Pages

03 April, 2010

Friday, bloody friday

Damn, jeg hader når jeg ikke får skrevet blog i et par dage. Så er det ikke til at overskue, hvad jeg skal skrive. Not that anyone cares. : D

I går, torsdag, tog girlfriend hjem, efter at have været her i lidt under en uge. Det har været nogle dejlige dage, med masser af film og sweetness. Da jeg havde fulgt hende til toget, tog jeg til påskefrokost hos best friend, med noget af hendes familie, og Adam. Det var faktisk rigtig hyggeligt, selvom jeg fik den sygeste hovedpine, næsten lige da jeg kom. Efter et par timers tortur, begyndte den heldigvis at gå en smule væk, og derefter vågnede jeg lidt op igen. Men jeg kan stadig ikke helt forstå hvad der gik galt for min krop. Forskellige dele af den begyndte også at sove, jeg blev svimmel, og fik svært ved at høre og svare folk omkring mig. Min tunge var totalt underlig, og opførte sig slet ikke normalt. s: Håber ikke at det er protein-mangel der lige er begyndt at vise sig.

I dag (fredag) var jeg så i lufthavnen for at hente min søster, som er på besøg fra London, indtil mandag. : D Vi fik langt om længe holdt Oscars aften, med slik og sodavand! Og hun har taget vegetarmad med hjem til mig! Yay. ^^,

Digital signatur hader mig forresten.
I onsdags ringede mig og Trine til deres telefonsupport, fordi den ikke vil lade mig logge ind på skat, eller nogle andre sider. Det hjalp dog overhovedet ikke, da ikke engang signatur-duden kunne finde problemet. Ha! My MacBook despises everything. :'D Nu skal jeg ringe til dem på mandag, og tale med den samme dude som i onsdags, for så har han ringet til deres teknikere for at finde ud af hvad der går galt. Problemet er bare, at det var Trine der ringede for mig, i Onsdags, fordi jeg er en spade til computer-sprog. Og nu skal jeg selv prøve at ringe. "Jo, eh, cookies? Ellers tak, jeg er ikke sulten."
... Can't wait!

I morgen, lørdag håber jeg at Lili vil lave noget med mig. Cristina får besøg af sine to gymnasie-veninder, så jeg tror jeg vil tage på druk. Desværre kan jeg ikke komme med til påskefrokosten i Næstved, for vi får familie på besøg om søndagen, så jeg ville ikke kunne nå at tage hjem. Darn!

Men nu er klokken også blevet 6, og jeg burde have sovet for længst. Godmorgen, Danmark!

No comments: