Pages

07 March, 2010

Oxford Street, part 1.

I dag (lørdag) stod mig og Cristina op ved en 11-tiden, for at tage på Oxford Street og shoppe amok - troede vi.

Vi var derinde ved en 13-tiden, og der startede vi med at gå i H&M. Jeg prøvede et par ting, men købte intet, da jeg tænkte "what the heck, der er også H&M i Danmark, it can wait!". Så da Cristina havde betalt for sin bluse og bælte, gik vi videre imod TopShop. Jeg siger jer, aldrig har jeg faret så meget vild i en butik, før. Og med så stor en butik, med s å meget tøj, skulle man da tro at der var utallige juicy items. But no. Jeg fandt et par ting og prøvede på, men de var enten for dyre, eller sad forfærdeligt. Så hele TopShop-feberen forsvandt hurtigt fra min krop, og blev erstattet med skuffelse. Men jeg fandt alligevel et par få ting, som jeg blev rigtig glad for. Jeg købte en turkisch t-shirt (nr. 2. billede, forneden), and that was it. Jeg blev dog utroligt forelsket i en "two-in-one" hoodie og læderjakke. (første billede.) Jeg var desværre for nærig og dum til at købe den, da jeg stadig håbede på at finde en masse andet tøj, i New Look. Så jeg bestemte mig for, at vente og se om den stadig ville være der i morgen. Så nu må jeg vente og se, om jeg ender med at købe den i morgen. (48£ er mange penge, i min verden!) Anyway, New Look var endnu mere skuffende. Ingen af deres fede t-shirts var der, og dem havde jeg ellers set frem til. F U, grimme mode!

Så nu har jeg gjort op med mig selv, at jeg bruger alle mine penge på bøger og et par converse. Hrmpf.

Ja, det blev et rigtigt tøse-indlæg, med shopping og kedelige facts.
Deal with it. : D



Left; I tell you, den er fantastisk, irl!
Right;
der står "the beatles - Yellow Submarine" :D

No comments: