Pages

06 March, 2010

Camden Town = anmasende gadesælgere.

I dag tog jeg min første bustur alene, for at møde Cristina i hendes frokostpause. Det gik overraskende godt, selvom jeg kom til at stå af et stop for tidligt. Heldigvis kunne jeg gå hen til det næste busstoppested. Da klokken så var 14, havde Cristina frokostpause i en time, og vi tog på Subway for at købe en sandwich.

Da Cristina skulle tilbage på arbejde, gik jeg rundt i Camden Town for at kigge på butikker, og evt. finde nogle souvenirs til folkene derhjemme. ;D Jeg skulle nok aldrig have gået alene rundt ved alle de boder, for gadesælgerne er simpelthen så anmasende og overtalende. De vil ikke lade én være, når først man begynder at kigge. Jeg fik dog sagt pænt nej til de fleste, men endte alligevel med at købe noget, i en af boderne. Oh well, I learned my lesson. Jeg havde 2½ time jeg skulle slå ihjel, så jeg fik kigget en masse butikker igennem. Jeg fandt bl.a. nogle rigtig fede converse, som jeg overvejer at købe. Men jeg venter lige til på mandag, for måske finder jeg nogle pænere, inde på Oxford street. Patience is gold, I guess. ^^

I morgen har vi aftalt at vågne kl. 11, nu hvor Cristina endelig ikke skal arbejde. Så regner vi med at drage afsted mod Oxford St. ved en 12-tiden. Can't wait!

Det er forresten tusind gange nemmere at være vegetar i London! De har et fantastisk madmærke, som hedder Quorn, der udelukkende laver "vegetar-kød". Det smager som the real thing. Sainsbury's er min nye favorit butik. Man kan få nuggets, tærter, pølsehorn og meget mere - helt uden kød. Noget siger mig, at jeg kommer til at bruge en mindre formue, på tirsdag, så jeg kan købe et lager med hjem til Danmark. :$ *drool*

Jeg håber at jeg har mere spændende at fortælle i morgen.
Godnat, Danmark!

No comments: