Pages

19 June, 2010

Take me back to the good old days.

Jeg burde nok tage mig sammen, og skrive om alle de "spændende" ting jeg har lavet, de sidste par dage. Det kan jeg desværre ikke overskue. But one thing I will say; Band of Horses koncerten var fantastisk. Mig og best friend stod aller forrest, så vi havde en genial udsigt. De spillede alle de sange jeg håbede, at de ville spille, og jeg fik filmet et par af dem, og taget nogle få billeder. Desværre har best friend dem på sin MacBook, så jeg kan ikke engang lægge et par op, just yet. Forhåbentlig husker jeg det, når jeg engang får dem. ^^

Planerne om en vild weekend, med 3 dages druk gik lidt i vasken, sadly. Vi var for trætte efter BoH koncerten, torsdag, så der tog vi hjem og sov. Fredag tog vi da på Vela, men det blev desværre ikke særlig vildt, på trods af, at Lili joinede os i en halv times tid. Vi endte med at være hjemme ved en 3-tiden. I dag havde vi planer om 90'er fest på CC, men af en eller anden grund kunne jeg ikke overskue det. Jeg tror ikke at mit humør kunne klare flere "let downs". Generelt har de sidste par dage fået mig til at savne de gamle dage, hvor vi havde en vennekreds, vi drak med hver weekend. Selvom best friend's selskab er mere end nok, er det bare svært, at få en druktur på benene, når man kun er to mennesker. Jeg savner den sommer på Engen, Nyager skole, og andre diverse steder i Rødovre. Godt nok var det ikke "ægte" venner, men lige nu ville jeg gøre meget for, at få de tider igen. Selvfølgelig ved jeg godt, at jeg snart begynder på HF, og (forhåbentlig) får en ny, bedre vennekreds, til den tid. Men jeg er efterhånden en smule træt af, at vente på at få et liv.


At least we have each other, Trinemusen.

1 comment:

Trine said...

Vi skal nok få en vennekreds. Når folk opdager hvor fantastiske vi er!