Pages

24 February, 2010

London - the countdown has begun!

Nu er der kun 8 dage til at jeg skal til London, og besøge min savnede søster. Can't wait!
I dag bestilte jeg billetter derhen og hjem igen. Tanken om at jeg selv skal finde til Victoria station, og tage med Gatwick Express til lufthavnen, hvor jeg derefter skal checke ind og finde den rigtige gate, all by myself, gør mig en anelse svimmel. Well, worst case scenario, tager jeg bare aldrig hjem igen. : D

Jeg har været en geek idag, og skrevet adresser og åbningstider ned, til de butikker jeg helt sikkert skal ind i, i London. Indtil videre er jeg kommet frem til; American Apparel, HMV, Apple Store (no money, bare for oplevelsens skyld!), Urban Outfitters, WHSmith, TopShop og New Look. It's gonna be rad, people! Jeg føler mig rigtig heldig, at have min egen personlige guide. ^^ Dersværre gik vores Oscar-night planer i vasken, da Cristina desværre ikke har kanalen som det bliver vist på. Men så optager vi det bare, og ser det når hun engang kommer hjem til lille Danmark igen. Så bliver der også mere tid til søskende-hygge, as in, shopping and taking pictures.

London har, by far, reddet mit humør.
Hvis der var én ting jeg kunne ændre, ville det være at jeg kunne tage girlfriend og best friend med. Men det må blive næste gang. Til gengæld finder jeg et eller andet fedt til dem, så de ikke hader mig completely, for at tage til London uden dem. : D


- Århus
(© Adam Høj)

1 comment:

Cristina said...

Glæder mig som et lille barn, til du kommer og besøger mig :D <3