennesker kan lide Kasaban! Forsangeren har da bare en af de mest IRRITERENDE stemmer, nogensinde. xD Jeg er ikke sur! Jeg er >skuffet<.

That's okay. Min søster ville alligevel dræbe mig, hvis jeg nogensinde kom afsted. ):

Cristina said...

Roskilde gider ikke up'e their game, for folk brokker sig, men de køber jo stadig billetter. Hvis nu alle tog på... Langelands festival i stedet for! Yeah.

Og jeg har sagt, du gerne må tage afsted til Erik :)

LΛURΛ. said...

Det har du ret i, søz. Men jeg vil desværre gerne betale pengene det koster, for at se Muse og nogle af de små navne der er blevet announcet. Så jeg har ikke viljestyrken til at droppe Roskilde. xD

I know, and I appreciate it! (: