Pages

25 June, 2010

Roskilde 2010, here we come!

Nu tænkte jeg, at jeg lige ville skrive et afskeds-indlæg, inden jeg daffer afsted til Roskilde festival, tidligt lørdag morgen.
I dag var jeg inde og få mit armbånd i Tivoli, med de to Trine'er. Der var en helvedes masse mennesker,
men vi fik heldigvis vores armbånd, efter godt halvanden times venten! Phew.

Jeg skal ligge i Camp Unicorn, med girlfriend, best friend, Adam, Camilla, Sabine, og 4 andre folk. Vi regner stærkt med at ligge et sted i Øst. It's gonna be awesome! Det er også længe siden, at jeg sidst så mig og best friends baby, vores flag, og jeg håber at det er blevet pænere, nu hvor trine hang det til at tørre. <3

9 dages druk, god stemning, live musik og en helvedes masse sjov, here we come!
Farvel så længe, blogspot. (:


No comments: