Pages

15 March, 2010

Long time no see!

Jeg glemmer helt at blogge, nu hvor jeg er kommet hjem fra London! Shame on me.

Jeg kom som sagt hjem i onsdags, og det var nu alligevel meget rart, at se mine dejlige hunde og søde mennesker, igen. Mest af alt, har jeg savnet min seng! Den er uimodståelig, og det kan best friend vidst sagtens give mig ret i. (;

I fredags var best friend hjemme hos mig, og vi drak os småfulde (jeg blev egentlig godt snaldret) og hørte MCR og en masse andet gammelt emo-musik. Udover det, fik vi talt og grint en masse, og det er noget jeg har savnet. Dejligt at være Trine & Laura, once again!

Lørdag var jeg lige et smut i Rødovre centeret med best friend og søde Camilla. Det var meget hyggeligt, og jeg fik købt to smukke kjoler!
(Et rigtigt godt tip er, at tjekke i tøjbutikkernes undertøjsafdeling. En "natkjole" kan sagtens bruges som festkjole, med en top indenunder!)

Anywayz, lørdag aften tog jeg så afsted til Kolding, once again. Havde ikke set girlfriend i godt to uger, så det er fandme rart at være herovre igen. God, I've missed her. <3 Både girlfriend og best friend, blev forresten glade for deres badges og plektar! Yay. ^^


1. Min ene kjole, fra H&M. ^^
2. Glade, fulde børn. : D

1 comment:

Trine said...

Jeg savner din seng :(