Pages

23 March, 2010

Erik, the charming ginger man!

Erik Hassle var amazing! Fantastiske, talentfulde svensker. Er fandme glad for at Lili tog med mig. Det var en oplevelse for livet. Den måde han bevægede sig på scenen var fedt at opleve. He rocked, completely. ^^ Bagefter koncerten, tog vi hen på et sharwarma-sted og købte falafel. Dvs. Lili købte en falafel til mig. Søde unge.

I morgen vil jeg prøve at tage mig sammen til, at få taget nogle billeder til Lookbook. Har allerede dem som Adam tog af mig i Århus, men jeg skal bruge nogle flere forskellige looks, til min ansøgning. Yupyup. Wish me luck!

Nu sidder jeg bare her og hører Gossip. Jeg har fået et meget forsinket flip med dem. Trine har før prøvet at spille noget for mig, men det fangede mig ikke, dengang. Deres nyeste album er genialt! Music for Men. Det kan helt klart anbefales, hvis folk ikke allerede ejer det. ^^
Og derfor vil jeg dele en af videoerne med jer.
Enjoy!

No comments: